|
|
FR-Henk
|
|
|
En wat meer serieuze media ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Las ook dat we ook nog geld krijgen voor Bozenik . |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
yep, van Boavista. Wanbetalers. Paar miljoen, heuse marktwaarde paar euro. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mijn berichtje net was van Rijnmond. Eerder vandaag AD en Telegraaf. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En daar is nu nog een speler aan verkocht, smullen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: O ja, waren ook zo betrouwbaar inzake staf/Priske vorige week. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vooral blijven denken dat alles koek en ei is. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: gaat het niet om. Telegraaf had het over ontslag Priske na Bayern. Vooral dergelijke media geloven. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja als Driessen het zegt is het waar ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ps misschien is Santi wel geblesseerd tegen Feyenoord |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vinden jullie dat er per direct een 1ste spits moet komen? Of het doen met caransa, en Uweda? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lastig. Vind ze allebei niet van hetzelfde niveau. Maar er moet wel iets komen, maar mag ook wel op een andere positie zijn |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Redmond hebben we ook nog . Is pas 18 jaar en hier al afgeschreven haha Maar ik tel deze jongen echt wel mee. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik lees ook weinig in versterkingen ( moder is binnen) Maar of er beweging is bij de tech staf.........en of er een lijstje is Zou het niet weten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vind dat echt B-keuze Leon. Sorry 🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat mag ,voorlopig noodgedwongen 2 wedstrijden gespeelt en daarin 2x gescoort . Pure minachtig tegen een 18 jarig jochie |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 18:35 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat mag ,voorlopig noodgedwongen 2 wedstrijden gespeelt en daarin 2x gescoort . Pure minachtig tegen een 18 jarig jochie Doelpunten natuurlijk prima. Maar ook niet echt tegen hoogvliegers. Maar we g aan t zien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Snap wel wat je bedoelt maar ik zit nu ook bepaalt nog niet op het puntje van me stoel gezeten bij Carranza en Ueda. Hij verdient gewoon zijn kans en zo niet dan hoop ik dat hij verhuurd word.Maar is veelste jong om afgeschreven te worden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh eens hoor. Maar niet nu al voor Feyenoord 1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 17:16 schreef FR-Henk het volgende:[..] gaat het niet om. Telegraaf had het over ontslag Priske na Bayern. Vooral dergelijke media geloven. Wat denk je als we gewoon op de kloten gehad hadden? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Bedankt voor je inzet Santiago. Je was van grote waarde.. succes bij Milan,wat een geweldige club voor je is.
Zo..en vanaf nu zijn we je vergeten.
Kijk je bent wel gewoon een passant, zoals iedere speler/trainer. Dit is niet persoonlijk, puur zakelijk. Net zoals jij gehandeld hebt. We gaan gewoon verder zoals altijd. Kom op Feyenoord!
SLOT |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Da's het punt. Dat weten we niet. En het verhaal is aldus Priske anders gegaan. Wat wil je geloven? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Prima,.
Maar dan kun jij dus ook niet de media van onzin betichten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ook dat zeg ik niet. Ik zeg dat ik niet klakkeloos bv Telegraaf als betrouwbaar kenschets. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik lees niet eens kranten. Maar kan t voor mezelf prima invullen. En zo moet iedereen dat maar voor zichzelf doen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 01 februari 2025 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En niet alleen betreft Feyenoord, maar betreft alle onderwerp in de wereld wat je boeit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 01 februari 2025 - 20:04 schreef van geil het volgende:Ik lees niet eens kranten. Maar kan t voor mezelf prima invullen. En zo moet iedereen dat maar voor zichzelf doen. Verstandig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat ze in iedere geval niet juist hadden is dat ongeacht de uitslag Priske eruit zou vliegen..
Ach de media...
Als er geen nieuws te rapen valt, dan verzinnen ze wel iets... Moeten blijven verkopen en het niveau van die 'journalisten' is heus niet veel hoger dan de meeste posters hier hoor.
En hebben ook allemaal hun eigen jobje om veilig te stellen en daardoor hun eigen agenda. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Af en toe les je iets, dat je denkt dat had of wou ik ook opschrijven. Wat ar hierboven schrijft is helemaal zoals het zit. Laten we dit topic snel sluiten, ook uit bijgeloof want het is gewoon over 2 weken onze tegenstander. SLOT!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Op topics van helden als Santi hoeven nooit een slot. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Veel tekort bij de club geweest om zo te vereren. Passant met impact |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat mij betreft wel een held hoor. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wat heeft hij dan voor bijzonders gedaan? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ik ben bang dat je dat vandaag ( niet) gaat zien |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is mede denk ik ook of je fan van hem was,,hij was tovh wel meest populaire speler afg 3 seizoenen bij het gros van de supporters dus voor veel Feyenoorders was hij een held.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Een held in een paar momenten. Voor nu heb ik even een ander beeld wat blijft hangen. Hoop natuurlijk dat hij daar slaagt, daar hebben wij ook weer baat bij. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Santi///held❤️🤍
Bedankt en succes bij Milan ,maar niet tegen ons!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ps deze post ☝️ is een beetje steun voor @MMM We kunnen namelijk niet gaan bepalen voor wie een speler wel of geen held is. 2 weken terug tegen Bayern hoorde ik nog 50.000 mensen de naam Santi scanderen. Was bijna in Munchen te horen.
Dat mag iedereen voor zichzelf bepalen .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mag toch aannemen dat ze beklonken hebben dat hij die wedstrijd niet speelt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ja natuurlijk is dat voor een ieder. Er zijn genoeg belangrijke spelers de revue gepasseerd. Ik bedoel alleen te zeggen dat we niet moeten blijven hangen daarin. @Leon
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 februari 2025 door ar -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kampioen, beker, JCS gewonnen. Veel goals, mooie en belangrijke. De 2-3, de 0-4 met een hattrick.
Voor mij een absolute held. Waanzinnige speler. Gewoon echt van genoten. Maar iedereen kiest zijn/haar eigen helden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Held voor die wedstrijd zeker. Maar voor mij krijg je niet snel een helden status.
Cult held ben je veel sneller. Zie en Guidetti |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goede spelers blijven nooit langer dan 3 jaar. Dus dan wordt de term ‘held’ nooit meer uitgereikt.
Benieuwd wat Santi meer had moeten doen voor sommigen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 11:26 schreef ar het volgende:Ja natuurlijk is dat voor een ieder. Er zijn genoeg belangrijke spelers de revue gepasseerd. Ik bedoel alleen te zeggen dat we niet moeten blijven hangen daarin. @Leon Ik deel jou mening hoor maar geen slotje op dit topic wat ik ergens gelezen had haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 11:28 schreef Stylzz het volgende:Held voor die wedstrijd zeker. Maar voor mij krijg je niet snel een helden status. Cult held ben je veel sneller. Zie en Guidetti Eens zo voel ik het ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is hier zeker als een held op handen gedragen, ook de periodes toen hij er weinig van bakte was de verering best wel eens een beetje over de top. Daar zal hij nog wel eens aan terugdenken als t eens een tijdje tegenzit in San Siro. Maar ja de centen zullen vast wel een hoop goed maken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 11:29 schreef MMM het volgende:Goede spelers blijven nooit langer dan 3 jaar. Dus dan wordt de term ‘held’ nooit meer uitgereikt. Benieuwd wat Santi meer had moeten doen voor sommigen. Niet in de winter weggaan. Dan ben je voor mij sowieso behoorlijk gezakt |
|
|
|