|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Haha, ja...
Pfff, zwaar vergist in deze jongen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
VI: "Quilindschy Hartman heeft zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord gespeeld. De linksback wil zijn aflopende contract niet verlengen. Feyenoord wacht op de eerste biedingen." (Martijn Krabbendam)
Overschat zichzelf schromelijk |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Benieuwd of em door de medische keuringen gaat komen...
Behalve als ie naar de zandbak verhuist, daar kijken ze niet zo nauw ws |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hij heeft groot gelijk, snel proberen te cashen, de volgende blessure is einde verhaal. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Kan wel zo zijn maar wat ee; sneu figuur is dit zeg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, het zal wel. Als hij niet wil, dan houdt het op.
En hij was na zijn terugkeer derde keus. En terecht hoor. Jammer, want voor zijn blessure leek de wereld aan zijn voeten te liggen. Maar goed, wie weet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Burnley gaat concreet worden volgens VI. Die spelen komend seizoen Premier League na afgelopen seizoen 2de te zijn geworden op een niveau lager. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Loyaliteit ver te zoeken, vies vergist in dit ventje...
Hopelijk vangen we er nog genoeg voor.
Bye |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Ga het geld maar achterna, toedeledoki! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Valt me enorm tegen. Die blessure heeft ook z'n hersencapaciteit aangetast. Arrogante kwast geworden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 16 juni 2025 - 22:45 schreef FR-Henk het volgende:Valt me enorm tegen. Die blessure heeft ook z'n hersencapaciteit aangetast. Arrogante kwast geworden.  |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 12:35 schreef van geil het volgende:Hij heeft groot gelijk, snel proberen te cashen, de volgende blessure is einde verhaal. mee eens , ik kan hem geen ongelijk geven had hetzelfde gedaan , hij heeft al 2 zware knie blessures gehad het blijft een risco ook voor feyenoord , nu kan feyenoord nog wat voor hem beuren |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Gedraagt zich in ieder geval arrogant, heeft alle tijd gekregen om weer op oude niveau te komen. Vraag is vooral wat de oorzaak is om het thuisnest nu al te willen verlaten. Een jaar extra inzetten voor de club en zichzelf zou zijn terugkeer beter doen verlopen. Maar goed, geld... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Concurrentie niet aandurven is laf |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Waar haal je dat vandaan Piet? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bod gedaan door burney, bedrag (nog) onbekend, wat is eigenlijk realistisch bedrag
1 jaar contract hij wil hoe dan ook weg heeft schijn van, 15+ hopelijk nog,, meesten van ons zijn wel klaar met hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
5miljoen. Raakt geen pepernoot en is al jaren stuk |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Omdat hij weg wil ? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Die is helaas meer met geld bezig dan te denken ik ben jaar geblesseerd geweest en ga daarom jaartje bijtekenen en er alles aan doen om weer bij mn club op niveau te komen, dat is meer de realiteit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Tja ik werk ook voor me geld ,3 x verdubbeling van mijn maand salaris ben ik ook weg. Dan zou ik nog maar 5 jaar hoeven te werken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Succes bij je nieuwe club. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat is ook zo leon en hypocriet om te denken niet zo is, en er hadden al die tijd al voorzichtig clubs gemeld die nog wel geïnteresseerd waren met knikkers
Zo werkt het met meeste mensen wel en ook dus met voetballers die gewoon hun werk uitvoeren
Manier hoe t allemaal ging is niet zo lekker allemaal zo wil je geen afscheid nemen van een jeugd product
je zou kunnen zeggen voor zn blessure zn laatste pot voor ons gespeeld want na zn blessure meer op weg om weer op niveau te komen en voordat hij weer op niveau kan komen gaat hij ervandoor.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Alleen een medische keuring staat het nog in de weg blijkbaar, maar dat is misschien wel het grootste (mogelijke) obstakel. Vorig jaar waren Bijlow en Stengs ook een medische keuring weg van een transfer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
al geruchten over de hoogte van de transfersom ? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 15 juni 2025 - 12:34 schreef Cruzcontrol het volgende:Benieuwd of em door de medische keuringen gaat komen... Behalve als ie naar de zandbak verhuist, daar kijken ze niet zo nauw ws Indicatie transfersom?
Rond de 15 - 20? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft er alle schijn van na wat speculaties minder dan de 14 milj die zn markt waarde nog wel aangeeft
maar dat is niet onlogisch met 1 jaar contract en twijfels hij op korte termijn weer oude wordt
Dus niet heel veel meer, van wat he hoopt in ieder geval
Ik gok rond de +- 10
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: ben bang eerder 3 a 4 milj moet mijn woorden terug nemen , 12milj is prima
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zal nog wel iets meer zijn denk ik, heeft niet hoeven bedelen om een nieuwe club. Het is ook redelijk vroeg rondgekomen. Ergens tussen de 5 en 10 zou ik gokken. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
door de onvrede tussen Q en feyenoord en het aflopende contract ben ik bang dat feyenoord eieren voor zijn geld heeft genomen het is te hopen dat het tegen de 10milj aan zit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zal de prijs wel een beetje gedrukt hebben ja. Maar zo vroeg, hoef je hem nog niet voor 5 of minder te laten gaan, denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Grote kans dat het, als het doorgaat, ook maar bij een jaar PL blijft. In recente jaren vliegen de promovendi er vaak ook meteen weer uit. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Daarom denk ik nog wel enigzins leuk bedrag al zou je voor blessure zeker het dubbele van de waarschijnlijk ongeveer 10 milj kunnen vragen.
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoop geld nog. Staat er nog goed op blijkbaar. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nog ietsje meer dan, prima en niet meer over hebben en doorrrr |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
12 idd volgens Vi
Ben benieuwd met die medische keuring...
De 23-jarige Hartman zal komende maandag afreizen naar Burnley. Daar zal hij een dag later de medische keuring ondergaan. Als die laatste horde is genomen, mag de Oranje-international zich officieel Premier League-speler noemen. Dat is voor hem 'een droom die uitkomt', aldus VI.
Hartman, die voor zijn ernstige blessure in 2024 al hevig gelinkt werd aan Chelsea, levert Feyenoord een transfersom op van 12 miljoen euro.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Meer dan prima deal dit. Geen chemie tussen hem en van Persie en uiteindelijk ook geen chemie meer tussen hem en de club. Bedrag investeren in Bueno. En werkelijk iedereen is tevreden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 14:49 schreef Bowie het volgende:Meer dan prima deal dit. Geen chemie tussen hem en van Persie en uiteindelijk ook geen chemie meer tussen hem en de club. Bedrag investeren in Bueno. En werkelijk iedereen is tevreden. Schei uit met Bueno. Middelmaat en vaak geblesseerd.
Investeer in kwaliteit |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
12 miljoen een prima bedrag trouwens. Had ik niet verwacht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Maar da’s geen zekerheid |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee die zal ook wel ergens meer kunnen gaan cashen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Denk nu eens aan CL niveau |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ik begrijp jullie allemaal niet. Net terug gewaardeerd van 23 naar 14. en wij vangen 12, das weer onder de marktwaarde. Echt vrijwel elke club 10 tot 20 procent meer, wij steeds er onder. En ook daar willen ze weg en/of hebben ze nog korte contracten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zou me niet blindstaren op de waardes die op transfermarkt staan.
Voor zijn blessure was hij een stuk meer waard, ik dacht dat rondom die mogelijke transfer naar Chelsea ongeveer 20 miljoen genoemd werd? Hoe dan ook, inmiddels zijn we ruim een jaar verder en is hij (nog) niet op niveau teruggekomen en zijn basisplaats kwijt is. Bovendien is hij, zoals je zelf ook al gezegd hebt, 1 grote blessure verwijderd van einde carriere. Tel daarbij op dat hij niet wil bijtekenen en uit zijn contract loopt over een jaar.
Dan vind ik 12 miljoen een heel schappelijk bedrag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 juni 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 18:41 schreef van geil het volgende:[..] Ik begrijp jullie allemaal niet. Net terug gewaardeerd van 23 naar 14. en wij vangen 12, das weer onder de marktwaarde. Echt vrijwel elke club 10 tot 20 procent meer, wij steeds er onder. En ook daar willen ze weg en/of hebben ze nog korte contracten. natuurlijk is het een vorm van kapitaal vernietiging , maar ik ben toch ook wel blij met die 12milj , fijt blijft dat hij en feyenoord niet bepaald op een lijn zaten en met het nog een jaar durende contract is het prima zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
T. Dat transfermarkt is toch echt een maatstaf. Bijna alle transfers kun je er op ijken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 juni 2025 - 19:18 schreef kenny het volgende:[..] natuurlijk is het een vorm van kapitaal vernietiging , maar ik ben toch ook wel blij met die 12milj , fijt blijft dat hij en feyenoord niet bepaald op een lijn zaten en met het nog een jaar durende contract is het prima zo Dat is een goede uitleg. |
|
|
|