|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Hard nieuws dit. Maar je zag het eigenlijk na poging herstel om zijn tegenstander in te halen na die splijtende van Jens al gebeuren. Hij viel heel naar. Herstel kan gezien geschiedenis wel eens tot 12 maanden duren. In ieder geval zien we 'm in 2024 niet meer terug. Hebben al 1 linksback binnen gehaald, moet er nog 1 bij uitgaande van vertrek Lopez. Blijf het opperen om de traan van Manchester weer de lach van Zuid te laten worden, Malacia terugkopen voor een zacht prijsje. Is ook nodig omdat Hartman de weg van Bylow op kan gaan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Malacia is zoiezo geen optie,, al heel lang niet gespeeld door terugkerende blessures en had ergens gelezen/gehoord dat hij ook al lange tijd mentale problemen heeft,, dus heeft alle handen dan vol aan zichzelf eer hij weer echt aan de bak gaat |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Eigenlijk zou het wel leuk zijn als bv een Mike kleijn doorgeschoven wordt en hij zn grote belofte bij zon toeval kan inlossen, hij werdt altijd jaren geleden gezien als een absoluut toptalent al is hij ook nog pas 19,, al betwijfel ik ze zoiets gaan doen aangezien o21 nu eindelijk wat beter draait
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 april 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Q heeft wel wat te verstouwen de afgelopen maanden. Volgend seizoen nóg sterker terug komen. Verdient ie ten volle! |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Eens FR-Henk. En bijfl007, denk echt dat Malacia heimwee heeft. Die is binnen 1 maand onder Slot en zijn matties op Zuid weer de oude. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2024 - 13:22 schreef bijft007 het volgende:Malacia is zoiezo geen optie,, al heel lang niet gespeeld door terugkerende blessures en had ergens gelezen/gehoord dat hij ook al lange tijd mentale problemen heeft,, dus heeft alle handen dan vol aan zichzelf eer hij weer echt aan de bak gaat Perfect om thuis te komen en aan zichzelf te werken. Altijd welkom! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2024 - 13:13 schreef Bowie het volgende:Hard nieuws dit. Maar je zag het eigenlijk na poging herstel om zijn tegenstander in te halen na die splijtende van Jens al gebeuren. Hij viel heel naar. Herstel kan gezien geschiedenis wel eens tot 12 maanden duren. In ieder geval zien we 'm in 2024 niet meer terug. Hebben al 1 linksback binnen gehaald, moet er nog 1 bij uitgaande van vertrek Lopez. Blijf het opperen om de traan van Manchester weer de lach van Zuid te laten worden, Malacia terugkopen voor een zacht prijsje. Is ook nodig omdat Hartman de weg van Bylow op kan gaan. Dat Malacia door supporters genoemd blijft worden vind ik zo vreemd. Die heeft al maanden niet gespeeld. Daar hebben we niets aan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Was is dit balen zeg. Met Lopez kan je net zo goed met 3 man gaan spelen achterin, misschien Jayden Candelaria er bij halen. Als het loopt met hem ben je gelijk veel wijzer. |
|
|
|
|
har
|
|
|
Komend seizoen: Q tot kerst eruit, Hancko, Geert, Wieffer en Timber verkocht. Wordt wel een opgave om deze heren te vervangen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op maandag 01 april 2024 - 20:19 schreef har het volgende:Komend seizoen: Q tot kerst eruit, Hancko, Geert, Wieffer en Timber verkocht. Wordt wel een opgave om deze heren te vervangen. ??????????!?! |
|
|
|
|
har
|
|
|
Ik snap de vraagtekens, maar ik ben bang dat het dicht tegen de waarheid aanzit.
Buiten dit vind ik het zo vreselijk sneu voor deze fantastische gozer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Mooi dit tomson. Wat zijn we toch een fantastische club he. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
DAT is Feijenoord gewoon, buitengewoon! ♡♡♡ |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Vreselijk. Dan maar sterker terugkomen Q! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Q zit zondagochtend bij goedemorgen eredivisie. Ik kijk niet altijd maar deze wil ik zeker zien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mooi ventje! Praat normaal en zit goed in elkaar (behalve zijn knie nu ff) |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Zou anders vertrekken deze zomer. Dat zou best rap zijn ook! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja maar zijn blessure toont waarom je t ijzer moet smeden wanneer t heet is |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 19 mei 2024 - 14:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Ja maar zijn blessure toont waarom je t ijzer moet smeden wanneer t heet is Zowel voor club als speler...
30 miljoen kan in korte tijd verdampen... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Heel mooi inderdaad, speciale band! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja ik kan mij het ook goed voorstellen ,zeker in zijn geval ook heeft hij alles zelf dik verdient uiteraard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik hoop echt dat hij terug kan komen. Echt n prima gozer en kwaliteit. Blessures kunnen veel verneuken helaas. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hadden sowieso pech aan het einde met blessures ,Wieffer Timber Hartman. Met Timber zijn we er ook nog niet ben ik bang . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Top nieuws. Wat was die lekker bezig voor z'n blessure..wordt behoorlijk gemist. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Quilindschy Hartman heeft voor het eerst laten weten wanneer hij verwacht weer minuten te kunnen maken bij Feyenoord. De Rotterdammers hebben officieel medegedeeld dat de linksback een 'langdurig herstel' te wachten staat, maar vanwege privacyregelgeving werd er verder geen aanvullende informatie verstrekt.
Nu laat Hartman weten te mikken op een terugkeer bij Feyenoord in januari of februari 2025. De linksback bevestigt hiermee dat supporters niet hoeven te rekenen op speelminuten in het huidige kalenderjaar. Hartman liep afgelopen seizoen in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht een zware knieblessure op, en zoals het er nu naar uitziet, zal het herstel ongeveer tien maanden duren.
Hartman miste hierdoor de TOTO KNVB Bekerfinale, het EK voetbal in Duitsland en enkele fraaie wedstrijden in de Champions League. Wanneer de verdediger in januari zijn rentree maakt, kan hij mogelijk meespelen in de kraker tegen Bayern München op woensdag 22 januari en de uitwedstrijd tegen LOSC Lille eind januari. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Hopen dat ie net zo goed weer terugkomt. Echte topper ook qua persoon. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We kunnen niet wachten tot je er weer bent toppert
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Goeie timing deze post |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Haha, goed gezien! :-) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Van een zeer betrouwbare bron. Planning is voor de winterstop weer bij de selectie. Heeft nu geen pijn meer bij zijn indivuduele trainingen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op maandag 07 oktober 2024 - 19:09 schreef piet de paler het volgende:Van een zeer betrouwbare bron. Planning is voor de winterstop weer bij de selectie. Heeft nu geen pijn meer bij zijn indivuduele trainingen Dat ie geen pijn meer heeft was 2 weken geleden al bekend.
Hartman: 'Ik kan elke dag trainen zonder pijn' 27 september 2024, 19:29 7 reacties Bron: Instagram Foto: Pro Shots
"Ik ben heel blij met hoe het tot nu toe gaat. Ik kan elke dag trainen zonder pijn dus daar geniet ik van. De stap naar het veld heb ik in de zomer kunnen zetten. Nu kan ik al vrij veel met een bal en daar geniet ik van. Ik ben tot nu toe heel erg tevreden met hoe alles loopt. Ik krijg dagelijks nog veel berichten van jullie dat jullie erg graag willen dat ik terugkom", vertelt Hartman.
Blij voor Q
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ken iemand die hem goed kent. Ik dacht dat ik een primeurtje had ...nee dus |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Maakt ni uit, belangrijk is dat het de goede kant op gaat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk eigenlijk dat hij niet meer op niveau komt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Een penalty ,gele kaart en gescheurde kniebanden zijn 3 ongelukkige gebeurtenissen in 1 moment. 3x is scheepsrecht dus hij komt er sterker uit. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Gematigd positief verhaal van hem, hij geeft aan dat het herstel voorspoedig gaat, zelfs wat voor op schema. Hij hoopt thuis tegen Utrecht in actie te kunnen komen. Dat is de eerste wedstrijd na de winterstop. 12 januari.
Uiteraard houdt hij een slag om de arm, kan/moet een hoop gebeuren tot dan. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hou maar rekening dat hij vanaf ergens eind februari echt weer week in week uit hopelijk kan ballen,, want goed herstellen dat is 1, maar weer rete fit worden dat is 2 en ook maar de vraag na zoveel maanden hij alweer gelijk zelfde niveau zal zijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beter goed herstellen dan te vlug weer volle bak met kans hij weer erna tijd uit ligt. |
|
|
|