|
|
van geil
|
|
|
quote: Is toch logisch. Zit er niets over in, En wat is hij hard over zichzelf, zie interview met Kraay. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 februari 2025 - 22:21 schreef van geil het volgende:[..] Is toch logisch. Zit er niets over in, En wat is hij hard over zichzelf, zie interview met Kraay. We weten wat hij kan, heeft tijd nodig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zegt het zelf ook, had zich te hoog ingeschat uiteindelijk en moet nog veel gebeuren. Achteraf voor hem ook wel duidelijk dat hij nog niet klaar was voor de CL. Wil gewoon graag weer belangrijk zijn voor Feyenoord, dus prima instelling verder. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee hij is er nog niet en juist hij word nog een keer hard aangepakt door een tegenstander. En doodskop met haar Manschot deed daar weer weinig aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 februari 2025 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij zit op 50%. Wat ik dan niet begrijp is dat hij in de basis start. Bueno en Smal zijn op dit moment beter. Laat hem invallen en steeds meer minuten maken. Het is niet alleen wedstrijdfitheid, maar ook het hele elftal en de manier van spelen is veranderd sinds zijn blessureperiode. Dat gaf hij zelf ook aan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zal zijn overtuiging zijn geweest die iedereen overtuigd heeft het te proberen. We willen hem allemaal graag weer op 100% zien en gelukkig geen schade opgelopen, met wat geluk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Weer een stapje gezet. Maar hij heeft over de gehele linie nog wel wat te winnen voordat hij weer bij zijn oude niveau in de buurt komt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 30 maart 2025 - 19:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Weer een stapje gezet. Maar hij heeft over de gehele linie nog wel wat te winnen voordat hij weer bij zijn oude niveau in de buurt komt. Ja is ook logisch na een jaar helemaal van 0 te beginnen.
Is ook nooit een garantie dat ie weer helemaal zijn oude niveau haalt, maar is op de goede weg in ieder geval. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zodra hij sliddingen begint maken is hij over de angst heen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Clubs zullen in de rij staan |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Niet als ze nu kijken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Clubs zijn niet gek meer he, kennen ook de blessure historie..
Zie Bijlow, Stengs...
30 miljoen waarde kan zo ineens verdampen ...
Tja, het blijft t menselijk lichaam he, geen machines |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hartman over geruchten: "Je hebt mij niet gehoord over vertrekken"

Quilindschy Hartman mocht vanmiddag tegen AZ in de basis beginnen op zijn vertrouwde linksbackpositie. De verdediger had zijn verdedigende taken goed op orde en maakte de negentig minuten vol. Na de wedstrijd sprak hij voor de camera van ESPN.
"Het is nu de derde keer negentig minuten en daar ben ik heel blij mee", straalt Hartman. "Ik geniet echt van elke minuut en elke week gaat het een stukje beter. Vandaag ging het volgens mij ook weer prima. Langzamerhand kom ik er weer lekker in. Ik denk dat het in de eerste helft wel echt een wedstrijd was. In de tweede helft waren wij eigenlijk alleen maar aan het verdedigen en werd het meer een vechtwedstrijd. Het is dan wel lekker dat we dat ook kunnen en ook tegen dat strijdplan wel bestendig zijn."
Mogelijk vertrek Toch vraagt Hans Kraay jr. nog even over de speculaties die er afgelopen week ter ronde gingen rondom een mogelijk vertrek van de 23-jarige vleugelverdediger. "Je hebt mij niet gehoord over vertrekken", zegt Hartman. "Ik ben net weer lekker in het Feyenoord-shirt en ik heb het héél erg naar mijn zin bij Feyenoord. Wat ik net zeg, ik ben heel blij dat ik weer kan spelen en geniet van elke minuut."
"Ik heb inderdaad met Dennis te Kloese gesproken en we hebben afgesproken dat hij mij lekker met rust laat en ik lekker ga voetballen, zoals ik nu aan het doen ben. Na het seizoen gaan we kijken en alle opties zijn gewoon nog open. Daar hoort een contractverlenging ook nog bij. Hoe abrupt het in de media is gekomen afgelopen week slaat nergens op", bevestigde de speler uit Zwijndrecht. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Nieuw contract tekenen zou je sieren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit heeft nog tijd nodig. Tegen gewoon een jaartje bij, haal je oude niveau en maak dan een stap. Op dit moment is hij qua niveau de derde linksback. 4de als je Hancko meerekent. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 12 april 2025 - 18:41 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit heeft nog tijd nodig. Tegen gewoon een jaartje bij, haal je oude niveau en maak dan een stap. Op dit moment is hij qua niveau de derde linksback. 4de als je Hancko meerekent. Eens |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Nee hij wil een stap hoger ...........als niets komt tot iets. Komt iets tot niets. Hartman wakker worden |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als hij wilt,en t brengt goed geld op, exit. Risico op n Stengs 2.0 acht ik groter, dan het halen van zijn beste niveau. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2025 - 11:56 schreef van geil het volgende:Als hij wilt,en t brengt goed geld op, exit. Risico op n Stengs 2.0 acht ik groter, dan het halen van zijn beste niveau. Eens. Was tenslotte al zo goed als pleite. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Kosten/baten verhouding wat Stengs betreft is in de huidige situatie duidelijk negatief. En zonder tekenen dat dit nog gaat verbeteren. Afscheid van nemen dus. Wat Q betreft die komt terug van een lange heftige blessure om in een team terecht te komen met een hoop problemen in de balans en fitheid. Dat zijn prestaties niet te vergelijken zijn met voor de blessure is dus vrij logisch. Hartman verdient imo nog het vertrouwen al moeten die waardeloze voortzettingen geen vaste prik worden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Signaal van de club gekregen gisteren. Speelt niet best. Geen garantie voor volgend seizoen. Dus de bank |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Het opstarten na toeschouwer geweest te zijn valt wel eens vaker tegen. Moet aan gewerkt worden en vertrouwen moet weer groeien. Hoopt dat het hem lukt, afwachten maar. |
|
|
|