|
|
RenatoBos
|
|
|
Eenzijdig?? Denkt dat dat wel iets anders zit.. In Rome kom je anti Feyenoord stickers tegen op borden en zo..
 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Doe je niet, punt!
In zijn beste Italaans...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ja toen. Zijn al lang al niet meer met ons bezig. Klein gedoe dit |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kan dat niet laten gaan he...
Wij betalen je GVD he, ook als je een half jaar geen Kut presteert..
Lachen he, met een miljoenen salaris...
Dat er nog supporters zijn die dat ok vinden...
Pfff

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hij is nota bene aan het trainen. Om fit te worden Met een shirt van een maat van m. Manmanman. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik snap de gevoeligheid niet zo. Maar goed. Ik heb ook niet per se iets tegen Roma Behalve als we er tegen spelen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het zal me een reet roesten. Maar als profvoetballer ga je niet met een ander club shirt lopen!.
Dan ben je echt oliedom. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
En als hij een shirt van Telstar had gedragen? Dan hadden we zeker sympathie gehad ..😁 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Echte teamspeler aan zijn DISC-profiel te zien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heerlijke speler brengt ook het nodige gif in je elftal , jammer genoeg toch wel vaak geblesseerd , verstandig om hem te verkopen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wil em nog wel eens zien met een compleet middenveld van bij de start.
De sjokkende aanvoerder was t beeld vorig jaar..
Moet niet TEVEEL in zijn belangrijkheid gaan geloven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 06 juni 2025 - 16:39 schreef kenny het volgende:heerlijke speler brengt ook het nodige gif in je elftal , jammer genoeg toch wel vaak geblesseerd , verstandig om hem te verkopen Ik zou hem echt veel liever verkopen dan Milambo. Maar ja, lijkt al gebeurt te zijn. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 juni 2025 - 14:26 schreef van geil het volgende:[..] Ik zou hem echt veel liever verkopen dan Milambo. Maar ja, lijkt al gebeurt te zijn. waarschijnlijk vertrekken ze beide |
|
|
|