|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Als jij nog maar hupt zit je met je kop al verstrikt in een basketbalnet |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik kon het hoogste bokspringen van de klas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dat heeft ie van zijn vriendin geleerd volgens mij, das pas een stuiterbal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je wilt een nieuwe trainer begrijp ik ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Waarom zou je een 4-4-2 systeem niet in je repertoire willen hebben? Ik wil niet zeggen dat het een eerste keuze zou zijn, maar het kan iets zijn om achter de hand te hebben. We hebben zoveel middenvelders met verschillende kwaliteiten, dus daar ligt het niet aan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We speelden al 4-4-2 tegen Lazio |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 september 2022 - 10:15 schreef CobusIII het volgende:Waarom zou je een 4-4-2 systeem niet in je repertoire willen hebben? Ik wil niet zeggen dat het een eerste keuze zou zijn, maar het kan iets zijn om achter de hand te hebben. We hebben zoveel middenvelders met verschillende kwaliteiten, dus daar ligt het niet aan. Een 4 - 4 - 2 is helemaal niks mis mee maar met 2 spitsen gaat het m niet worden denk ik . Dan krijg je het oude 4.4.2 Dan moet je eigenlijk 2 spitsen hebben zoals die spits van Stürm Graz die er geblesseerd vanaf ging. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wat is het voordeel van 2 Spitsen die er geblesseerd vanaf gaan? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Precies daarom werkt 4.4.2 niet haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
2 carlota di lemon graag. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Ik zat toch te denken aan een rode kaart voor onze Mexicaanse vriend; Ten eerste het hinderen van de keeper, je moet daar toch zeker 9,15 m van weg blijven. Ten tweede, na het fluiten ook nog binnen schieten ook. Dus eigenlijk 2x geel = ROOD |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
vind Gimenez toch een scherpe spits , met veel pit En denk dat hij toch zijn plek gaat verdienen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag anders niet gezien. Moelijk te zeggen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote: Gewoon belachelijk dat hij afgefloten werd. Zou hem direct eerste spits maken, want een spits dat is hij! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denk toch dat hij de 1 e spits gaat worden, niet dat Danillo veel slechter is. Maar denk dat Gimenez meer in het plaatje past |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2022 - 12:59 schreef piet de paler het volgende:Denk toch dat hij de 1 e spits gaat worden, niet dat Danillo veel slechter is. Maar denk dat Gimenez meer in het plaatje past Is een echte spits en kan bovendien veeeeeel beter koppen dan Danillo. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: Interpretatie van de regels. Is niet uit te leggen, en dat doen ze dan ook niet. Schandalig weer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2022 - 17:02 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Interpretatie van de regels. Is niet uit te leggen, en dat doen ze dan ook niet. Schandalig weer. En vooral deze scheidsrechter |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2022 - 17:02 schreef Gerard_FR het volgende:[..] Interpretatie van de regels. Is niet uit te leggen, en dat doen ze dan ook niet. Schandalig weer. Ik snap niet wat er te interpreteren valt, dit staat er gewoon letterlijk en Gimenez stond buiten het strafschopgebied.
quote: Regel 16 De doelschop Een doelschop wordt toegekend wanneer de bal geheel en al over de doellijn is gegaan, hetzij over de grond, hetzij door de lucht, en het laatst is geraakt door een speler van de aanvallende partij, en er geen doelpunt is gemaakt. Vanuit een doelschop kan rechtstreeks worden gescoord, echter alleen in het doel van de tegenpartij; als de bal rechtstreeks in het eigen doel gaat, wordt een hoekschop toegekend als de bal het strafschopgebied had verlaten. 1. Procedure De bal moet stilliggen en wordt getrapt door een speler van de verdedigende partij vanaf een willekeurig punt binnen het doelgebied De bal is in het spel wanneer deze het strafschopgebied verlaat De tegenstanders moeten buiten het strafschopgebied blijven totdat de bal in het spel is. 2. Overtredingen en straffen Als de bal niet rechtstreeks buiten het strafschopgebied wordt getrapt of wordt geraakt door een speler voordat de bal het strafschopbied verlaat, wordt de doelschop overgenomen. Als de nemer, nadat de bal in het spel is, de bal voor de tweede keer raakt voordat deze is geraakt door een andere speler, wordt een indirecte vrije schop toegekend, maar als de nemer de bal opzettelijk met hand of arm speelt: wordt een directe vrije schop toegekend; wordt een strafschop toegekend als de overtreding binnen het strafschopgebied van de nemer gebeurde, tenzij de nemer de doelverdediger was, in welk geval een indirecte vrije schop wordt toegekend. Als een tegenstander, die zich in het strafschopgebied bevindt op het moment dat de doelschop wordt genomen, of het strafschopgebied betreedt voordat de bal in het spel is, de bal raakt of probeert deze te spelen, voordat de bal is geraakt door een andere speler, wordt de doelschop overgenomen. Als een speler het strafschopgebied betreedt voordat de bal in het spel is en er wordt een overtreding tegen hem begaan door een tegenstander, dan wordt de doelschop overgenomen en kan de overtreder gewaarschuwd of verwijderd worden, afhankelijk van de ernst van de overtreding. Voor elke andere overtreding van deze regel wordt de doelschop overgenomen.
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op dinsdag 04 oktober 2022 - 20:58 schreef VVout het volgende:[..] Ik snap niet wat er te interpreteren valt, dit staat er gewoon letterlijk en Gimenez stond buiten het strafschopgebied. [..] Daarom is het niet uit te leggen, er wordt zo vaak de hand gelicht met regels. Als we aan het eind maar op de plek staan waar we horen, het verloop kun je tegen elkaar afstrepen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vorig seizoen heeft de arbitrage ons vooral punten gekost. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Eens, maar waren dat er meer dan 10 ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die slaat er dadelijk een neer. BAM |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Moet. Anders is Slot ongeloofwaardig. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Zeer matig.. of gewoon slecht. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
mwa, zo slecht vind ik hem niet voor een basisdebuut. Onwennig zeker, die ene bal moet hangen, ook. Maar ook wel wat goede dingen gezien. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Vind hem ook zo slecht nog niet maar had idd ook moeten scoren, net als Timber trouwens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Er is ook niet veel aan als spits, op die ene die erin moest na |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou, ik vind dat hij er 2 had moeten maken. Slecht dus |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 15:34 schreef Nibke 7 het volgende:Vind hem ook zo slecht nog niet maar had idd ook moeten scoren, net als Timber trouwens. Ja, maar Timber is geen spits |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gimenez beter te vinden dan Danilo |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Mwah dat vind ik niet Nog niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 oktober 2022 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vandaag geen aanspraak gemaakt op basisplaats |
|
|
|