|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog niet. Hypen is vrij modieus. Hadj mag het eerst nog wat langer bewijzen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik was al begonnen voordat hij nog maar een bal geraakt had voor Feyenoord dus ik neem geen gas terug Henk 😂 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Haha Leon, hoop ik dat je de beste zienert van het Forum gaat worden! Hebben we allemaal baat bij. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Leon is al zo lang een van de grote zienerts op t forum toch.. En Hadj Moussa is simpelweg een inkoppertje voor m. Creativiteit is in onze selectie min of meer op de bon, maar Hadj heeft dat wel in huis. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nah ik hoop eigenlijk gewoon dat hij nog beter word en iedereen overtuigd . En dat hopen we van elke speler uiteindelijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 28 november 2024 - 19:20 schreef tomson het volgende:Leon is al zo lang een van de grote zienerts op t forum toch.. En Hadj Moussa is simpelweg een inkoppertje voor m. Creativiteit is in onze selectie min of meer op de bon, maar Hadj heeft dat wel in huis. Nou nou nou Tom 🤭 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Haha.. iedere hond verdient wel eens een aai over z'n bolletje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Eerste helft een paar leuke momenten en dat was het wel |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Zechiel zou ons op die plek zoveel meer voetbal opleveren. Zou “de Frenkie” van Feyenoord zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 01 december 2024 - 08:57 schreef Alexmem het volgende:Zechiel zou ons op die plek zoveel meer voetbal opleveren. Zou “de Frenkie” van Feyenoord zijn. Ga je mond wassen met zeep, brrr Frenkie...😁 |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Jaja, gaat om duiden wat deze jongen kan. Niet die andere ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit slaat echt helemaal nergens op. Die moet of niet fit zijn of er geen zin in hebben in dit soort potjes.
Wat een schandalige vertoning. En dat is dan je aanvoerder. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 21:52 schreef MMM het volgende:Dit slaat echt helemaal nergens op. Die moet of niet fit zijn of er geen zin in hebben in dit soort potjes. Wat een schandalige vertoning. En dat is dan je aanvoerder. Loopt maar te wijzen en rond te sjokken, vertikt t om zelf wat te doen...
Onwaardig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is weer de Timber van het eerste seizoen. Sjok sjok.
Heb de tweede helft speciaal op hem gelet, aan de bal is het wel in orde. Maar waar is het dynamische spel van hem gebleven? Van pakweg 2 maanden terug. Ik heb de indruk dat hij wel fit is trouwens. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 21:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Dit is weer de Timber van het eerste seizoen. Sjok sjok. Heb de tweede helft speciaal op hem gelet, aan de bal is het wel in orde. Maar waar is het dynamische spel van hem gebleven? Van pakweg 2 maanden terug. Ik heb de indruk dat hij wel fit is trouwens. Hij was vandaag aan de bal echt absoluut matig.
De 1-0 komt o.a voort uit het feit dat hij wordt afgetroefd in de rug door een rkc speler nadat hij wordt ingespeeld door Hancko.
In de 2de helft gebeurd het bijna weer in een zelfde soort situatie.
Heeft echt niks goeds gedaan deze wedstrijd en dan druk ik het nog matig uit. Ik dacht dat na Benfica de stijgende lijn erin zat.
Maar een aanvoerder moet je meest constante speler zijn, een speler waar je op kan bouwen en waarvan je weet dat deze altijd wel een 6 haalt.
De enige die dat doet in dit elftal is Hancko.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2024 door DMD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Beelden nog eens herbekeken, maar was bij de tegenaanvallen gewoon maar wat aantron sjokken. Niet best als aanvoerder zijnde, wat hij ook totaal niet is in mijn ogen. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Het was af en toe schandalig ja, als een brede uitsmijter een beetje meehobbelen. En nare trekjes, kijk bv naar die situatie in het begin waar Paixao dat goeie schot loste na wat val en weer opstaan momenten. Op dat moment staat onze brede uitsmijter te gillen en met veel misbaren dat ie de bal wil hebben.
Sinds Oranje merk ik wat aan hem. Blijft natuurlijk dezelfde Timber die met broertje wat jaren geleden overstapte naar 020. Zit misschien niet goed in z'n hoofd, allures, maar is al wedstrijden geen schim meer van de Timber van enige tijd geleden. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus ook weg. Kijk naar zijn intervieuw en hij vond dit ook geen goede wedstrijd van zichzelf. Dan is voor mij de kous afgedaan toch |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Kan je van je zelf vinden, gelukkig het resultaat deze keer wel 3 punten. Laten we zwijgen over Fortuna of de keren daarvoor dat resultaat achterwegen bleef en er ook in had moeten zitten. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Misschien was ik inderdaad te zwart-wit Piet, maar ik zag een beeld bij een counter van RKC waar ik gewoon meesjokte, zonder enige intentie om mee te gaan. Dat hij wat minder speelt, ok, maar gebrek aan inzet, of intensiteit zoals dat nu heet, dát vervloek ik. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hij gaf zelf na afloop aan dat het bij het hele team de echte intensiteit ontbrak. Das niet okee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We verwachten meer van m, dus dan ben je harder Idem. Santi. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 13:12 schreef FR-Henk het volgende:Hij gaf zelf na afloop aan dat het bij het hele team de echte intensiteit ontbrak. Das niet okee. Mooi verhaal ,hij liep zelf voorop in dit verhaaltje . We kunnen hem weinig kwalijk nemen maar ik neem aan dat bij Priske wel de focus ligt op het elftal als het niet draait. Timber had de tweede helft nooit meer uit de kleedkamer mogen komen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En wie had je dan neergezet ??????? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dus je roept maar wat ( doe ik ook wel eens ) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik pas me eigen snel aan inderdaad |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar wie moet je dan neerzetten............ |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zechiël en Nadje zaten nog op de bank Piet . En die waren gisteren beide 100% beter dan Timber geweest omdat die wel konden lopen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ga effe kijken hoeveel km Timber gelopen heeft. Als ik het kan vinden, volgens mij altijd boven gemiddeld. Nadje weet ik niet , maar Zechiel had optie geweest |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:07 schreef piet de paler het volgende:Ga effe kijken hoeveel km Timber gelopen heeft. Als ik het kan vinden, volgens mij altijd boven gemiddeld. Nadje weet ik niet , maar Zechiel had optie geweest Hebbie wel gekeken? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
2e helft vooral leeg middenveld enkon rkc daardoor naar hartelust elkaar vinden en met 2x paal als gevolg. Waar was Timber toen? En grossieren in bal verspelen en slechte passes. Nee, was niet best. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Je kan nooit op tv zien hoeveel iemand gelopen heeft, kan zijn actieradius niet vinden . En ja ik heb gekeken Dat hij niet scherp was is een punt maar dat is iets anders
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 december 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Klopt maar de momenten die je wel zag leek het allemaal op sjokken en huppelen en wijzen. Gelukkig gaf hij zelf ook aan dat hij een verschrikkelijke wedstrijd speelden |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 08 december 2024 - 16:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Klopt maar de momenten die je wel zag leek het allemaal op sjokken en huppelen en wijzen. Gelukkig gaf hij zelf ook aan dat hij een verschrikkelijke wedstrijd speelden Revanche woensdag |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Laten we dat hopen inderdaad Piet |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Woensdag zullen ze allemaal top zijn.
Echte toppers geven een heel seizoen alles.
Kun je nog slecht spelen, maar wel inzet in ieder geval. Dat ontbrak.
Maar dat was gisteren..
Op naar woensdag |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat Sneijder zei bij Rondo zeg ik ook al weken. Timber is gewoon niet 100% fit. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zit net te kijken........je zou wel eens gelijk kunnen hebben |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Priske zei nog wat over Timber: hij zegt dat hij zelfkritisch is en verantwoordelijkheid neemt (dat was n.a.v. de suggestie dat zijn aanvoerdersband zwaar zou wegen). Priske zegt ook dat eerder dit seizoen ook een aantal hele goede wedstrijden speelde, toen was hij ook al aanvoerder natuurlijk. Hij ziet iemand die op het veld en naast het veld alles wil geven. En zijn teamgenoten ook helpt. En ook dat hij een goede band met hem heeft. Dus hij ziet geen problemen op deze vlakken.
Hij zegt ook dat Timber gewoon goed traint en fit is (of althans fit oogt zoals Priske het zelf omschreef). Mindere en betere fases in een seizoen is normaal bij elke voetballer. Zeker gezien het grote aantal wedstrijden.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 10 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|