BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quinten Timber topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bijft007
 bijft007 - dinsdag 15 oktober 2024 - 23:49   quote  deeplink  
Vind dat er eigenlijk te veel aandacht word besteed aan Nations league( oefenduels) ,, en blijkbaar heeft de verandering van de naam oefenduels naar Nations league de opzet er dus al wel voor gezorgd dat het allemaal al gelijk erg goed moet zijn, waar echt ek/wk kwalificatie er wel echt toe horen te doen en dan idem ek of wk echt niet veel landen spelers afzeggen met pijntjes ook,, dus daarom echt overbodige opzet omdat je amper tijd hebt systemen te slijpen met vaak ook niet eens al de spelers je wilt gebruiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 15 oktober 2024 door bijft007 --
DMD
 DMD - woensdag 16 oktober 2024 - 00:06   quote  deeplink  
Zwaar overschat.

Is met hangen en wurgen een dienstbare 8. Desalniettemin eist hij daarvoor te weinig ballen op en kan je hem ook gewoon niet zien voor complete delen van een wedstrijd.

Is echt totaal geen 6 of 10. Heeft kunnen teren vorig jaar op Wieffer en er is een reden voor waarom Kokcu en Timber niet samen op het middenveld konden.

Is nog steeds onbegrijpelijk dat dit de aanvoerder van Feyenoord 1 is.

Zo zie je maar dat je ook gewoon zonder voetbal inzicht een TV analist kan worden.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 oktober 2024 - 09:02   quote  deeplink  
Niet zwaar overschat, wil te veel doen
Voor Feyenoord van grote waarde, tegen Europeses subtoppers voldeed hij ook.
Hij is nog jong
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 oktober 2024 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2024 - 23:29 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Ja ik las datzelfde artikel inderdaad. Daar lijkt het alsof hij vooral Timber eruit pikt. Ik heb verder niet de gehele nabeschouwing gehoord hoor, maar wat ik ervan meekreeg legde hij de nadruk op het teamfalen. En hij noemde ook wel andere namen. Al werd Timber door hem ook zeker individueel kritisch besproken. Maar dat mag ook wel en zoals gezegd Van der Vaart is regelmatig ook positief over hem.

Ik vind zijn kritiek grotendeels ook wel terecht, want het middenveld heeft vaak de meeste invloed op een wedstrijd. Tis ook niet voor niets dat juist hij en Reijnders halverwege gewisseld werden. En Reijnders staat er bij velen (en zeker ook Koeman) er goed op he. Waarschijnlijk de enige middenvelder verzekerd van een basisplaats momenteel.

Het is ook pas Timber zijn tweede basisplaats voor Oranje. Is een volgende stap die hij moet maken. Ook bij Feyenoord, als hij in dergelijke situaties komt.
Ik heb hier ook een stukje van Driessen dat dan denk ik vergelijkbaar is.
Al slaat hij Gakpo dan nog over die constant zijn man liet lopen.
Timber stond de gehele wedstrijd tussen een driehoek van 3 Duitsers.
Toch buiten het sjokken soms om deed hij niet veel fout.

Valentijn Driessen is maandag geschrokken van het Nederlands elftal tegen Duitsland. De voetbaljournalist vindt dat de ploeg van bondscoach Ronald Koeman volledig door het ijs is gezakt en zag in de Allianz Arena maar weinig spelers die hun niveau haalden.

"Je verwacht gewoon veel meer", begint Driessen bij De Telegraaf. "Dit is terug naar af, terug naar de slechte periode van het EK. Duitsland deed alles beter, was veel sneller en veel fysieker, maar je verwacht dat bijvoorbeeld Ryan Gravenberch of Denzel Dumfries de rol op zich neemt om de groep te dragen."

Driessen is kritisch op meerdere spelers van Oranje. "Micky van de Ven kreeg de kans op de plek van Virgil van Dijk, maar maakte het niet waar. Jorrel Hato weet niet wat hem is overkomen en werd ook overlopen. Quinten Timber is een strijder, maar daar heb ik niets van gezien. Tijjani Reijnders sjokt op een gegeven moment terug, terwijl de Duitsers vol gas geven...", aldus Valentijn Driessen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 oktober 2024 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 oktober 2024 - 23:49 schreef bijft007 het volgende:
Vind dat er eigenlijk te veel aandacht word besteed aan Nations league( oefenduels) ,, en blijkbaar heeft de verandering van de naam oefenduels naar Nations league de opzet er dus al wel voor gezorgd dat het allemaal al gelijk erg goed moet zijn, waar echt ek/wk kwalificatie er wel echt toe horen te doen en dan idem ek of wk echt niet veel landen spelers afzeggen met pijntjes ook,, dus daarom echt overbodige opzet omdat je amper tijd hebt systemen te slijpen met vaak ook niet eens al de spelers je wilt gebruiken.
Eens
van geil
 van geil - woensdag 16 oktober 2024 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2024 - 00:06 schreef DMD het volgende:
Zwaar overschat.

Is met hangen en wurgen een dienstbare 8. Desalniettemin eist hij daarvoor te weinig ballen op en kan je hem ook gewoon niet zien voor complete delen van een wedstrijd.

Is echt totaal geen 6 of 10. Heeft kunnen teren vorig jaar op Wieffer en er is een reden voor waarom Kokcu en Timber niet samen op het middenveld konden.

Is nog steeds onbegrijpelijk dat dit de aanvoerder van Feyenoord 1 is.

Zo zie je maar dat je ook gewoon zonder voetbal inzicht een TV analist kan worden.
Eens
bijft007
 bijft007 - woensdag 16 oktober 2024 - 16:35   quote  deeplink  
Zoals hij bij Feyenoord voetbalt speelt hij gewoon maximaal in zn kracht,, het is ook zeker geen 6, speelde daar bij ons even periode voor wiefer dacht ik,, hij het beste tussen de 6 en 10 in maar dat was al wel bekend, alleen bij koeman blijkbaar niet zo
van geil
 van geil - woensdag 16 oktober 2024 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2024 - 16:35 schreef bijft007 het volgende:
Zoals hij bij Feyenoord voetbalt speelt hij gewoon maximaal in zn kracht,, het is ook zeker geen 6, speelde daar bij ons even periode voor wiefer dacht ik,, hij het beste tussen de 6 en 10 in maar dat was al wel bekend, alleen bij koeman blijkbaar niet zo
Hij stond gewoon op 8.
Maar liep constant in de bal naar de keeper en vd Ven.
Waardoor Gravenberch, Reinders en Brobby niet aanspeelbaar waren.
Dat deed hij laatst tegen Twente ook al bij ons.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2024 door van geil --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 oktober 2024 - 19:42   quote  deeplink  
Met zulke supporters heb je geen vijanden nodig.
Koop je toch een shirt van Gravenberg Reinders of die tefus brobby Geile
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 oktober 2024 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2024 - 19:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Met zulke supporters heb je geen vijanden nodig.
Koop je toch een shirt van Gravenberg Reinders of die tefus brobby Geile
Vindt ik ook, we zijn goed met het ophemelen van spelers, die we daarna afbranden.
Rare jongens sommige fans
van geil
 van geil - woensdag 16 oktober 2024 - 19:43   quote  deeplink  
Hahahaha.
Hij was gewoon slecht. is gewoon eerlijk.
Dat jij m voldoende vond, prima hoor.
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 oktober 2024 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2024 - 19:43 schreef van geil het volgende:
Hahahaha.
Hij was gewoon slecht. is gewoon eerlijk.
Dat jij m voldoende vond, prima hoor.
Maar daarom is het geen slechte speler
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 oktober 2024 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2024 - 19:43 schreef van geil het volgende:
Hahahaha.
Hij was gewoon slecht. is gewoon eerlijk.
Dat jij m voldoende vond, prima hoor.
Ik zeg niet dat hij goed was maar aan een debutant kan
het gewoon nooit liggen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 oktober 2024 - 20:00   quote  deeplink  
En weet je wat ik dan ook zo raar vind .
Haald hij Timber eraf voor Wieffer en dan laat hij Gravenberg
opschuiven naar 8 waar hij altijd speelt,om hem vervolgens te wisselen voor Geert
die daar nog nooit gespeelt heeft.
Koeman is gewoon niet zo goed meer.9
van geil
 van geil - woensdag 16 oktober 2024 - 20:01   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens.
bijft007
 bijft007 - woensdag 16 oktober 2024 - 20:22   quote  deeplink  
Haha klopt, koppeltjes klopten gewoon echt niet, en wat je bij afwezigheid sommigen moet doen is tenminste spelers op hun beste positie en in hun kracht laten voetballen en dat duidelijk communiceren wat hun taak moet en gaat zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 oktober 2024 door bijft007 --
piet de paler
 piet de paler - woensdag 16 oktober 2024 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2024 - 20:22 schreef bijft007 het volgende:
Haha klopt, koppeltjes klopten gewoon echt niet.
Ach die nations leage kun je de ploeg voor de voorrondes WK in orde maken
Met of zonder Koeman ( ik denk reiziger al warm aan het lopen is )
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 16 oktober 2024 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 oktober 2024 - 20:22 schreef bijft007 het volgende:
Haha klopt, koppeltjes klopten gewoon echt niet, en wat je bij afwezigheid sommigen moet doen is tenminste spelers op hun beste positie en in hun kracht laten voetballen en dat duidelijk communiceren wat hun taak moet en gaat zijn.
Ja inderdaad en de opdracht klopte ook al niet.
De keeper die maar bleef opbouwen.
Maar goed denk dat Piet een punt heeft en dat Reiziger een
prima oplossing is voor oranje.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6001
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Quinten Timber topic









0.0237660