|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 07:50 schreef MMM het volgende:Vast bedrag van 32 miljoen word nu genoemd. Als dit klopt moeten ze die Te Kloese er direct uit gooien. Wat een schandalige transfer. Je seizoen definitief de prullenbak ingooien door je beste speler (met Hancko) te verkopen voor een veel te lage som mee eens , het is nog even afwachten wat de werkelijke som wordt maar 32 en bonussen is schandalige kut transfer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
/
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nog niets officieel van Feyenoord dus ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gaat wel door dus als Krabbendam romano en die andere Italiaanse tr goeroe er over eens zijn,,, mooie competitie voor hem ook,, zn hele overkomen heeft zelfs wel wat Italiaans over zich en mooie club ook vind ik👍,, over het bedrag valt te twisten maar echt veel meer dan rond de 40 had je er niet uitgepeurd dus prima,, nu naar het schijnt 32 vast bonussen nog stuk oplopend richting 35-40 en doorverkoop clausules
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:30 schreef kenny het volgende:[..] mee eens , het is nog even afwachten wat de werkelijke som wordt maar 32 en bonussen is schandalige kut transfer Haha 32 is een prima bedrag.
Van mij hadden ze hem in de zomer al aan nottingham mogen verkopen.
Goede spits maar 30 mil vond ik al absurd veel voor hem. Ueda is in potentie ook gewoon beter dan Gimenez.
Die gaat echt vlammen en over een maand hebben we het niet meer over Gimenez. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:39 schreef DMD het volgende:[..] Haha 32 is een prima bedrag. Van mij hadden ze hem in de zomer al aan nottingham mogen verkopen. Goede spits maar 30 mil vond ik al absurd veel voor hem. Ueda is in potentie ook gewoon beter dan Gimenez. Die gaat echt vlammen en over een maand hebben we het niet meer over Gimenez. Gebruik je drugs ????!!!!!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:39 schreef DMD het volgende:[..] Haha 32 is een prima bedrag. Van mij hadden ze hem in de zomer al aan nottingham mogen verkopen. Goede spits maar 30 mil vond ik al absurd veel voor hem. Ueda is in potentie ook gewoon beter dan Gimenez. Die gaat echt vlammen en over een maand hebben we het niet meer over Gimenez. Hahahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die dooie Jap kan er geen klote van |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Nee maar de heldenverering van Gimenez is onzin.
Die heeft ook maanden geen pepernoot geraakt. Dat ie nu een paar wedstrijden achter elkaar scoort, hartstikke leuk.
een seizoen constant presteren in de ED heb ik hem niet zien doen. Jij wel? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
In de kleine ruimtes eredivisie had en heeft hij het enorm moeilijk zal niet veranderen maar in wedstrijden tegen de betere teams met wat meer ruimtes om diepte loopjes te maken zie je wel zn extra kwaliteiten die een ueda wel minder heeft en een betere afmaker,, we gaan het nu waarschijnlijk eindelijk echt zien langere tijd met ueda.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote: Ben benieuwd hoe de topics er over een maand uit gaan zien.
Zijn dit allemaal dezelfde mensen die Wieffer niks vonden, de transfer van 30 miljoen geniaal en dit wel opgevangen zou worden door Zerrouki? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanmorgen zijn beide clubs het eens geworden over een transfer van om en nabij 35 miljoen euro, inclusief bonussen
DtK wegwezen, eikel |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:44 schreef bijft007 het volgende:In de kleine ruimtes eredivisie had en heeft hij het enorm moeilijk zal niet veranderen maar in wedstrijden tegen de betere teams met wat meer ruimtes om diepte loopjes te maken zie je wel zn extra kwaliteiten die een ueda wel minder heeft en een betere afmaker,, we gaan het nu waarschijnlijk eindelijk echt zien langere tijd met ueda. Met de rug naar de goal en een man in de rug is Ueda gewoon veel sterker.
Wanneer Gimenez met het gezicht naar de goal speelt dan is ie op z’n gevaarlijkst. Tegen de mindere teams wordt er alleen iets anders van je gevraagd en moet je ook een bal bij je kunnen houden rond het middenveld met de rug naar de goal.
Ueda is daar zoveel verder in. Dan dien je wel gewoon realistisch te kijken naar de spelers. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
ik zeg alleen dat hij minder is. Bij rtv rijnmond werd het beaamd het is een spits die geen aanspeelpunt is, kan niet veel met rug naar goal. In Belgie 30 doelpunten |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:47 schreef piet de paler het volgende:ik zeg alleen dat hij minder is. Bij rtv rijnmond werd het beaamd het is een spits die geen aanspeelpunt is, kan niet veel met rug naar goal. In Belgie 30 doelpunten Ueda?
De man heeft een waanzinnige sprongkracht en balans. In de wedstrijden dat hij speelt vind ik hem juist enorm sterk met de rug naar de goal.
Het fijne is dat hij niet continue tegen een speler aanhangt en op zn reet gaat liggen als de bal wordt ingespeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:44 schreef bijft007 het volgende:In de kleine ruimtes eredivisie had en heeft hij het enorm moeilijk zal niet veranderen maar in wedstrijden tegen de betere teams met wat meer ruimtes om diepte loopjes te maken zie je wel zn extra kwaliteiten die een ueda wel minder heeft en een betere afmaker,, we gaan het nu waarschijnlijk eindelijk echt zien langere tijd met ueda. Tegen Bayern viel Ueda in scoorde ook vrijwel direct een doelpunt uit een counter . Dus ook hij kan het . Hij heeft alleen iets dat mij heel erg irriteerd en dat is zijn haar. Hoe hij eruit ziet boeit mij niet maar als hij net als tegen Lille al vanaf het moment dat hij het veld inloopt bezig is met zijn haarband ben ik gelijk klaar.Je zag dat hij letterlijk en figuurlijk last had van dat haar dat voor zijn ogen hing. Doe verdomme een muts op of zo maar wees een beetje profesioneel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En ? Is het nu 7 termijnen geworden ? Santis droomclub.... nou gefeliciteerd hoor. Die doet ons straks persoonlijk de das om in de tussenronde. Fantastische timing om er tussenuit te gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En dan maakt Ueda opeens een hatrick tegen Milan😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: In onze huidige vorm dan wel in eigen doel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kom op een beetje vertrouwen. Eerst die neuzen pakken morgen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Nog medische keuring...
Wie weet, hebben we ervaringen mee. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:02 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Tegen Bayern viel Ueda in scoorde ook vrijwel direct een doelpunt uit een counter . Dus ook hij kan het . Hij heeft alleen iets dat mij heel erg irriteerd en dat is zijn haar. Hoe hij eruit ziet boeit mij niet maar als hij net als tegen Lille al vanaf het moment dat hij het veld inloopt bezig is met zijn haarband ben ik gelijk klaar.Je zag dat hij letterlijk en figuurlijk last had van dat haar dat voor zijn ogen hing. Doe verdomme een muts op of zo maar wees een beetje profesioneel. Ja precies dit heb ik ook bij dit mannetje.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Voor een spits ook nooit lekker vooral als invaller fungeren,, laatste keer toen Santi voor langere tijd uitviel had hij de kans maar raakte hij niet veel later ook geblesseerd,, nu mag ik hopen hij wel heel blijft en echt kan laten zien wat hij kan,, hoop trouwens dat dtk wel wat goals of creativiteit terughaalt met bijvoorbeeld een am lw rw.
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat verdient Feyenoord aan Giménez? Feyenoord nam Giménez in de zomer van 2022 van Cruz Azul. De Rotterdammers betaalden slechts vier miljoen euro, maar kregen daarvoor slechts vijftig procent van de transferrechten in handen. Gedurende zijn Rotterdamse jaren betaalde Feyenoord nog eens twee miljoen euro om uiteindelijk tot negentig procent eigenaarschap te komen. Met zijn aanstaande transfer naar Milaan verdient Feyenoord 32 miljoen euro, echter zullen zij hiervan ruim drie miljoen euro moeten afstaan aan de Mexicanen. De deal kan oplopen tot 35 miljoen euro, volgens meerdere media zou Feyenoord dit hebben gezien als een niet te weigeren bod |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alleszins acceptabel, zaak is dat DtK al een andere goeie spits op de korrel heeft. Met Ueda als basisspits wordt het armoedig. En wil nog wel eens zien of Santi in Italië potten kan breken. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:56 schreef FR-Henk het volgende:Alleszins acceptabel, zaak is dat DtK al een andere goeie spits op de korrel heeft. Met Ueda als basisspits wordt het armoedig. En wil nog wel eens zien of Santi in Italië potten kan breken. Dat laatste is Santi zijn probleem.
Dat van die vervanger klopt helemaal, tot nu toe zwaar gefaald daarin. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 11:58 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Dat laatste is Santi zijn probleem. Dat van die vervanger klopt helemaal, tot nu toe zwaar gefaald daarin. Vond Santi in 2024 geen geweldenaar. Vaak ook afgevraagd of hij wel de juiste spits was in het voetbal dat Priske voor ogen staat. Laatste weken lijkt het er weer meer op. Zonder Timber, zonder Hwang. Met Zerrouki... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 08:48 schreef MMM het volgende:Zijn er mensen die Santi iets kwalijk nemen dat hij deze stap wil maken dan eigenlijk? Ik begrijp het wel. Ook het moment. Valt dit seizoen weinig eer nog te behalen bij Feyenoord en Milan schijnt één van zijn droomclubs te zijn Nee hoor. Broodvoetballers zoals hij kan je dat van verwachten. Alleen halverwege t seizoen, tja dan is al dat op t logo kloppen voor de bühne. Want dan doe je t vooral voor jezelf.
En dat is bij 95% van de spelers zo |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Weet niet of feyenoord er goed aan doet gelijk al zn poen te besteden aan een spits,, je hebt carranza al als sub aangezien andere posities naar mn mening ook vooral onderbezet zijn qua goals maar ook creativiteit wat ook belangrijk is voor een spits,, buiten dat is dan de mogelijkheid om volg seizoen een v Persie jr (als voorbeeld) erbij te zetten voorbij,, zitten niet heel slecht in spitsen met carranza en ueda ook,, je hebt nu al vrij weinig buitenspelers opties daarbij vertrekt Osman ook nog ma het seizoen,, raadzaam om er nu al 1 te halen en daarbij heb je zeker Sauer en misschien slory om het voorin af te maken bank+basis voor volgend seizoen.
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Santi. Presteerde niet in 2024 omdat er roofbouw op hem gepleegd werd. Timber zou ook dat verhaal zijn. De eerste 'werd misbruikt', de ander was onverantwoord. Zeer apart. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:06 schreef Stylzz het volgende:[..] Nee hoor. Broodvoetballers zoals hij kan je dat van verwachten. Alleen halverwege t seizoen, tja dan is al dat op t logo kloppen voor de bühne. Want dan doe je t vooral voor jezelf. En dat is bij 95% van de spelers zo Mwah. Als hij het had gedaan wanneer we nog kampioen konden worden, had ik je gevolgd.
Maar nu is de titel en plek 2 uit zicht, beker kansloos tegen PSV en CL logischerwijs ook geen eer meer te behalen. Seizoen is klaar. Dus logisch dat hij wil gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Liet zich met een schijn blessure wisselen en liet zijn teamgenoten in de steek. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Ik bedoel dat hij überhaupt heeft leren voetballen als een Europese spits onder Slot en achter Danilo. Daarna een kut periode. Opgebloeid dankzij blessure en rust. Alles behalve dankzij deze zaad trainer. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:47 schreef piet de paler het volgende:ik zeg alleen dat hij minder is. Bij rtv rijnmond werd het beaamd het is een spits die geen aanspeelpunt is, kan niet veel met rug naar goal. In Belgie 30 doelpunten Dat je hier Harry van der Laan durft te quoten. De oppereikel der eikels. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 12:14 schreef MMM het volgende:[..] Mwah. Als hij het had gedaan wanneer we nog kampioen konden worden, had ik je gevolgd. Maar nu is de titel en plek 2 uit zicht, beker kansloos tegen PSV en CL logischerwijs ook geen eer meer te behalen. Seizoen is klaar. Dus logisch dat hij wil gaan. Als AC Milan bovenaan stond had ik je kunnen volgen. Staan op plek 7, 16 punten van de nummer 2 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Andere competitie, ander salaris. Half jaartje acclimatiseren.
Italiaanse competitie is sowieso vrij wisselend qua presterende clubs. Milan vorig jaar nog tweede en 3 jaar terug kampioen. Napoli 2 jaar geleden kampioen, vorig jaar compleet ruk en nu weer bovenaan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het was weer even leuk. T beste. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 08:48 schreef MMM het volgende:Zijn er mensen die Santi iets kwalijk nemen dat hij deze stap wil maken dan eigenlijk? Ik begrijp het wel. Ook het moment. Valt dit seizoen weinig eer nog te behalen bij Feyenoord en Milan schijnt één van zijn droomclubs te zijn Als een club van naam zich voor jou meld, dan ga je gewoon . Of dat nu is of over een paar maanden. Die kans krijg je misschien nooit meer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
quote: Slappe hap Alsof een kind op de grond stampt als hij geen snoepje krijgt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maarja,je moet ook kijken voor hoeveel we Santiago hebben aangetrokken hè. 3 miljoen? Das een aardig winst percentage. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind het een rare gang van zaken. Bij een zomertransfer kan ik het begrijpen, ook de hoogte van het bedrag. Nu niet. Had minimaal 40M moeten zijn voor een wintertransfer. De schade die je als club oploopt tijdens het seizoen is best groot. Nu zet je de deur open voor meer wintertransfers. Een wintertransfer moet een uitzondering zijn waar een schadeclausule van 20% bovenop de normale waarde zou moeten zitten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 10:51 schreef DMD het volgende:[..] Ueda? De man heeft een waanzinnige sprongkracht en balans. In de wedstrijden dat hij speelt vind ik hem juist enorm sterk met de rug naar de goal. Het fijne is dat hij niet continue tegen een speler aanhangt en op zn reet gaat liggen als de bal wordt ingespeeld. Ja |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens bronnen dichtbij de transfer van #Gimenez betaalt #ACMilan 32 miljoen euro aan #Feyenoord en bevat de deal 3 miljoen aan bonussen. Daarnaast heeft Feyenoord een doorverkoopclausule van 10% bedongen.
Dennis, stop er lekker mee en pak je biezen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
10% is wat weinig Vraag me wel af in hoeveel termijnen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Precies mijn idee, niks over termijnen ? Wat heeft Feyenoord nu in handen en waar mogen we op gaan wachten vraag ik me af. Ik ben ook zwaar teleurgesteld. De selectie hangt al maanden met pleisters aan elkaar en het is de laatste wedstrijden alleen maar erger geworden. Onze buschauffeur lijkt een beetje onder invloed van de behaalde successen net Slot. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler