|
|
Bowie
|
|
|
Bosberichten genoeg, maar hoe is 't nou met Timber. Het hoopvolle in de update van gisteren is dat Trauner wél afwezig is maar dit voor Timber niet wordt vermeld. Ik ga er van uit dat ie er gewoon staat tegen asRome. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Beter tijdelijk dan altijd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
jij weet het blijkbaar beter dan de (sport)artsen van Feijenoord/ziekenhuis. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Nee hoor eigen ervaring,en wat weet ik beter heb geen oordeel gegeven Niets geen arts of ziekenhuis, en even voor jou beeldvorming ik ben Feyenoordfan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 10 februari 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Jij denkt dat ze te voorzichtig zijn. Dat is een oordeel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ach jij je zin........ Vind het jammer dat hij er niet bij is |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Had er niet zoveel zin in gisteren. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Stond vandaag aan de basis van alle drama ,het was alsof hij het virus overdroeg aan de rest pfffff wat was hij slecht zeg .
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 april 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag uitstekend! Staat er in grote wedstrijden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige speler geworden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Met afstand de beste speler. Geweldige tweede helft |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tweede helft stond hij echt op inderdaad. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Erg sterk, samen met Beelen en Timo. Stengs en Santi door de ondergrens. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
genoten van hem , 2e helft erg sterk wat een baas , in deze vorm kan hij in elke top competitie mee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 april 2024 door kenny -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Afgevallen dus...
Jammer voor transferwaarde, want wil kennelijk toch weg... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
zonde voor hem , het had een mooie ervaring voor hem geweest |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Er blijven weinig Feyenoord spelers over inmiddels. Alleen Gerrit gaan we echt in actie zien waarschijnlijk. Toch jammer terugkijkend op hoe de vooruitzichten waren. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 29 mei 2024 - 22:33 schreef tomson het volgende:Er blijven weinig Feyenoord spelers over inmiddels. Alleen Gerrit gaan we echt in actie zien waarschijnlijk. Toch jammer terugkijkend op hoe de vooruitzichten waren. Idd schiet weinig over.
Geert en Justin, laatste is de beste en kan een EK wel blessure vrij doorstaan |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een klote start voor deze man. Hopen dat ie snel op kan krabbelen en weer aanhaakt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Balen, net terug en krijg je gelijk weer n schop,, Hopelijk valt het mee en kan hij snel weer aansluiten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vervelend voor die jongen ,nu krijgt noodgedwongen een ander de kans ,en die noodgedwongen kansen pakte altijd verrassend uit de laatste jaren. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Paar weken stuk zo lijkt het |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nou die overtreding was echt goor. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Misschien heeft het krachthonk er wel mee te maken, ik bedoel in hoeverre kun je spieren kweken zonder dat het de flexibiliteit benadeelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2024 - 08:43 schreef Gerard_FR het volgende:Misschien heeft het krachthonk er wel mee te maken, ik bedoel in hoeverre kun je spieren kweken zonder dat het de flexibiliteit benadeelt. Ja. Dat helpt enorm wanneer iemand vol op je enkel gaat staan. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Dat niet natuurlijk, maar in totaliteit heeft het wel invloed. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Juiste krachttraining helpt juist blessures te voorkomen. Te maken met stabiliteit.
Overmatig trainen natuurlijk niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was zeker een smerige overtreding ,alleen hij zag er al niet okselfris uit toen hij begon ..Daarbij opgeteld dat zijn been nog afgeplakt was en dan vraag ik mij af moet zo'n jongen niet iets meer beschermt worden en dan vooral tegen zichzelf . |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Basketbal en volleybal zijn sporten die beter bij voetbal aansluiten dan alleen krachttraining, die sporten maken been, enkel en knieën echt sterker en stabiel. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar de krachthonk is een verkeerde benaming hoor vind ik . Lange en ligte series maken je atletischer ,flexibeler en sterker. Ik geloof best dat Basketbal en Volleybal je knieën en enkels sterker maken maar ik zie de aansluiting niet met profvoetbal omdat je daarin al aan topsport doet waarin het maximale van het lichaam gevraagd word in de vorm van intensiteit . Zwemmen en fitness lijken mij persoonlijk betere aanvullingen voor de lichaams ontwikkeling. Maar het is niet zo dat ik er verstand van heb ,het lijkt mij alleen logischer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juli 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2024 - 10:16 schreef Leon FR1908 het volgende:Was zeker een smerige overtreding ,alleen hij zag er al niet okselfris uit toen hij begon ..Daarbij opgeteld dat zijn been nog afgeplakt was en dan vraag ik mij af moet zo'n jongen niet iets meer beschermt worden en dan vooral tegen zichzelf . Die spelers van Genk, vooral die Baah speelde als een dwaas natuurlijk. Niet echt nodig in de voorbereiding in een oefenwedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2024 - 11:56 schreef VVout het volgende:[..] Die spelers van Genk, vooral die Baah speelde als een dwaas natuurlijk. Niet echt nodig in de voorbereiding in een oefenwedstrijd. Genk speelde alsof het een finale was . Persoonlijk denk ik juist dat alle tegenstanders er alles aan moeten doen om te winnen van Feyenoord. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is altijd wel goed tegen meer weerstand oefenen,, maar wel binnen de regels natuurlijk 😏, want des te beter en sneller komt Priske erachter welke spelers het eerste aankunnen en voor welke het niveau te vroeg komt ,, eerste paar oefenduels overgens vooral conditie opbouwen en selectie keuzes maken, laatste pakweg 2 oefenduels echt meer vast basis om daar competitie mee in te gaan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
In de regels heb je gele en rode kaarten. Is niet zo dat alle spelers dan maar uit de wedstrijd geschopt moeten worden. Maar hoe lomp de overtreding van Baah ook was ,ik geloof nooit dat hij de intensie had om Timber uit de wedstrijd te schoppen. Wel de intensie om de beuk erin te gooien wat verkeerd uitpakten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2024 - 12:09 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Genk speelde alsof het een finale was . Persoonlijk denk ik juist dat alle tegenstanders er alles aan moeten doen om te winnen van Feyenoord. Fijn dat tegenstanders alles willen geven tegen Feyenoord. Spelers door de midden proberen te trappen vind ik dan net weer iets teveel van t goede. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2024 - 12:43 schreef Leon FR1908 het volgende:In de regels heb je gele en rode kaarten. Is niet zo dat alle spelers dan maar uit de wedstrijd geschopt moeten worden. Maar hoe lomp de overtreding van Baah ook was ,ik geloof nooit dat hij de intensie had om Timber uit de wedstrijd te schoppen. Wel de intensie om de beuk erin te gooien wat verkeerd uitpakten. Ik snap nooit dat er bij vriendschappelijk minder kaarten dan anders worden gegeven. Regels zijn toch hetzelfde? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juli 2024 - 11:15 schreef Leon FR1908 het volgende:Ja maar de krachthonk is een verkeerde benaming hoor vind ik . Lange en ligte series maken je atletischer ,flexibeler en sterker. Ik geloof best dat Basketbal en Volleybal je knieën en enkels sterker maken maar ik zie de aansluiting niet met profvoetbal omdat je daarin al aan topsport doet waarin het maximale van het lichaam gevraagd word in de vorm van intensiteit . Zwemmen en fitness lijken mij persoonlijk betere aanvullingen voor de lichaams ontwikkeling. Maar het is niet zo dat ik er verstand van heb ,het lijkt mij alleen logischer. Maar bij basketbal en volleybal schoppen ze je doorgaans niet voor je kloten. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja niet gezien maar mag heeft even niet gespeelt |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Het systeem? De VAR? Achtergebleven aankopen? Fans vragen zich op sociale media af waaraan het onnodige gelijkspel tegen Willem II heeft gelegen. Toch is de eerste conclusie die getrokken kan worden dat Feyenoord makkelijk had kunnen winnen, mits de goede kansen gewoon werden afgemaakt.
"We hebben het vaak gezegd in de kleedkamer", begint een teleurgestelde Timber tegenover ESPN. "We wilden niet op dezelfde manier beginnen als vorig seizoen." Volgens de middenvelder komt het er op neer dat Feyenoord simpelweg de kansen niet heeft afgemaakt. "Je komt goed op 1-0 en dan moet je uitbouwen. Dat doen we niet. We geven amper kansen weg en dan roep je het op jezelf af."
Als Timber de vraag krijgt of Feyenoord vooral veel creativiteit miste, wil hij dat niet bevestigen. "Ik denk dat we het als team veel beter kunnen doen. We hadden meer kansen kunnen creëren. Het is wel de eerste competitiewedstrijd, dus er is genoeg ruimte voor verbetering. Nu moeten we terugkijken en het volgende week beter doen bij PEC Zwolle-uit."
Terug op het veld
Toch is het voor Timber ook een mooi moment dat hij weer terug is na zijn blessure. "Nu is het even klote omdat we gelijkspelen. Ik ben wel blij om weer terug te zijn op het veld, want het heeft even geduurd. Ik heb het EK en de voorbereiding gemist, dus het was even een moeilijke periode. Ik wil me gewoon verder ontwikkelen. Ik denk dat ik vorig seizoen al een sleutelspeler was en ook één van de jongens die het meest sprak in de groep. Ik wil dat gewoon blijven doen dit seizoen en dat begint vandaag." |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 19:21 schreef RenatoBos het volgende:Het systeem? De VAR? Achtergebleven aankopen? Fans vragen zich op sociale media af waaraan het onnodige gelijkspel tegen Willem II heeft gelegen. Toch is de eerste conclusie die getrokken kan worden dat Feyenoord makkelijk had kunnen winnen, mits de goede kansen gewoon werden afgemaakt. "We hebben het vaak gezegd in de kleedkamer", begint een teleurgestelde Timber tegenover ESPN. "We wilden niet op dezelfde manier beginnen als vorig seizoen." Volgens de middenvelder komt het er op neer dat Feyenoord simpelweg de kansen niet heeft afgemaakt. "Je komt goed op 1-0 en dan moet je uitbouwen. Dat doen we niet. We geven amper kansen weg en dan roep je het op jezelf af." Als Timber de vraag krijgt of Feyenoord vooral veel creativiteit miste, wil hij dat niet bevestigen. "Ik denk dat we het als team veel beter kunnen doen. We hadden meer kansen kunnen creëren. Het is wel de eerste competitiewedstrijd, dus er is genoeg ruimte voor verbetering. Nu moeten we terugkijken en het volgende week beter doen bij PEC Zwolle-uit." Terug op het veld Toch is het voor Timber ook een mooi moment dat hij weer terug is na zijn blessure. "Nu is het even klote omdat we gelijkspelen. Ik ben wel blij om weer terug te zijn op het veld, want het heeft even geduurd. Ik heb het EK en de voorbereiding gemist, dus het was even een moeilijke periode. Ik wil me gewoon verder ontwikkelen. Ik denk dat ik vorig seizoen al een sleutelspeler was en ook één van de jongens die het meest sprak in de groep. Ik wil dat gewoon blijven doen dit seizoen en dat begint vandaag." Positief |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Leverde op verkeerde momenten weer zo makkelijk in. |
|
|
|