|
|
kenny
|
|
|
lozen , is toch ook vrij vaak geblesseerd en niet bijtekenen = exit |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Er staat voorlopig Opgetekend uit de mond van een journalist Voor mij nul waarde |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ergens zegt hij inderdaad niks meer dan we al weten,, want als het nu maand verder is na 1e contract voorstel kun je wel beetje zelf invullen dat het geen appeltje eitje is en er uit kamp timber afgewacht wordt wat er voorbij komt. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Top, teken maar bij dan, neem het elftal op sleeptouw en ga erna weg als grote meneer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wat mij betreft zo snel mogelijk verlengen of zo snel mogelijk verkopen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem een aardige wedstrijd spelen, ondanks dat hij nog zeker niet topfit is. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Sjokte weer vanaf einde eerste helft |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Heeft nog wat tijd nodig fysiek maar komt goed, is gewoon wel echt heeul goed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Brengt wel de pit die je nodig hebt Europees. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Moet fysiek echt wel sterk verbeteren. Minder inhoud dan een Sauer zelfs.
Maar liet zich op belangrijke momenten toch verdedigend ook wel gelden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zegt na afloop dat Robin het mag uitleggen waarom hij geen aanvoerder meer is, dat het niet aan hemzelf is daar wat over te zeggen. Zegt ook dat het een eer was voor hem. Dus het lijkt er in ieder geval niet op dat hij de band heeft ingeleverd. Hoe dan ook, het was niet aan hem af te zien dat hij ergens mee zat oid.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zegt na afloop dat Robin het mag uitleggen waarom hij geen aanvoerder meer is, dat het niet aan hemzelf is daar wat over te zeggen. Zegt ook dat het een eer was voor hem. Dus het lijkt er in ieder geval niet op dat hij de band heeft ingeleverd. Hoe dan ook, het was niet aan hem af te zien dat hij ergens mee zat oid. Een aanvoerder moet ook om te beginnen topfit zijn lijkt me.
En die band zegt ook niet alles over de werkelijke aanvoerder, waarvan Timber er zeker nog één van is in deze selectie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zegt na afloop dat Robin het mag uitleggen waarom hij geen aanvoerder meer is, dat het niet aan hemzelf is daar wat over te zeggen. Zegt ook dat het een eer was voor hem. Dus het lijkt er in ieder geval niet op dat hij de band heeft ingeleverd. Hoe dan ook, het was niet aan hem af te zien dat hij ergens mee zat oid. Dat doet hij goed want het slaat nergens op . Daarbij moet Steijn doelpunten maken en vooral daar mee bezig zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik vermoed dat ie geen aanvoerder meer is omdat ie niet wil verlengen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 23:27 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Een aanvoerder moet ook om te beginnen topfit zijn lijkt me. En die band zegt ook niet alles over de werkelijke aanvoerder, waarvan Timber er zeker nog één van is in deze selectie. Ja maar hij is geen 1ste geen 2de en ook geen derde aanvoerder. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is wel een goede reden maar als je dan echt ballen heb zet je m naast zijn moeder op de buhne |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat is wel een goede reden maar als je dan echt ballen heb zet je m naast zijn moeder op de buhne |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 23:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is wel een goede reden maar als je dan echt ballen heb zet je m naast zijn moeder op de buhne Haha ja
Misschien proberen ze em toch nog te slijten voor 15 a 20 miljoen door em te laten spelen.
Alles kan, wij weten toch niet wat er precies speelt.
Hij kan zelf ook gewoon een suggestie doen en verlengen in t belang van onze club..
Of is hij niet meer fit te krijgen?
Wie t weet mag t zeggen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 06 augustus 2025 - 23:28 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Dat is wel een goede reden maar als je dan echt ballen heb zet je m naast zijn moeder op de buhne HAHAHA |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Timber na goal en nieuwe rol: ''Ik zal altijd 100% geven voor Feyenoord''

Quinten Timber blikte na afloop van Feyenoord = Fenerbahçe tevreden terug op zijn doelpunt, maar zag ook dat de ploeg na rust in de problemen kwam. In gesprek met Ziggo Sportsprak hij over zijn goal, de moeilijke fase in de tweede helft en zijn veranderde rol binnen het elftal.
"Ik heb hem nog niet teruggezien, maar volgens mij was het een goede goal", opent de middenvelder het gesprek. "Daar ben ik blij mee, ik heb het team kunnen helpen. Op naar meer. De kap niet verwacht? Dat is de bedoeling hè, dat je hem niet verwacht. Het was een lekker goaltje. Ik zei laatst tegen Sem, ik maak vooral mooie goals. Steijn maakt vaak simpele goals, daar moet ik op gaan letten dat ik die ook ga maken."
De middenvelder zag dat Feyenoord na rust moeite had om onder de druk van Fenerbahçe uit te voetballen. "Ik voelde ook in het veld dat we er niet meer uitkwamen. Ze hadden ook meer de bal. Gebeurt wel eens vaker dat er momenten in de wedstrijd zijn dat de tegenstander beter is. Nu hadden we eigenlijk een groot gedeelte in de tweede helft dat we er niet uitkwamen. Ik moet wel zeggen dat we goed hebben gestreden als team. De nieuwe centrale verdediger die er gisteren is bijgekomen ook, het was niet makkelijk voor hem. Nieuw duo natuurlijk. Eerste helft was goed, nu moeten we analyseren wat in de tweede helft beter kan."
Geen aanvoerder meer
Timber is sinds deze week geen aanvoerder meer van Feyenoord. Die rol is overgenomen door Sem Steijn. "Dat is niet vanuit mezelf gegaan. Het is aan de trainer om te vertellen hoe het precies zit. Ik heb de aanvoerdersband met trots gedragen. Tegelijkertijd heb ik veel vertrouwen dat Sem het fantastisch gaat doen. Het is een fantastische jongen. Sem heeft de steun van het team daarin. De trainer weet ook, ongeacht de keuzes, ik zal altijd 100% geven. Dat heb je vandaag gezien. Ik heb het vaker aangegeven: ik draag het logo van Feyenoord met trots en dat blijf ik doen."
"Of ik baal? Balen, wat ik zei. Het is natuurlijk mooi om de band te dragen. Ik heb het met trots kunnen doen. Het zou mooi zijn als het nog steeds zo was, maar ik ben vooral dankbaar dat ik het Feyenoord-logo kan dragen. Dat is vooral mijn gevoel: dankbaarheid. Ik blijf gewoon strijden voor Feyenoord. Ik kan wel zeggen in woorden, maar in het veld kan je het terugzien." |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja, ik weet niet, want of feyenoord probeert hem zo onder druk te zetten om te tekenen lijkt het aangezien rvp zei hij voor transfer rvp gaat liggen zegt maar, hoe dan ook bijzonder wat het ook is.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 augustus 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Die is voor september pleite |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Dat denk ik ook. Veel raakvlakken met de kwestie Hartman dit. Van Persie heeft het niet zo in deze 2. Vind het wél logisch dat de weigering om bij te tekenen in de aanvoerderskwestieeen rol in speelt. Hwang had de meest logische keuze geweest. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hwang? Laat die aub met zijn eigen spel bezig zijn |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De trainer legt ook uit waar hij op let bij het aanwijzen van een aanvoerder. ''Uiteindelijk in een aanvoerder zijn zoek je een aantal dingen. Als ik het heb over onze aanvoerders dan is dat ook een stukje commitment richting de club. Iemand die teamcultuur bewaakt, dat ook vanuit de speelwijze etc. Dat zijn onderdelen die ik zoek in een aanvoerder. Dat eigenlijk.''
Een rol speelt ook de contractduur van Quinten Timber. Na doorvragen van de journalist van Ziggo Sport beaamt de trainer van Feyenoord dat de contractsituatie van de middenvelder meespeelt. ''Timber heeft een jaar contract, dat speelt ook een rol. Ik zoek aanvoerders die op alle fronten commitment zijn. Als Quinten had verlengd, dan had dat invloed kunnen hebben, ja.'' |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Verlengd nog wel. Of er komt een mooie club. Ook prima. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Speelde erg goed. Maar te hopen dat er deze maand nog een club komt, want gratis laten gaan wil je natuurlijk echt niet. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Vond de commotie bij ziggo wel groot dat hij geen aanvoerder meer was. Komt mij over als lekker stoken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2025 - 12:31 schreef piet de paler het volgende:Vond de commotie bij ziggo wel groot dat hij geen aanvoerder meer was. Komt mij over als lekker stoken Het was toch ook opmerkelijk? Net zo goed als het rijtje van van Persie? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Is toch niet meer als logische vraag, aanvoerder geweest afgelopen seizoen, nu niet meer, daar mag je toch naar vragen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Natuurlijk maar niet blijven herhalen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zou ook raar zijn om een speler die blijkbaar liever vertrekt aanvoerder te maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Best een lastige situatie rondom het wel of niet verlengen. Ik denk dat Timber potentieel de meeste waarde vertegenwoordigd van de huidige selectie. Bij een goed seizoen zal dat zomaar eens 40M kunnen zijn. Ik weet niet waarom hij nog niet verlengd heeft, maar het voelt niet goed als hij volgend jaar gratis de deur uitloopt of nu verkocht verkocht wordt voor een fractie van die 40M. Een 3-jarig contract met een salaris van pakweg 2,8M en daarbovenop de aanvoerdersband moet toch een realistisch aanbod zijn waar beide partijen mee kunnen leven? Hij gaat dan volgend seizoen door de voordeur weg en feyenoord houdt er een mooie transfersom aan over. Als Timber zo'n soort aanbod zou weigeren, zou ik dat zien als erg weinig loyaal. In dat geval zou hij wat mij betreft op de bank terechtkomen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2025 - 12:56 schreef CobusIII het volgende:Best een lastige situatie rondom het wel of niet verlengen. Ik denk dat Timber potentieel de meeste waarde vertegenwoordigd van de huidige selectie. Bij een goed seizoen zal dat zomaar eens 40M kunnen zijn. Ik weet niet waarom hij nog niet verlengd heeft, maar het voelt niet goed als hij volgend jaar gratis de deur uitloopt of nu verkocht verkocht wordt voor een fractie van die 40M. Een 3-jarig contract met een salaris van pakweg 2,8M en daarbovenop de aanvoerdersband moet toch een realistisch aanbod zijn waar beide partijen mee kunnen leven? Hij gaat dan volgend seizoen door de voordeur weg en feyenoord houdt er een mooie transfersom aan over. Als Timber zo'n soort aanbod zou weigeren, zou ik dat zien als erg weinig loyaal. In dat geval zou hij wat mij betreft op de bank terechtkomen. Waarom hij niet verlengd heeft .....effe denken.........o ja €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€ |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
was gisteren echt een baas in het veld , duel kracht echt top voetballend ook goed , zonde dat hij niet bijtekent , zou als feyenoord zijnde hem toch proberen te verkopen , middenveld is goed gevuld bij ons en valente gaat een goede vervanger worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 augustus 2025 door kenny -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Dat deed hij juist prima, van Persie liet in beginsel niets los waarom, juist omdat hij doorvroeg kwam het antwoord.. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Toch blijft het zonde dit kapitaalverlies.
Hadden we Sjakie Troost nog maar als TD, die liet zich tenminste niet in de maling nemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar een vraag. Ik kan er niet over oordelen. Maar er zullen er genoeg op het forum zitten die dit herkennen. Stel je voor je werkt bij een fijn bedrijf, met goede collegas, en je wordt ziek. Je mag gebruik maken van alle faciliteiten om beter te worden, en je krijgt je salaris doorbetasld. En op een dag ben je weer beter. Kun je dan moreel gezien gewoon weg ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2025 - 16:51 schreef piet de paler het volgende:Maar een vraag. Ik kan er niet over oordelen. Maar er zullen er genoeg op het forum zitten die dit herkennen. Stel je voor je werkt bij een fijn bedrijf, met goede collegas, en je wordt ziek. Je mag gebruik maken van alle faciliteiten om beter te worden, en je krijgt je salaris doorbetasld. En op een dag ben je weer beter. Kun je dan moreel gezien gewoon weg ? Verhaaltje gaat verder...je wordt beter en kan dan bij een ander bedrijf doorgroeien en 3x zoveel verdienen. Zorg je dan voor een hele goede vergoeding voor je oude werkgever die betaald wordt door de nieuwe werkgever of loop je de deur uit en laat de oude werkgever achter met lege handen? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Televaag meldt dat timber en zijn entourage sowieso aanstuurt op een transfer naar de PL deze zomer. Als dat zo is dan snap ik de keuze van van persie om timber de aanvoerdersband af te nemen. Lastig in dit verhaal is dat de bron de Televaag is, maar het maakt het wel een logisch verhaal. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op donderdag 07 augustus 2025 - 17:10 schreef CobusIII het volgende:[..] Verhaaltje gaat verder...je wordt beter en kan dan bij een ander bedrijf doorgroeien en 3x zoveel verdienen. Zorg je dan voor een hele goede vergoeding voor je oude werkgever die betaald wordt door de nieuwe werkgever of loop je de deur uit en laat de oude werkgever achter met lege handen? Ik geloof nooit dat we veel verdienen aan hem ( weet niet wat we betaald hebben ) En als hij nu eens medisch afgekeurd wordt moeten we hem dan weer terug nemen , zijn we dan wel weer goed genoeg ? Hij zet veel op het spel, bij een sterke competitie een basis plaats ? Indien niet het geval nooit meer nl 11tal. Mijn eer gevoel is anders denk ik . Maar ja ik kan niet zo goed voetballen. Ik zou een jaar bijtekenen ......maar ja |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De man van 8,5 miljoen al veel over geschreven en gezegd, blijft topicvoer. Weet het niet zo meer met hem eigenlijk. Denk eigenlijk dat beide partijen aan een transfer toe zijn. |
|
|
|
|
yoghurt17
|
|
|
Speelde gister een uitstekende pot gister.. Ik zie hem toch t liefst blijven voor alles onder de 25 miljoen heb je te weinig voor hem gekregen. Snap t gezeik in dit soort situaties nooit. Geef hem die 1 miljoen salaris extra en verleng zijn contract. Als je nu pootje stijf gaat houden heb je straks geen euro die je voor m krijgt. |
|
|
|