|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weg ermee, Meer blessures dan Stengs. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als de blessures van hem het enige probleem was... |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Timber bij Oranje in Nations League
Heelblijven gast 🤞🤞🤞 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Afmelden met schijterij |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Viel zeker niet slecht in bij Oranje. Cashen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Waarom ...o ja jij kijkt graag naar €€€€€ op de middenstip
( grapje) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Duidelijk dat wij de beste Timbert in huis hebben |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Tijdens het Weghorst plagen..😅😅 |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Aanvoerders band had hij in ieder geval al rond zn neus😛 |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Goede keus, legaal ongenoegen uiten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ook interessant. Zag m gisteren hier vrij veel kritiek krijgen, maar eigenlijk elders was men vooral lovend over hem. Interessant hoe dat werkt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op vrijdag 20 september 2024 - 15:41 schreef Stylzz het volgende:Ook interessant. Zag m gisteren hier vrij veel kritiek krijgen, maar eigenlijk elders was men vooral lovend over hem. Interessant hoe dat werkt. Zou bijna denken dat er een vooroordeel aan ten grondslag ligt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij was gewoon slecht de eerste helft |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Minder goed dan spelers Leverkusen, was te verwachten helaas.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Mijn noten ook. Kon echt niet mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Niet z'n beste wedstrijd, wel een speler die nog openingen weet te creëren, en z'n tegenstanders regelmatig overvleugelt. En die pass op Zerrouki, verschillen we van mening. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 10:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet z'n beste wedstrijd, wel een speler die nog openingen weet te creëren, en z'n tegenstanders regelmatig overvleugelt. En die pass op Zerrouki, verschillen we van mening. Zit zeker wel nuance in omdat hij ook nog maar net aanvoerder is . Dat schept een verantwoordelijkheidsgevoel in hem waardoor hij waarschijnlijk ging scannen. 2de helft herpakte hij zich wat ook met Leverkusen B had te maken. Ik begreep het wel in zijn geval. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 10:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Niet z'n beste wedstrijd, wel een speler die nog openingen weet te creëren, en z'n tegenstanders regelmatig overvleugelt. En die pass op Zerrouki, verschillen we van mening. Ik vind hem altijd zuinig spelen, om voorwaarts acties te kunnen maken. Zijn manco vind ik het amper terug verdedigen op eigen helft. En zijn positiespel, loopt vaak de 6 voor de voeten om opzichtig de bal op te eisen. Zou zeggen ga eens een keer diep. Ook negatief vind ik altijd die misbaar naar collega's met gebaartjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En met positiespel bedoel ik, Let eens een wedstrijd op Timber, krijgt bijna alle ballen aangespeeld met een man in zijn rug, omdat hij diep staat en dan in de bal komt, gevolg,altijd opendraaien of n kort tikje terug. Als hij gewoon minder diep staat, kan hij zich voorwaarts aanbieden met de neus de goede kant op, dat is gogme.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 21 september 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 13:18 schreef van geil het volgende:En met positiespel bedoel ik, Let eens een wedstrijd op Timber, krijgt bijna alle ballen aangespeeld met een man in zijn rug, omdat hij diep staat en dan in de bal komt, gevolg,altijd opendraaien of n kort tikje terug. Als hij gewoon minder diep staat, kan hij zich voorwaarts aanbieden met de neus de goede kant op, dat is gogme. De bal halen bij de 6 zie ik meer als taakopdracht omdat hij in staat is om door linie tegenstander heen te dribbelen qua baltechniek. Naar voren toe is hij de man die openingen realiseert. Wel eens als het gaat om verdedigende component: Timber is wel eens afwezig als het zijn (Directe) tegenstander betreft. Dan gaat ie zwemmen, wordt doelloos. Nu vaker dan onder Slot trouwens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ik hoop dat Hwang die 6-positie aan kan. Dan is die 6 ook voorzien van een meer alllroundspeler. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 september 2024 - 10:22 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zit zeker wel nuance in omdat hij ook nog maar net aanvoerder is . Dat schept een verantwoordelijkheidsgevoel in hem waardoor hij waarschijnlijk ging scannen. 2de helft herpakte hij zich wat ook met Leverkusen B had te maken. Ik begreep het wel in zijn geval. FEYENOORD NIEUWS Priske faalt op tactisch vlak: "Dat mocht Priske zich aanrekenen"
Feyenoord ging keihard onderuit tegen Bayer Leverkusen. In de eigen Kuip werd het liefst 0-4 voor de Duitse bezoekers.
"Bij een 2-0 achterstand besloot Quinten Timber eens initiatief te nemen. Hij sprintte naar Granit Xhaka en denderde direct door op Jonathan Tah. Toen De Kuip dat initiatief beloonde met gejuich besloot Antoni Milambo het voorbeeld van Timber te volgen", opent Pieter Zwart bij Voetbal International over het drukzetten van de Rotterdammers.
"Plots stond Bayer Leverkusen ingesloten tegen de zijlijn en volgde een lange pass naar voren. David Hancko onderschepte op de helft van de tegenstander en Feyenoord kon direct een nieuwe aanval starten", vervolgt Zwart. "Het pijnlijke aan dit voorbeeld was dat dit een incident was, ingegeven door individuele keuze van spelers. Feyenoord vond voor rust geen structurele manier om druk te krijgen op de opbouw van Bayer Leverkusen."
De trainer treft blaam volgens Zwart. "Dat mocht Priske zich aanrekenen, want juist op dit vlak moest hij de lijn van Arne Slot door gaan zetten. Hij sprak bij zijn aanstelling de ambitie uit meer druk te gaan zetten vanaf de zijkant, in plaats van met een aanvallende middenvelder naast een spits zoals in bovenstaand voorbeeld met Timber."
"De aanvankelijke keuze voor de 3-4-3-formatie was mede ingegeven door deze voorkeur van Priske. Nadat hij afstapte van dit systeem, werd onduidelijker hoe Feyenoord druk moest gaan zetten. Via de methode Slot vanuit het middenveld of toch via de zijkanten?", vervolgt hij. "Die verwarring was tegen Bayer Leverkusen nog groter door een omzetting van Priske."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Tot dusver kunnen alleen Bueno en Moussa druk zetten vanaf de zijkant. En die hebben nog amper gespeeld. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja en die hebben samen 90 minuten gespeelt voor ons. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
En toen werd het 3-0 en 4-0, jep je kan natuurlijk verwachten dat je het niveau van Leverkusen haalt die nota bene het elftal inclusief coach in takt heeft weten te houden. Vorig jaar nauwelijks verslagen is, ook op Europees niveau.
Dat is natuurlijk helemaal de schuld van 3-4-3 en Priske "lekker makkelijk". Wel leuk dat Timber het nog even probeerde, verdient een dikke pluim natuurlijk. Uiteindelijk werd het gewoon met nog eens 2 doelpunten duidelijk dat het een zinloze missie was, in de situatie waar Feyenoord nu zit.
Om dit Leverkusen te bestrijden moet je team in bloedvorm zijn en als een geoliede machine draaien. Ik geloof dat we allemaal weten dat dit nu niet het geval is en vingerwijzen gaat Feyenoord nu niet helpen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 september 2024 door VVout -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Volgende week John de verlosser voor het elftal zetten om het seizoen nog een beetje kleur te geven 😂 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 22 september 2024 - 10:30 schreef Leon FR1908 het volgende:Volgende week John de verlosser voor het elftal zetten om het seizoen nog een beetje kleur te geven 😂 Doe !"§$%&/(@@@ ff normaal mannen 🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Leuke meevoetballer als het draait, maar als het nodig is, zelf een zwakke schakel helaas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Uitte kritiek op zijn wissel en werd een week erna aanvoerder |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik zie Hancko als aanvoerder Het gelul van spreekt nederlands behoeft ook niet in dit team En de meeste scheidsrechters spreken ook engels |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Is meer aanvoerder voor zichzelf dan voor het team...belabberde wedstrijd |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De enige echte aanvoerder in alles is Hancko. Timber is een leuke speler als t draait, maar niet iemand die bij tegenslag opstaat. Heeft nog teveel moeite met zichzelf op die momenten, laat staan een heel team aan te sturen. Die band doet hem geen goed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik was ook voor Hancko gegaan. Maar na Hancko was Timber de meest logische keuze, gezien de rest van de selectie.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede pot. Op het eind zat hij er een beetje doorheen had ik het idee. Maar hij blijft als een van de weinigen wel overeind. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|