|
|
FR-Henk
|
|
|
Nou, wel meer dan die 25 miljoen. CL is een geweldige etalage wat dat betreft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat zei ik ook. Boven de 25 miljoen. De vraag is alleen hoeveel daarboven he. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
De vraag is wat je er voor terug krijgt en voor hoeveel. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Groeit elke wedstrijd zowat.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zou die eigenlijk NOOIT kwijt willen
Maar ja |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Staat er weer goed op. Blij datie bij ons rondloopt 😊 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En een geweldige persoonlijkheid Tom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 oktober 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Trots als Feyenoord supporter op Hartman wat een beest. Dit geldt ook voor Geertruida of ze niets anders gedaan hebben tegen een van de sterkste tegenstanders in Europa. Wiefer zat ook gif in prima Maar wel heel blijven..... Met deze spelers kun je dus mee komen in de CL Piet is blij |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hartman is echt een paar klassen beter dan Malacia. In werkelijk alles. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Snap jou diskwalificatie op Malacia niet zo maatje. Het is niet aan de orde maar als jij zou zeggen dat hij dat is met betrekking op Lopez bij Feyenoord of bij blind in oranje dan had ik het eens geweest. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Er zijn er gewoon een hoop opgelucht waaronder ik ook, dat met het vertrek van Malacia en de invulling van Hartman we er niet slechter op zijn geworden. Komt idd. wel wat lullig over voor Malacia, maar wordt zeker niet zo bedoeld denk ik zo. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 - 11:51 schreef Leon FR1908 het volgende:Snap jou diskwalificatie op Malacia niet zo maatje. Het is niet aan de orde maar als jij zou zeggen dat hij dat is met betrekking op Lopez bij Feyenoord of bij blind in oranje dan had ik het eens geweest. Is geen diskwalificatie richting Malacia maar ik vind Hartman in alle facetten beter. Aanvallend en aan de bal is er echt een gigantisch verschil tussen die twee. Hartman is zo ijzersterk daarin. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 oktober 2023 - 12:10 schreef MMM het volgende:[..] Is geen diskwalificatie richting Malacia maar ik vind Hartman in alle facetten beter. Aanvallend en aan de bal is er echt een gigantisch verschil tussen die twee. Hartman is zo ijzersterk daarin. Ja je heb wel gelijk . Ik zie nooit geen wedstrijden meer uit het buitenland. Dat is jammer want ik kan hem niet vergelijken met de beste backs van europa |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Vandaag door de ondergrens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Nogal een verval in 2 maandjes tijd he |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vedette haar en neigingen ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen jongen die arrogant gaat zijn. Was gewoon minder gisteren. That's all. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
En ander haar? Lekker belangrijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Je hoeft niet arrogant te zijn om iets teveel in jezelf te gaan geloven. De manier hoe hij keek aan de zijlijn tijdens zijn blessure naar het publiek en hun aandacht zocht is niet normaal . Even weer terug met beide beentjes op de grond is mijn advies. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Blessure valt gelukkig mee volgens Hartman zelf op Instagram.
Gelukkig maar! Onmisbaar gezien zijn vervanger |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2024 - 17:42 schreef MMM het volgende:Blessure valt gelukkig mee volgens Hartman zelf op Instagram. Gelukkig maar! Onmisbaar gezien zijn vervanger Nou idd. Hoe die Lopez weer de bal verspeelt vandaag bij de gelijkmaker. Pfffff |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 21 januari 2024 - 17:42 schreef MMM het volgende:Blessure valt gelukkig mee volgens Hartman zelf op Instagram. Gelukkig maar! Onmisbaar gezien zijn vervanger Speelt 2 wedstrijden ondermaats, moet geen trend worden... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was gisteren juist weer beter bezig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Grote man hoe hij met mensen omgaat |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Top ventje
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Dit is hoe het moet zijn. Eigen Jeugdige klasse in het veld, echt goed, geen vervelende trekjes en ook nog zo menselijk buiten het veld.... Een voorbeeld voor vele te snel over het paard getilde ettertjes... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Lekker rusten, verstandig! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Quilindschy Hartman heeft een zware knieblessure opgelopen. De linksback komt hierdoor dit seizoen niet meer in actie en wacht een langdurig herstel.
SHIT!!! 😩 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Pff das nog eens klote nieuws zo op de avond,, en ook geen ek dus waarschijnlijk😔
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 maart 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Wat een schijt nieuws zeg bah! Bekerfinale winnen voor deze held! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Historie van knie ellende. Balen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heel zuur, met name voor hemzelf. Hopelijk komt hij er sterker uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hancko ????? Of toch Lopez ???????????? Wie kan er daar nog meer spelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 31 maart 2024 - 22:49 schreef MMM het volgende:Quilindschy Hartman heeft een zware knieblessure opgelopen. De linksback komt hierdoor dit seizoen niet meer in actie en wacht een langdurig herstel. SHIT!!! 😩 Dat weten ze dan al verdomd snel zeg . Wat een ellende voor dat ventje |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Als Lopez daar mag spelen, kan jij ook nog. |
|
|
|