|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Die lullen zowiezo maar wat raak, de meest Anaallisten trouwens... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zijn plafond ligt wel hoog vind ik. Maar hij komt daar niet vaak genoeg bij in de buurt, das duidelijk. Dit jaar een goede periode in pakweg september/oktober. Vorig jaar ook een aardige eerste seizoenshelft. Maar hij valt zover terug.
Denk wel dat hij er goed opstaat in het buitenland trouwens. Verwacht dat een toekomstige verkoop geen probleem zal zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Meeste waard in de selectie bijna maar kan er natuurlijk niets van |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Kan er niet niets van. Al die jongens kunnen voetballen. Maar QT is bij ons lang niet zo goed als ons men wil doen geloven. Of in ieder geval, ik vind van niet. Als ie 2x goed wegdraait klapt iedereen z’n handen stuk, maar dat is t enige dat ie kan en doet. En dat gaat dan ook nog regelmatig mis. Kan niet op 10. Kan niet op 6. Wil niet op rechtsback. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Tiimnmber speelt niet goed. Maar kan wel goed spelen. Heeft ie eerder bij regelmaat laten zien. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 22 december 2024 - 22:45 schreef Alexmem het volgende:[..] Kan er niet niets van. Al die jongens kunnen voetballen. Maar QT is bij ons lang niet zo goed als ons men wil doen geloven. Of in ieder geval, ik vind van niet. Als ie 2x goed wegdraait klapt iedereen z’n handen stuk, maar dat is t enige dat ie kan en doet. En dat gaat dan ook nog regelmatig mis. Kan niet op 10. Kan niet op 6. Wil niet op rechtsback. Eens, en zijn grootste handicap, hij vindt zichzelf geweldig belangrijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hij is de van Geil van het elftal zeg maar hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Timber is gewoon een hele goede teamspeler die ook belangrijk is, maar niet zo bepalend als een Hwang. Dat geeft niets, maar als je dan een Zerrouki ernaast hebt die nog geen 24% Hwang is en een talent aan de andere kant die echt nog niet klaar is om bepalend te zijn in dit soort grote wedstrijden plus nog heel grillig is, dan verlies je tegen een fantastisch middenveld als PSV had staan.
Werkt overigens ook door op de CV’s. Die maakten ook keuzes die ze anders nooit zouden maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 december 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 23 december 2024 - 09:43 schreef Stylzz het volgende:Timber is gewoon een hele goede teamspeler die ook belangrijk is, maar niet zo bepalend als een Hwang. Dat geeft niets, maar als je dan een Zerrouki ernaast hebt die nog geen 24% Hwang is en een talent aan de andere kant die echt nog niet klaar is om bepalend te zijn in dit soort grote wedstrijden plus nog heel grillig is, dan verlies je tegen een fantastisch middenveld als PSV had staan. Werkt overigens ook door op de CV’s. Die maakten ook keuzes die ze anders nooit zouden maken. Eens hoor. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Veel te makkelijk. Het PSV middenveld maak je te groot en dat van ons te klein. Het verschil zou een stuk minder moeten zijn dan in deze wedstrijd. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Niet met deze drie in onbalans |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Timber was laatste paar duels iets minder dan normaal,, de reden parkeer ik dan nog even,, maar vooral milambo zakte flink terug, wat logisch is en inherent aan zon jonge gozer, maar zorgde en in totaliteit voor dat het vrij krachteloos oogde in paar wedstrijden het middenveld, ik hoop erg dat Stengs weer zn oude bij ons niveau terug krijgt en weer op 10 Gaag shinen met goals en vele assists na de break,,, altijd sinds szymandki erg belangrijk geweest de 10 positie en verbindingsstuk middenveld/aanval,, milambo trekt het nog niet week in week uit ben ik van mening.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 25 december 2024 - 20:01 schreef bijft007 het volgende:Timber was laatste paar duels iets minder dan normaal,, de reden parkeer ik dan nog even,, maar vooral milambo zakte flink terug, wat logisch is en inherent aan zon jonge gozer, maar zorgde en in totaliteit voor dat het vrij krachteloos oogde in paar wedstrijden het middenveld, ik hoop erg dat Stengs weer zn oude bij ons niveau terug krijgt en weer op 10 Gaag shinen met goals en vele assists na de break. Ik vond Milambo niet minder dan Timber. En altijd beter dan Zerrouki. En ik hoop persoonlijk al helemaal niet dat ie eruit moet als basisspeler voor Stengs. Alleen blijft ie echt niet nog een half seizoen heel/ belastbaar en constant. Dus heb je Stengs wel nodig. Maar niet als Bambi, zoals hij tot nu toe na zijn blessure is. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Er is bijna altijd onbalans met een alles of niets speler op je middenveld. Dat was al zo toen Kokcu hier nog was. Toen kwam de blessure van Timber als geroepen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Was meer omdat je te veel van hetzelfde hebt dan Kokcu en Timber werkt niet samen Timber en Zerrouki ook niet Zijn niet complementair aan elkaar, maar versterken elkaars zwaktes. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook speelden we paar wedstrijden enorm zwak ook met hwang/timber/Milambo, het had gescheeld als je daarbij ook nog wat potten een creatieve Stengs had kunnen brengen, maar die is nog niet zo ver, en kont mogelijk niet eens meer zo ver zoals toch wel afg seizoen als extra middenvelder, heb je 2 middenvelder zoals timber en milambo die echt flink terugval hebben in energie en vorm is best veel,, hwang speelt altijd in het geheel wel een 6je of meer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 december 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zerrouki neem ik niet eens mee in welke beoordeling dan ook😏, want dat was al wel bekent hij tekort kwam en komt,, zou beter zijn als ervoor hen en ons oplossing komt idem ivanusec.
|
|
|
|
ar
|
|
|
Gewoon een belangrijke speler voor ons,die wel degelijk gegroeid is afgelopen tijd. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
In Marbella ingevallen en ff later afgevoerd zonder bal in de buurt lees ik?
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Drama Queen. Altijd als het niet loopt bij hem( en dat is vrijwel altijd)loopt hij blessures te simuleren. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Gaat pas echt van waarde worden als hij simpeler gaat voetballen en accepteert dat hij, net als z’n broer, een verdienstelijke balafpakker is. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Is er woensdag ook niet bij. Misschien tegen Willem II. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Woensdag moeten de miskopen van Dennis toch wel kunnen winnen zonder Timber? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vandaag nog eens duidelijk wat Timber bijdraagt als ie meespeelt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee was t gemis van Hwang he |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die andere 12 potten was hij er wel bij, en ging t nog kutter. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De sjokkende Timber van de laatste maanden missen we niet.
Hwang missen we echt wel! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, Hwang is de Verlosser. Timber is Judas. |
|
|