|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Topscorer in de Europa League. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zijn vrouw bezorgd hem een wilde nacht. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geluksspits. Alles overkomt hem bij toeval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Die het nu zo goed niet meer is ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij is een zoon van god . Al moet het veld voor hem opengespleten worden ,hij zal scoren |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee Kiprich en Hoekstra hadden nooit mazzel hahahahahah |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zie allemaal afbeeldingen van Giminez als Jezus enzo op internet. Misschien is hij onze verlosser haha |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Voorkeur boven Danilo. Dat is het eigenlijk. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Het grote verschil tussen die twee is denk ik mentaliteit. De wil om te winnen is bij Gimenez groter. Hij maakt oorlog en heeft meer van een schoffie. Danilo is wat vlakker. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2022 door CobusIII -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens hoor. Danilo onzichtbaar, Gimenez meer targetman, meer spits, meer oorlog. Maar moeten het ook niet weer overdrijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 november 2022 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Maakt in het laatste kwartier een hattrick. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is zo goed dat hij Mexico selecteert ipv andersom. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moet de kansen die hij krijgt wel gaan maken natuurlijk.
Positief dat hij inderdaad in die positie komt maar die kans van vanavond had er wel in gemoeten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar dat kwam pas toen Cambuur ook naar voren ging. Dus tja |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En na de wissels die verdedigend steken lieten vallen. De noodzaak hiertoe ontstond wel wederom door de belabberde passing die de opbouw in luttele seconden de das om deed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 11 november 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aanvalsspel raakt voorspelbaar en passing in de 16 eindigt voor 80% in gepriegel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Veel meer aanwezig dan Danilo. Sterker in de duels. Maar erg wild in de afronding recent. In het begin was hij juist heel cool en zelfverzekerd.
Hij kan trouwens ook nog veel verbeteren in het druk zetten. Ik geloof dat Slot recent ook zoiets zei. Dat doet Danilo intelligenter. Gimenez legt er ruim voldoende energie in, maar tis te veel als een kip zonder kop. Staat net niet goed opgesteld, dekt passlijnen niet goed af, laat zich te gemakkelijk uitspelen, etc. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 17:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Veel meer aanwezig dan Danilo. Sterker in de duels. Maar erg wild in de afronding recent. In het begin was hij juist heel cool en zelfverzekerd. Hij kan trouwens ook nog veel verbeteren in het druk zetten. Ik geloof dat Slot recent ook zoiets zei. Dat doet Danilo intelligenter. Gimenez legt er ruim voldoende energie in, maar tis te veel als een kip zonder kop. Staat net niet goed opgesteld, dekt passlijnen niet goed af, laat zich te gemakkelijk uitspelen, etc. Danilo speelt vaak verstoppertje en dan vliegen de ballen voor het doel langs . Als Giminez speelt komt er geen bal meer voor en juist hij staat altijd diep en scherp. De eerste helft word er vanuit het middenveld altijd hoog veel druk gezet door Kökcü en Szymanski ,als Giminez erin komt zou je dat met meer kunnen doen ,maar dan is er geen druk meer vanuit het middenveld . |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 11 november 2022 - 18:10 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Danilo speelt vaak verstoppertje en dan vliegen de ballen voor het doel langs . Als Giminez speelt komt er geen bal meer voor en juist hij staat altijd diep en scherp. De eerste helft word er vanuit het middenveld altijd hoog veel druk gezet door Kökcü en Szymanski ,als Giminez erin komt zou je dat met meer kunnen doen ,maar dan is er geen druk meer vanuit het middenveld . eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er is gisteren bijna helemaal geen druk gezet. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
en zijn vrouw gaat topless op de tribune. nu 1 op 17 bij TOTO. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat ze topless gaat? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zie k toch liever dan jullie topless |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
quote: Dit is mij dus ook al opgevallen. Bij danilo geven ze al snel voor. En als geminez speelt gaat alles door midden. Lijkt me andersom te moete |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2022 - 13:50 schreef Ikke nie het volgende:[..] Dit is mij dus ook al opgevallen. Bij danilo geven ze al snel voor. En als geminez speelt gaat alles door midden. Lijkt me andersom te moete Dat was met Linssen/Dessers ook altijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ben t een keer met je eens |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Had 'm nou eens een hele wedstrijd laten staan! Kreeg zo weinig ballen, wisselen VOOR Danilo vond ik echt onzin. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nu heb je 2 spitsen die geen van beide het vertrouwen voelen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaat ie ook niet naar t wk is t afgelopen met m |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 november 2022 - 18:46 schreef MightyAce het volgende:Had 'm nou eens een hele wedstrijd laten staan! Kreeg zo weinig ballen, wisselen VOOR Danilo vond ik echt onzin. Hij word zo kapot gemaakt .. Danilo mag in de kuip ook altijd 80 minuten onzichtbaar zijn ,waarom word hij na 65 minuten gewisseld is voor mij een raadsel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik gun het ze beide ,het maakt mij niet uit wie van hun eerste spits word. Maar ik hou er wel van dat wij het idee hebben dat ze ook beide evenveel eerlijke kansen krijgen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: KUTZOOI Weg 20 euro, en geen tieten. |
|
|
|