|
|
bijft007
|
|
|
Vind dat er eigenlijk te veel aandacht word besteed aan Nations league( oefenduels) ,, en blijkbaar heeft de verandering van de naam oefenduels naar Nations league de opzet er dus al wel voor gezorgd dat het allemaal al gelijk erg goed moet zijn, waar echt ek/wk kwalificatie er wel echt toe horen te doen en dan idem ek of wk echt niet veel landen spelers afzeggen met pijntjes ook,, dus daarom echt overbodige opzet omdat je amper tijd hebt systemen te slijpen met vaak ook niet eens al de spelers je wilt gebruiken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Zwaar overschat.
Is met hangen en wurgen een dienstbare 8. Desalniettemin eist hij daarvoor te weinig ballen op en kan je hem ook gewoon niet zien voor complete delen van een wedstrijd.
Is echt totaal geen 6 of 10. Heeft kunnen teren vorig jaar op Wieffer en er is een reden voor waarom Kokcu en Timber niet samen op het middenveld konden.
Is nog steeds onbegrijpelijk dat dit de aanvoerder van Feyenoord 1 is.
Zo zie je maar dat je ook gewoon zonder voetbal inzicht een TV analist kan worden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet zwaar overschat, wil te veel doen Voor Feyenoord van grote waarde, tegen Europeses subtoppers voldeed hij ook. Hij is nog jong |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 - 23:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja ik las datzelfde artikel inderdaad. Daar lijkt het alsof hij vooral Timber eruit pikt. Ik heb verder niet de gehele nabeschouwing gehoord hoor, maar wat ik ervan meekreeg legde hij de nadruk op het teamfalen. En hij noemde ook wel andere namen. Al werd Timber door hem ook zeker individueel kritisch besproken. Maar dat mag ook wel en zoals gezegd Van der Vaart is regelmatig ook positief over hem. Ik vind zijn kritiek grotendeels ook wel terecht, want het middenveld heeft vaak de meeste invloed op een wedstrijd. Tis ook niet voor niets dat juist hij en Reijnders halverwege gewisseld werden. En Reijnders staat er bij velen (en zeker ook Koeman) er goed op he. Waarschijnlijk de enige middenvelder verzekerd van een basisplaats momenteel. Het is ook pas Timber zijn tweede basisplaats voor Oranje. Is een volgende stap die hij moet maken. Ook bij Feyenoord, als hij in dergelijke situaties komt. Ik heb hier ook een stukje van Driessen dat dan denk ik vergelijkbaar is. Al slaat hij Gakpo dan nog over die constant zijn man liet lopen. Timber stond de gehele wedstrijd tussen een driehoek van 3 Duitsers. Toch buiten het sjokken soms om deed hij niet veel fout.
Valentijn Driessen is maandag geschrokken van het Nederlands elftal tegen Duitsland. De voetbaljournalist vindt dat de ploeg van bondscoach Ronald Koeman volledig door het ijs is gezakt en zag in de Allianz Arena maar weinig spelers die hun niveau haalden.
"Je verwacht gewoon veel meer", begint Driessen bij De Telegraaf. "Dit is terug naar af, terug naar de slechte periode van het EK. Duitsland deed alles beter, was veel sneller en veel fysieker, maar je verwacht dat bijvoorbeeld Ryan Gravenberch of Denzel Dumfries de rol op zich neemt om de groep te dragen."
Driessen is kritisch op meerdere spelers van Oranje. "Micky van de Ven kreeg de kans op de plek van Virgil van Dijk, maar maakte het niet waar. Jorrel Hato weet niet wat hem is overkomen en werd ook overlopen. Quinten Timber is een strijder, maar daar heb ik niets van gezien. Tijjani Reijnders sjokt op een gegeven moment terug, terwijl de Duitsers vol gas geven...", aldus Valentijn Driessen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 15 oktober 2024 - 23:49 schreef bijft007 het volgende:Vind dat er eigenlijk te veel aandacht word besteed aan Nations league( oefenduels) ,, en blijkbaar heeft de verandering van de naam oefenduels naar Nations league de opzet er dus al wel voor gezorgd dat het allemaal al gelijk erg goed moet zijn, waar echt ek/wk kwalificatie er wel echt toe horen te doen en dan idem ek of wk echt niet veel landen spelers afzeggen met pijntjes ook,, dus daarom echt overbodige opzet omdat je amper tijd hebt systemen te slijpen met vaak ook niet eens al de spelers je wilt gebruiken. Eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 - 00:06 schreef DMD het volgende:Zwaar overschat. Is met hangen en wurgen een dienstbare 8. Desalniettemin eist hij daarvoor te weinig ballen op en kan je hem ook gewoon niet zien voor complete delen van een wedstrijd. Is echt totaal geen 6 of 10. Heeft kunnen teren vorig jaar op Wieffer en er is een reden voor waarom Kokcu en Timber niet samen op het middenveld konden. Is nog steeds onbegrijpelijk dat dit de aanvoerder van Feyenoord 1 is. Zo zie je maar dat je ook gewoon zonder voetbal inzicht een TV analist kan worden. Eens |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zoals hij bij Feyenoord voetbalt speelt hij gewoon maximaal in zn kracht,, het is ook zeker geen 6, speelde daar bij ons even periode voor wiefer dacht ik,, hij het beste tussen de 6 en 10 in maar dat was al wel bekend, alleen bij koeman blijkbaar niet zo |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 - 16:35 schreef bijft007 het volgende:Zoals hij bij Feyenoord voetbalt speelt hij gewoon maximaal in zn kracht,, het is ook zeker geen 6, speelde daar bij ons even periode voor wiefer dacht ik,, hij het beste tussen de 6 en 10 in maar dat was al wel bekend, alleen bij koeman blijkbaar niet zo Hij stond gewoon op 8. Maar liep constant in de bal naar de keeper en vd Ven. Waardoor Gravenberch, Reinders en Brobby niet aanspeelbaar waren. Dat deed hij laatst tegen Twente ook al bij ons.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met zulke supporters heb je geen vijanden nodig. Koop je toch een shirt van Gravenberg Reinders of die tefus brobby Geile |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 - 19:42 schreef Leon FR1908 het volgende:Met zulke supporters heb je geen vijanden nodig. Koop je toch een shirt van Gravenberg Reinders of die tefus brobby Geile Vindt ik ook, we zijn goed met het ophemelen van spelers, die we daarna afbranden. Rare jongens sommige fans |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hahahaha. Hij was gewoon slecht. is gewoon eerlijk. Dat jij m voldoende vond, prima hoor. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar daarom is het geen slechte speler |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik zeg niet dat hij goed was maar aan een debutant kan het gewoon nooit liggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En weet je wat ik dan ook zo raar vind . Haald hij Timber eraf voor Wieffer en dan laat hij Gravenberg opschuiven naar 8 waar hij altijd speelt,om hem vervolgens te wisselen voor Geert die daar nog nooit gespeelt heeft. Koeman is gewoon niet zo goed meer.9 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha klopt, koppeltjes klopten gewoon echt niet, en wat je bij afwezigheid sommigen moet doen is tenminste spelers op hun beste positie en in hun kracht laten voetballen en dat duidelijk communiceren wat hun taak moet en gaat zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ach die nations leage kun je de ploeg voor de voorrondes WK in orde maken Met of zonder Koeman ( ik denk reiziger al warm aan het lopen is ) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 16 oktober 2024 - 20:22 schreef bijft007 het volgende:Haha klopt, koppeltjes klopten gewoon echt niet, en wat je bij afwezigheid sommigen moet doen is tenminste spelers op hun beste positie en in hun kracht laten voetballen en dat duidelijk communiceren wat hun taak moet en gaat zijn. Ja inderdaad en de opdracht klopte ook al niet. De keeper die maar bleef opbouwen. Maar goed denk dat Piet een punt heeft en dat Reiziger een prima oplossing is voor oranje. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
“Een geweldige speler”, zei Theo Janssen over hem. “Sterk, kan uitstellen, je kan niet te kort op ‘m zitten want dan gebruikt hij zijn lichaam. Geef je hem iets te veel ruimte, dan kan hij je ook nog passeren.” Arno Vermeulen vond het knap dat Timber zo snel na de interlandperiode weer uitblonk. “Want hij kreeg een knauw bij het Nederlands elftal, waar het niet goed ging. Dan herstelt hij zich toch wel snel.”
Simonis, de trainer van Go Ahead, reageerde: “Hij is ook verrot. Hij loopt oorlogjes te maken met onze spelers. Trekken, duwen, knijpen, een beetje irriteren. Een keer liep hij hard door en had hij geel kunnen krijgen. Dat spel speelt hij ook heel goed.”
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 oktober 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde weer uitstekend. gaat toch een prima niveau aantikken. Was geen fan en heb hem vaak kritisch bejegend, maar wordt wel een echte sterkhouder. 40m |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had wel veel slordigheden, ook hele goede dingen. 7 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Goede wedstrijd, maar inderdaad, concentratieverlies op meerdere momenten. Dat is nog het verschil met bijvoorbeeld Hwang. Die blijft nog wat scherper. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
misschien paar slordigheden maar het tempo lag ook hoog , blijft een baas in het veld en speelde een prima pot |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Ere wie ere toekomt, dit was de eerste wedstrijd waar Timber echt 90 minuten lang aanspeelbaar & aanwezig was, chapeau. Hoe hij vandaag speelde is eigenlijk wat ik van een 8 verwacht.
Als je een Kokcu dan verloren erbij ziet lopen dan ben ik blij dat we die voor 30M verkocht hebben.
Als Timber dit op deze manier volhoudt dan hebben we het over een paar maanden niet meer over Wieffer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 oktober 2024 door DMD -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nachtmerrie voor de tegenstander. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Was weer zeer belangrijk. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Heel sterk weer, tegenstander weet er geen raad mee. Heeft duidelijk geprofiteerd van de komst van Hwang. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Iedereen profiteerd van Hwang ,wat een speler 🤤 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zou Koeman ook gekeken hebben ? En ik hoor ook de pers niet die Quinten afbraken bij het nl elftal Deze jongen (ik hoop het niet in de winterstop) gast heel veel ££££££££ opleveren |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hopen dat ie de woensdag gaat halen. Ziet er niet goed uit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Elke voetballer gaat zo wel eens naar de kant. Komt goed |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Fingers crossed dat je deze keer ook weer gelijk hebt maat |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Beetje fysio en een bananenmilkshake en alles komt weer goed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is sws dagelijkse kost.. hallelujah |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Anders even kijken wat niet op doping lijst staat, dan komt het zeker goed. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Hopelijk valt het mee. Woensdag broodnodig |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Vroeger zeiden ze hup de spuit erin. En als het niet helpt gewoon nog een erbij. Vroeger was echt alles beter🥸 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Had de indruk dat het (groten)deels uit voorzorg was. Hij liep ook (bijna) volledig op eigen kracht het veld op en de trappen op/af. Dat doe je niet als je echt veel pijn hebt.
Maar goed, woensdag is alweer snel natuurlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Afwachten ,vorige keren leek het ook niet veel en was hij weken weg. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Met God's hulp...
Zag er wel niet lekker uit in de herhaling hoe die enkel draaide... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die ben je een paar weken kwijt lijkt me. Was ook gewoon zwaar vermoeid. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Daar heeft Priske wel mee gegokt idd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Morgen zal blijken of het meevalt of niet. Priske heeft hoop, al geeft hij aan dat Timber pijn heeft. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die zie ik woensdag niet aan de aftrap. De stand van die enkel zag er verrot slecht uit |
|
|
|