|
|
van geil
|
|
|
Moet je ook niet willen, rust geven. Je kunt m wel intapen, maar dat vind ik veel te vroeg in het seizoen, daar wordt t niet beter op. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Benieuwd wie zijn eventuele vervanger zou zijn. Nadje of Zerrouki normaal gesproken. En welke impact het heeft op het elftal. Je hoopt dat Feyenoord ver genoeg is om dat op te vangen. Maar gezien de meerdere (kleine) blessures die er zijn en een stukje vermoeidheid, kan dat zeker nog wel eens tegenvallen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Benieuwd wie zijn eventuele vervanger zou zijn. Nadje of Zerrouki normaal gesproken. En welke impact het heeft op het elftal. Je hoopt dat Feyenoord ver genoeg is om dat op te vangen. Maar gezien de meerdere (kleine) blessures die er zijn en een stukje vermoeidheid, kan dat zeker nog wel eens tegenvallen. Brrr |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zerrouki dan waarschijnlijk gaat ten koste van hwang die iets voor hem komt te spelen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Benieuwd wie zijn eventuele vervanger zou zijn. Nadje of Zerrouki normaal gesproken. En welke impact het heeft op het elftal. Je hoopt dat Feyenoord ver genoeg is om dat op te vangen. Maar gezien de meerdere (kleine) blessures die er zijn en een stukje vermoeidheid, kan dat zeker nog wel eens tegenvallen. Fysieke aspect en alle blessures zijn een flink probleem momenteel.
Van Timber naar Zerrouki moet je niet aan denken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nadje durft hij nog niet mee aan denk ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 15:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Benieuwd wie zijn eventuele vervanger zou zijn. Nadje of Zerrouki normaal gesproken. En welke impact het heeft op het elftal. Je hoopt dat Feyenoord ver genoeg is om dat op te vangen. Maar gezien de meerdere (kleine) blessures die er zijn en een stukje vermoeidheid, kan dat zeker nog wel eens tegenvallen. Yep ook een hard hoofd in. Daar heb je het probleem van de flinterdunne selectie weer. De 1e keuzes zit volop muziek in maar de 2e garnituur hangt letterlijk met houtje touwtje aan elkaar. Dit gaat dus meer regel dan uitzondering worden. Uit elke 10 wedstrijden heb je er minstens 3 of 4 waar je qua bezetting van de selectie dus tekort komt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zou Zerrouki logischer vinden ja, ook omdat Nadje terugkomt uit een blessure. Maar ik denk dat hij het wel aan zou durven. Priske speelde vandaag met 3 tieners. Hij had bijvoorbeeld ook gewoon Zerrouki/Ivanusec op kunnen stellen, wat veel trainers hadden gedaan. Zelfs Slot koos vaker voor ervaring.
En Priske stelde Nadje tegen Groningen al op vanaf de aftrap. Dus ook in die zin zou het niet de eerste keer zijn. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hancko meldt in gesprek met het AD dat de blessure volgens Timber zelf niet ernstig is en dat hij zelfs woensdag 'gewoon' mee kan doen.
Voor wat het waard is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is na de overwinning het beste nieuws van vandaag T |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zeggen spelers vaak, maar kans best groot hij daar morgen bij flinke Jaap op voet op terug komt helaas, ga er maar vanuit hij niet speelt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan nog een reactie komen inderdaad, maar goed, we horen het wel in aanloop naar woensdag. Hopelijk blijkt zijn optimisme gerechtvaardigd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je voelt t zelf vaak t beste |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Morge zou je het wel moeten zien bij hem,, hopelijk dus geen reactie👍 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vaak ietswat vergelijkbaar zo iets als met avondje drinken,, op de avond zelf niks aan het handje totdat je morge wakker wordt🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 19:19 schreef bijft007 het volgende:Vaak ietswat vergelijkbaar zo iets als met avondje drinken,, op de avond zelf niks aan het handje totdat je morge wakker wordt🤣 Ik kreeg ooit n spant op m'n voet. Paar uur later lekker zuipen bij de Golden Earring. Beetje zeurend pootje. De volgende ochtend stap ik uit bed om te gaan voetballen. Zakte door m'n hoeven van de pijn, bleek ik m'n voet gebroken te hebben, 6 weken gips. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Auww ook niet getroffen😰 zelf niet altijd goed in te schatten dus helaas. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik heb een keer een bowlingbal op m'n voet gehad, kleine teen gebroken. Gewoon mee doorgelopen, doen ze niks aan. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 20:01 schreef Gerard_FR het volgende:Ik heb een keer een bowlingbal op m'n voet gehad, kleine teen gebroken. Gewoon mee doorgelopen, doen ze niks aan. Je kan een bowlingbal ook moeilijk straf geven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Echt wel, z'n gaten dichtsmeren. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ehmm...interessante quote? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 27 oktober 2024 - 19:32 schreef van geil het volgende:[..] Ik kreeg ooit n spant op m'n voet. Paar uur later lekker zuipen bij de Golden Earring. Beetje zeurend pootje. De volgende ochtend stap ik uit bed om te gaan voetballen. Zakte door m'n hoeven van de pijn, bleek ik m'n voet gebroken te hebben, 6 weken gips. Ik heb ooit na een avondje stappen eens baldadig heel hard tegen een vuilniszak aangeschopt op de weg terug naar huis. Bleek betonafval in te zitten. De volgende ochtend begreep ik dat er wat mis was met mijn voet... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vanmiddag weten we meer, 14.30 persconferentie Priske voor de Klassieker. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Quinten Timber heeft zich vandaag gemeld op het trainingsveld. De aanvoerder van de Rotterdammers viel afgelopen weekend tegen FC Utrecht uit met een enkelblessure, waardoor het onzeker is of hij kan meespelen tijdens de Klassieker. Timber werd dinsdagmiddag gewoon gesignaleerd op Varkenoord, wat goed nieuws lijkt te betekenen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 29 oktober 2024 - 12:21 schreef MMM het volgende:Quinten Timber heeft zich vandaag gemeld op het trainingsveld. De aanvoerder van de Rotterdammers viel afgelopen weekend tegen FC Utrecht uit met een enkelblessure, waardoor het onzeker is of hij kan meespelen tijdens de Klassieker. Timber werd dinsdagmiddag gewoon gesignaleerd op Varkenoord, wat goed nieuws lijkt te betekenen Quinten Timber lijkt vooralsnog gewoon beschikbaar voor Klassieker. Daar waar de revaliderende Quilindschy Hartman en Calvin Stengs vanmorgen apart trainden van de groep, meldden Timber en Ayase Ueda zich voor afsluitende training
En zo lijkt het zelfs nog positiever. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Mooie berichten en over een half uurtje de Prisco. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
10 wedstrijden, 4 keer geel. Nu al op scherp.
Is wel een dingetje |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
En allemaal ook niet de snuggerste kaarten. Maar ja, “als god het wil” is er niets meer aan te doen…. :-S |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als je zo speelt kun je beter op de tribune gaan zitten. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Een mooie sleep. Dat was het dan. Verder vooral veel uit positie en veel met de rest van de wereld bezig. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als er 1 oververmoeid oogt dan is hij het wel . Ziet er gewoon bleek uit |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja klopt, maar ja hij is onze moter, zal niet snel eruit gehaald worden, wel 1 prachtig moment hij zn kracht kon zien met dat wegdraaien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Als Hwang naar voren moet voor Zerrouki spelen Timber en Hwang te veel voor de bal waardoor er teveel ruimte komt op het middenveld. Zerrouki kan dat helemaal niet belopen. hwang op 6 punt, Timber box to box, Milambo 10 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jup ,ook beter voor Beelen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Als aanvoerder moet je verantwoordelijkheid pakken, en niet spelen LUL. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En dan interessant in het interview, ja ik had n blessure, maar wilde er doorheen lopen. ego. Dan had hij hier zijn smoel moeten houden. Ego.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maar daar is een trainer voor om op de halt te drukken. Nu is hij er de volgende wedstrijd er ook niet bij en vandaag had je er geen klote aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Medische staf, trainer en speler kunnen dit allemaal vetoën normaal gesproken. Bizar. En niet de eerste keer he. Ueda precies hetzelfde verhaal. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Snap je, maar speler wil altijd spelen, ook met pijn.
Maar als coach moet je dat managen, als je je spelersgroep kent zie je dat toch...
Ueda precies zo
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:16 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Medische staf, trainer en speler kunnen dit allemaal vetoën normaal gesproken. Bizar. En niet de eerste keer he. Ueda precies hetzelfde verhaal. Zijn de BHVers de medische staf bij ons? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Paniek door gebrek aan alternatieven. Maar oh zo korte termijn denken met veel grotere gevolgen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
niet te hopen dat hij ook geblesseerd is , kans dat alles als een kaartenhuis in elkaar zakt is groot |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dan begin je maar gewoon met Nadje of zelfs Zerrouki. Breng je hem misschien 15 minuten voor tijd als het nodig is en het gaat nog een beetje met hem. Maar eigenlijk had hij niet eens bij de selectie moeten zitten.
Dit is allemaal zo kortzichtig gedacht. Ueda ben je al maanden kwijt, hopelijk valt het met Timber mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dan begin je maar gewoon met Nadje of zelfs Zerrouki. Breng je hem misschien 15 minuten voor tijd als het nodig is en het gaat nog een beetje met hem. Maar eigenlijk had hij niet eens bij de selectie moeten zitten. Dit is allemaal zo kortzichtig gedacht. Ueda ben je al maanden kwijt, hopelijk valt het met Timber mee. Timber valt veel te verwijten. Is aanvoerder, speelt toch. En grijpt dan in het interview aan dat hij geblesseerd is. |
|
|
|