|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee joh heeft voor zijn blesurre wedstrijd lang als een zombie over het veld gelopen. Heeft dat zelfs zelf aangegeven. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Een zombie Timber is 10x beter als een Zerrouki |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Nu al 20 minuten n ghost |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Die komt af en toe ook dan nog onder zijn steen vandaan! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber zegt dat hij zelf een goede band had met Priske. Heeft het gebrek aan chemie niet zo ervaren. Tot het einde heeft iedereen er alles aan gedaan om te verbeteren.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hield zich gewoon op de vlakte en had geen zin hierover iets los te laten, prima kerel. Was opgelucht dat er ook nog een vraagje over de wedstrijd kwam. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 - 14:41 schreef VVout het volgende:Hield zich gewoon op de vlakte en had geen zin hierover iets los te laten, prima kerel. Was opgelucht dat er ook nog een vraagje over de wedstrijd kwam. Zeker ja. Al had hij het eigenlijk totaal niet over de assistenten. Met een beetje fantasie kan je daar wat in zien. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Maakt een minder bedompte indruk, hij lachte zelfs een keer.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 11 februari 2025 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 februari 2025 - 14:41 schreef VVout het volgende:Hield zich gewoon op de vlakte en had geen zin hierover iets los te laten, prima kerel. Was opgelucht dat er ook nog een vraagje over de wedstrijd kwam. Yep |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dissonant de eerste helft. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Moet in deze fase gewoon simpel spelen en langzaam opbouwen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Tot volgend seizoen strijder |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wow die reactie van Stengs |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Ja, ging bij hem uit ervaring door merg en been |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heeft wel een klappie gehad. Dus zal pijnlijk zijn. Hopelijk geen echte schade. Maar kan wel. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Weer een mystery blessure, net als Hwang |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hopelijk valt het mee, dat hij nog doorspeelde en niet direct naar binnen ging is misschien positief? Maar goed, we horen het wel de komende dagen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik denk er echt heel anders over. Het is altijd wat met Timber. Zijn laatste echt goede wedstrijd was ergens in oktober. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vind het zielig voor hem eerlijk gezegt |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2025 - 23:04 schreef van geil het volgende:Ik denk er echt heel anders over. Het is altijd wat met Timber. Zijn laatste echt goede wedstrijd was ergens in oktober. Tegen Praag uit mijn hoofd. Verreweg de minste vandaag. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
speelde niet zijn beste wedstrijd toch is hij wel erg belangrijk , ik vind het ook een erg goede aanvoerder |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber is van groot belang. Heb alleen idee dat ie behoudend, licht angstig speelt na z'n vorige blessure. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 12 februari 2025 - 23:14 schreef kenny het volgende:speelde niet zijn beste wedstrijd toch is hij wel erg belangrijk , ik vind het ook een erg goede aanvoerder Vind ik ook |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Veruit de minste vandaag. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Is perfecte aanvoerder, maar denk dat FR-Henk gelijk heeft, hij houdt zich in op een bepaalde manier, al maanden eigenlijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Hij komt niet meer op niveau lijkt het ,hij loopt vaak heel stram |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: mja, en of het nu fysiek is of mentaal of beide is mij ook niet helemaal duidelijk. Misschien heeft hij de Santi reset nodig. Die kwam fitter en scherper terug dan ooit, eind 2024. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zagen jullie het gezicht van Stengs toen hij het zag .......... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die weet als geen ander hoe het is. Maar misschien valt het mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 11:57 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] mja, en of het nu fysiek is of mentaal of beide is mij ook niet helemaal duidelijk. Misschien heeft hij de Santi reset nodig. Die kwam fitter en scherper terug dan ooit, eind 2024. Dat zou ik hem wel gunnen eigenlijk ,want bij mij komt hij over of hij elke wedstrijd behoorlijke last heeft. Alsof hij voetbalt met pijn in zijn benen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zou je overigens benen zo kunnen tappen dat het lastiger word om door je knie te zakken . Vraag deze even aan Leuv want die is physiotherapeut ,conditie trainer en Reumatoloog. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Zou je overigens benen zo kunnen tappen dat het lastiger word om door je knie te zakken . Vraag deze even aan Leuv want die is physiotherapeut ,conditie trainer en Reumatoloog. Beetje placenta op wrijven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: 😂oh oke en gebakken moederkoek eten helpt ook? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik had ooit litteken creme met hierin placenta |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Had je moeten meekijken in mijn hersenpan, die voelde ik van het puntje in mijn tenen tot de puntjes van mijn vingers. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh dus hij maakte geen grap 😂 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 13:26 schreef Leon FR1908 het volgende:Zou je overigens benen zo kunnen tappen dat het lastiger word om door je knie te zakken . Vraag deze even aan Leuv want die is physiotherapeut ,conditie trainer en Reumatoloog. Daar zijn braces voor. Iedereen die wel eens een zware blessure heeft gehad kent deze. Overigens denk ik dat de blessure wel meevalt. Hoogstens 4 weken als het tegenzit en het kapsel of de meniscus beschadigd is. Banden kunnen die klap wel hebben maar worden wel wat stijf. Volgens mij gaf hij ook aan dit te voelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 13:42 schreef Leuv het volgende:[..] Daar zijn braces voor. Iedereen die wel eens een zware blessure heeft gehad kent deze. Overigens denk ik dat de blessure wel meevalt. Hoogstens 4 weken als het tegenzit en het kapsel of de meniscus beschadigd is. Banden kunnen die klap wel hebben maar worden wel wat stijf. Volgens mij gaf hij ook aan dit te voelen. Thanks man ,hoop voor hem dat het snel goed komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 13 februari 2025 - 13:37 schreef VVout het volgende:[..] Had je moeten meekijken in mijn hersenpan, die voelde ik van het puntje in mijn tenen tot de puntjes van mijn vingers. ik ook. Ooit een keer na het inkoppen van een bal zo geland, alleen ging mijn knie nog even meer de andere kant op. Zo te zien waren de spieren/banden van Timber wat sterker om t op te vangen. Bij mij zat er binnen vijf minuten een ei op zo groot als een rugbybal, vandaar dat ik denk/hoop dat t wel eens mee kan vallen bij Timber.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 februari 2025 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Is er al iets bekend over ernst van blessure ? Nog steeds niets ( staat niets op teletekst ;) of Feyenoord sites)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 februari 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Word gevreesd voor einde seizoen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Einde seizoen vermoeden ze bij espn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: als er iets beschadigd is. Dan zijn er zo een paar maanden voorbij ja |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
De altijd sjokkende Timber heeft ook geen goed gedaan dit seizoen, en had je ook niet veel aan. Wel een prima aanvoerder op zich, maar om echt aan te voeren moet je zelf ook top fit zijn als voorbeeld. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hem zien we dus niet meer terug dit seizoen. Sterkte. Zal ongetwijfeld ook van invloed zijn komende zomer, misschien minder aannemelijk dat hij een stap omhoog zal maken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Helaas toch schade. Leek eerst nog mee te vallen |
|
|
|