|
|
FR-Henk
|
|
|
Tis wat beter dan voor februari. Mis toch wel Sinisterra. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
dit misbaksel voor paixao |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Moeilijk te begrijpen waarom het zo vaak niet wil lukken. Het zit er dus wel in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Haald het bloed onder je nagels vandaag maar scoort 2 mooie doelpunten .Tja en daar gaat het uiteindelijk om.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 16 maart 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Je verwacht het niet, maar wat een goals, klasse! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nou niet echt. Maar helemaal top vanavond |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Laat m de winnende er maar in kletsen tegen die neuzen. Kan die nooit meer kapot bij t legioen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 16 maart 2023 - 21:25 schreef tomson het volgende:Laat m de winnende er maar in kletsen tegen die neuzen. Kan die nooit meer kapot bij t legioen Hij ook dus. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hij gaat ruimte krijgen, dus zou me niet verbazen als hij knalt |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
eerlijk is eerlijk hij zit in een opwaartse spiraal. Eind van het seizoen gaat hij weer terug naar spanje... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
als dit seizoen inderdaad gaat brengen wat er mogelijk lijkt, dan komt er ook enorm veel geld vrij, nog los van verkopen. Alle kans dat er gepoogd gaat worden Idrissi blijvend op het honk te houden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eerst maar is nog minimaal 1 goeie wedstrijd he, niet te snel, bal verlies in wedstrijden ervoor was bizar
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 maart 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Had meer van hem verwacht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Werd eerste helft veel te weinig gezocht. Die back van ze is niet goed. Maar Idrissi kwam daar niet of nauwelijks aan de bal. Tweede helft zat hij er vrij snel doorheen. En zat ook niet mijlenver van een tweede gele kaart af. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Feyenoord wil m overnemen. En eerlijk gezegd snap ik t wel |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Niks aan toe te voegen Stylzz. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ontwikkeld zich weer in de goede richting en wie weet waar dat stopt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Heeft nog niet helemaal overtuigd maar lijkt er wel beter in te komen inderdaad. Voor 2-3 miljoen geen gek idee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 - 08:50 schreef MMM het volgende:[..] Heeft nog niet helemaal overtuigd maar lijkt er wel beter in te komen inderdaad. Voor 2-3 miljoen geen gek idee. Ritme is essentieel. En t is een onvoorspelbare speler. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 17:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Werd eerste helft veel te weinig gezocht. Die back van ze is niet goed. Maar Idrissi kwam daar niet of nauwelijks aan de bal. Tweede helft zat hij er vrij snel doorheen. En zat ook niet mijlenver van een tweede gele kaart af. Dat was de reden van de tactische omzetting met de backs. De passlijnen waren dicht. Doordat onze backs hoger gingen staan, en door het midden inschoven, moesten hun middenvelders knijpen, waardoor er ruimte kwam, en dubbele dekking ook niet meer lukte. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik ook, 100 procent. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik ook, al ben ik geen fan. Veel in geïnvesteerd dit seizoen en eerlijk is eerlijk er zit een stijgende lijn in. Niet te veel voor betalen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 - 19:00 schreef CobusIII het volgende:Ik ook, al ben ik geen fan. Veel in geïnvesteerd dit seizoen en eerlijk is eerlijk er zit een stijgende lijn in. Niet te veel voor betalen. +1 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Niet teveel geld aan besteden |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Altijd dreigend en meer en meer beslissend. Tevens lieveling van Slot.
Twee redenen om deze speler snel vast te leggen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel enigste zon beetje met af en toe n voorzet die aankomt, wat ik vooral goed aan hem vindt, is dat ie vrij regelmatig wacht op opkomende backs en juiste moment meegeeft, waar je dan in combi met de back een extra verassende wapen hebt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 april 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik begin ook te twijfelen, wat een knullig balverlies steeds. En dan niet in n duel, want dat mag op zijn positie, maar gewoon simpele ballen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En dan was ie nog de beste van de vleugels.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Echt een handvol keer raar balverlies gezien. En toch is hij de enige die constant een bepaalde dreiging kan brengen vanaf de start. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 13 april 2023 - 21:05 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Echt een handvol keer raar balverlies gezien. En toch is hij de enige die constant een bepaalde dreiging kan brengen vanaf de start. In het land der blinden... |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
drama wedstrijd , niks lukte hem |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Stond daar Luis nog maar… |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zo slecht en toch zo belangrijk vandaag. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Wou dit ook juist schrijven idd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 31 maart 2023 - 08:50 schreef MMM het volgende:[..] Heeft nog niet helemaal overtuigd maar lijkt er wel beter in te komen inderdaad. Voor 2-3 miljoen geen gek idee. Kom ik op terug. Ik zou 'm niet kopen, het is gewoon te weinig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|