|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
timber ziet zichzelf het liefst op 10. Dat lijkt mij niet plek waar hij in zijn kracht komt. Denk een linie naar achteren dat dat beter past. Volgens mij wil Slot dat ook en stelt hem daar vooralsnog ook op. Wordt het dan Timber, Kokcu (2 controleurs) en op 10 Sebastiaan met als variant Timber controlerend en Kokcu en Sebastiaan in een aanvallende rol? |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Dat zou best aannemelijk zijn Cobus Want Szymanski met die linker van hem, moet gewoon opereren rond de 2e lijn |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Nog niet op iets bijzonders kunnen betrappen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
…
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 augustus 2022 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja, moet onderzocht worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat maakt 't bijzonder |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Van jou snap ik dat Geer. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Speelde goed, speelde wat hoger op het veld. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Oh ja joh, moguh RB ook al aan het graven zie ik :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Speelde ruk tot zijn goal. Prima goal. Daarna voldoende |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bonussen vervallen door deal Toornstra |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dus is toornstra niet gratis weg. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat is de vraag, want was de bonus haalbaar? En in de boekhouding blijft t gratis.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Overigens enkele bonussen, en niet alle aldus AD |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Annuleren bonus-aanspraak levert het op. Onhaalbare bonussen: wat zou dat dan bv. in moeten houden? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Behalen CL Behalen Kampioenschap Behalen Beker Minimaal 30x basis. Etc etc etc. Doorverkoop is overigens normaliter geen bonus. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou kunnen, geile. x aantal wedstrijden als bonusbepaling is dan weer beter haalbaar, mits reëel bepaald. bonusbepalingen kunnen tijdens onderhandeling ook weer de gestelde transferprijs an sich naar beneden drukken. Dus zou ook daar reeds geld gehaald kunnen zijn. Staat los van Toornstra. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Deze heeft wel heel weinig krediet merk ik. Zal tijd nodig hebben om te groeien naar een plek waar hele andere dingen vereist worden en vaak ook veel minder tijd is als op de 8 positie. Voetballen kan hij wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 08:57 schreef Stylzz het volgende:Deze heeft wel heel weinig krediet merk ik. Zal tijd nodig hebben om te groeien naar een plek waar hele andere dingen vereist worden en vaak ook veel minder tijd is als op de 8 positie. Voetballen kan hij wel. Valt mee toch? Tenminste, van wat ik hier lees?
Kan absoluut wat worden op zijn eigen positie, op 8. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zie zijn klasse nog niet, maar dat kan veranderen. Het is onze duurste aankoop, maar ik heb mijn twijfels over zijn fitheid. Ik heb hem nu een paar wedstrijden gezien bij Feyenoord en het valt mij op dat hij zwaar oogt. Gisteren ook, als hij moet verdedigen loopt hij als een oude postbode over het veld. Zijn broer ziet er afgetrainder uit, is sneller en wendbaarder. Hij kon bij utrecht vaak ook de 90 minuten niet vol maken. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Voor 8,5 miljoen zou je wat mogen verwachten lijkt me. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Op zijn eigen positie, zeker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We moeten ook niet vergeten dat hij eigenlijk pas net komt kijken. Heeft nog geen 40 wedstrijden op niveau eredivisie of hoger gespeeld.
Ik zie dat hij in een aantal dingen heel goed is, maar dat nog weinig benul heeft van andere zaken. Dat komt grotendeels met ervaring denk ik. Daarin zouden we hem moeten zien groeien in de loop van het seizoen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 september 2022 - 10:58 schreef T-FeYeN00rD het volgende:We moeten ook niet vergeten dat hij eigenlijk pas net komt kijken. Heeft nog geen 40 wedstrijden op niveau eredivisie of hoger gespeeld. Ik zie dat hij in een aantal dingen heel goed is, maar dat nog weinig benul heeft van andere zaken. Dat komt grotendeels met ervaring denk ik. Daarin zouden we hem moeten zien groeien in de loop van het seizoen. Eens, maar dan is het toch gek om daar 8,5M voor te betalen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Volgens mij klopt die 8,5 niet, Telegraaf had dat later aangepast dacht ik.
Alsnog teveel geld hoor wat er wel neergelegd is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 09 september 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: in dit geval betaal je voor t toekomstpotentieel. 7,4 mil volgens TM trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En dat zijn tweelingbroer inmiddels een veelvoud waard is, helpt misschien ook mee. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zie echt helemaal niets wat al die miljoenen zou moeten rechtvaardigen. Sterker nog, wederom een van de mindere. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Ik vind Timber best ok. Tis heus geen drama |
|
|
|