|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Eventuele directe versterkingen zullen voor andere posities zijn denk ik. Misschien dat ze in de spits nog een jonge talentvolle spits erbij nemen, maar ik denk dat ze het met Ueda en Carranza een half jaar gaan aankijken. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 - 12:38 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Eventuele directe versterkingen zullen voor andere posities zijn denk ik. Misschien dat ze in de spits nog een jonge talentvolle spits erbij nemen, maar ik denk dat ze het met Ueda en Carranza een half jaar gaan aankijken. Ja en om eerlijk te zijn is dat gedeelte ook echt nodig is gebleken , scorende middenvelder 10 die dicht tegen de spits aan speelt bij voorkeur hebben we dit jaar niet meer ook niet op bank,, en scorende buitenspeler zou lekker zijn, buiten paix heb je er ook geen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als de geruchten van verkoop waar zijn ........Geloof ik ook de aankoop van die Brazilliaanse vleugel/spits 9,5 milj en belangrijk ( nog) niet stuk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 - 13:01 schreef piet de paler het volgende:Als de geruchten van verkoop waar zijn ........Geloof ik ook de aankoop van die Brazilliaanse vleugel/spits 9,5 milj en belangrijk ( nog) niet stuk Die is 27 jaar. Zou weer heel dom beleid zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dan ga je door met Caransa en Ayase........... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Hangt allemaal af van hoe goed zon speler daadwerkelijk echt is,, en vooral hij moet er ipv 19-20 categorie spelers uit z Amerika ed gelijk staan, hij moet gelijk leveren gezien zn leeftijd,, enorm risico wel dus zon categorie speler uit ander werelddeel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ah jij heb het ook door |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 - 13:26 schreef bijft007 het volgende:[..] Hangt allemaal af van hoe goed zon speler daadwerkelijk echt is,, en vooral hij moet er ipv 19-20 categorie spelers uit z Amerika ed gelijk staan, hij moet gelijk leveren gezien zn leeftijd,, enorm risico wel dus zon categorie speler uit ander werelddeel. Feyenoord moet geen 10+ miljoen neerleggen voor zulke spelers. Die verkoop je nooit meer door voor dergelijke bedragen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Die Braziliaan was een buitenspeler. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar we moeten een spits/ aanvaller hebben die er direct staat toch !!!!!!!! |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ja joh was duidelijk, mankeert geen fuck hoor. Origineel Kontje tegen de krib gooien. Want God bepaalt!
quote: Daar hebben ze nu ook al 20 maanden de tijd voor gehad onderhand. Ik zeg Meneer Dickpic ophalen! Een beetje lef in de vraagprijs, want dit gaat nergens over. 35 miljoen in 18 delen overmaken, het is geen lease bak!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 januari 2025 door R()b -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Altijd zo wantrouwend en negatief… |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Gedragsdeskundige aanwezig :D |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat dit betreft niet.
Maar goed. Wat een kut club om heen te gaan |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Ga dan naar De Kuip en niet naar Eindhoven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar mocht hij vertrekken? Zou het toch een mooie afscheidswedstrijd zijn. Kun je laten zien dat je echt een band hebt met de club............ En bang vooe blessure......het opperwezen zorgt ervoor dat alles goed komt toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Italianen die flink aftikken. Eerst zien dan geloven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 - 15:48 schreef piet de paler het volgende:Maar mocht hij vertrekken? Zou het toch een mooie afscheidswedstrijd zijn. Kun je laten zien dat je echt een band hebt met de club............ En bang vooe blessure......het opperwezen zorgt ervoor dat alles goed komt toch ? Afscheidswedstrijd zonder eigen publiek. Ja logisch |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik vind Milan echt onbegrijpelijk. Maar goed. Lekker weer. Veel geld Mokkel blij met designer kleding |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 januari 2025 - 15:50 schreef Stylzz het volgende:[..] Ik vind Milan echt onbegrijpelijk. Maar goed. Lekker weer. Veel geld Mokkel blij met designer kleding Wat negatief weer! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O ja dan geeft hij geen signaal af mocht hij 3x scoren??????????? Daarna zou hij weg zijn toch ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vind het zelf altijd al mooiste club Italië eigenlijk al zijn ze laatste jaren wel wat afgegleden natuurlijk. En goeie competite voor hem om te kunnen slagen,, en daarna mogelijk dan weer een stap of Milan weer naar de top brengen daar natuurlijk.
|
|
|