|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Een goed draaiend elftal erom heen, ingeslepen automatismen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Beetje gekleurd allemaal, heeft in 2e helft ook goede acties laten zien. Maar het moet wel beter, meer lef en meer fysiek, en sneller, Te vaak nog wat Utrecht, te weinig een stap beter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Het gaat er niet om of ik het hem gun, maar ik snap werkelijk niet waar het optimisme op is gebaseerd. Ik sluit het niet uit dat hij zich gaat ontwikkelen, maar ik zie geen indicatie van het afgelopen anderhalf seizoen waar ik hoop uit zou moeten putten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Wat feller erop, betere passing en iets meer snelheid. Timber geeft geen thuis als de tegenstander druk naar voren brengt. Dan zijn z'n zwakheden sterker zichtbaar. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 17:30 schreef piet de paler het volgende:Je weet niet hoe deze speler zich gaat ontwikkelen ......kan een veelvoud van 7,5 opleveren . Wie weet Dan zal het wel veel beter moeten, 7,5 miljoen is al aardig wat voor een gemiddelde speler. Voorlopig is het Utrecht die het veelvoud in huis heeft en net iets te veel naar mijn smaak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 19 september 2022 door VVout -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het wordt wat mij betreft hem of Kokcu. Niet tegelijk. Vult mekaar niet genoeg aan. Zolang er een alternatief is natuurlijk, want op het middenveld zitten we niet breed. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Leuk voor 60+ voetbal. Lekker alles uit stilstand doen.
Walking football is ideaal voor hem.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 16:31 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het wordt wat mij betreft hem of Kokcu. Niet tegelijk. Vult mekaar niet genoeg aan. Zolang er een alternatief is natuurlijk, want op het middenveld zitten we niet breed. Omdat je een speler verkoopt maar er niks voor terug koopt. En nu zit je met de ellende. Op 31-08 al gezegd. Geen vervanger halen van Aursnes gaat je gegarandeerd punten kosten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 16:38 schreef MMM het volgende:[..] Omdat je een speler verkoopt maar er niks voor terug koopt. En nu zit je met de ellende. Op 31-08 al gezegd. Geen vervanger halen van Aursnes gaat je gegarandeerd punten kosten. Eens. Had niet zozeer een directe vervanger hoeven te zijn, maar wel iemand die balans brengt op het middenveld. Zodat je 3 verschillende types hebt rondlopen. Of dat nu meer de Aursnes kant op gaat, of meer de El Ahmadi kant. Nu hebben we Kokcu 1 (uit vorm) en Kokcu 2 (nog niet klaar om wekelijks in de basis te staan). En op 10 staat een aanvaller. Middenveld totaal uit balans. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hebben Mats Wieffer ,die zal toch wel het niveau NEC aankunnen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 02 oktober 2022 - 16:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Eens. Had niet zozeer een directe vervanger hoeven te zijn, maar wel iemand die balans brengt op het middenveld. Zodat je 3 verschillende types hebt rondlopen. Of dat nu meer de Aursnes kant op gaat, of meer de El Ahmadi kant. Nu hebben we Kokcu 1 (uit vorm) en Kokcu 2 (nog niet klaar om wekelijks in de basis te staan). En op 10 staat een aanvaller. Middenveld totaal uit balans. Precies. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dit was zijn beste wedstrijd tot nu toe, maar nog steeds matig. Ik begrijp nog steeds niet waarom hij als topper wordt gezien. Er lopen in de eredivisie echt wel betere middenvelders rond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Heb ook wel wat goede dingen gezien. Vond hem al met al niet geweldig, maar er waren er een hoop minder. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Broodje Kaas Zonder Boter |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zeker 500 meter gelopen T. Ben bij dat jij n tevreden man bent, |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Dat zijn jouw woorden, niet de mijne. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Na Trauner en Hancko de beste op het veld van Feyenoord. . Ik ga deze keer wel met T mee ,want wist vaak de bal vast te houden Had een paar snelle omschakelingen en speelde bijna elke bal naar de juiste kleur. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 23:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Na Trauner en Hancko de beste op het veld van Feyenoord. . Ik ga deze keer wel met T mee ,want wist vaak de bal vast te houden Had een paar snelle omschakelingen en speelde bijna elke bal naar de juiste kleur. hij is aardig als hij in de duels komt (en dat komt hij te weinig), maar als het gaat om het spel intelligent te verdelen of de juiste keuzes maken bij omschakeling, dan vind ik hem behoorlijk matig. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Oh de enige lopende aanvallen gingen via hem. Maar goed. Deze kan weinig goed doen nu al bij velen |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op donderdag 06 oktober 2022 - 23:59 schreef Leon FR1908 het volgende:Na Trauner en Hancko de beste op het veld van Feyenoord. . Ik ga deze keer wel met T mee ,want wist vaak de bal vast te houden Had een paar snelle omschakelingen en speelde bijna elke bal naar de juiste kleur. mee eens , 2e helft vond ik hem iets beter als de 1e helft , speelde niet geweldig maar redelijk |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
sommigen verwachten gewoon veel te veel van dit elftal , 15 nieuwe spelers , geen voorbereiding gehad en dan binnen 2 maanden iedereen van de mat spelen , keep on dreaming |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Er is een verschil tussen iedereen van de mat spelen en geen fatsoenlijke aanval creëren.
15 nieuwe spelers of niet. Gisteren was echt schokkend.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2022 - 13:33 schreef MMM het volgende:Er is een verschil tussen iedereen van de mat spelen en geen fatsoenlijke aanval creëren. 15 nieuwe spelers of niet. Gisteren was echt schokkend. jou verwachtings niveau is veel te hoog en nergens op gebaseerd , je zal moeten gaan accepteren dat we een ploeg aan het opbouwen zijn en daar horen ook slechte wedstrijden bij
sommige aankopen brengen nog niet wat we ervan verwachten en zoals ik al zei zonder een voor bereiding en spelers die op het aller laatste moment binnen kwamen dan krijg je dit
gewoon inzien en accepteren het is zoals het is en geduld hebben , laat Slot gewoon zijn werk doen en steun je club |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2022 - 12:57 schreef Stylzz het volgende:Oh de enige lopende aanvallen gingen via hem. Maar goed. Deze kan weinig goed doen nu al bij velen hij heeft ook nog niet veel goed gedaan, maar zo zijn er wel meer. het gaat er om of je vertrouwen hebt dat iemand uiteindelijk gaat brengen wat hij moet brengen. Dat heb ik niet bij de volgende personen: Timber idrissi Ali Pedersen (al heeft hij soms van die wedstrijden dat het goed uitpakt)
Daarnaast nog wat twijfelgevalletjes. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2022 - 14:03 schreef kenny het volgende:[..] jou verwachtings niveau is veel te hoog en nergens op gebaseerd , je zal moeten gaan accepteren dat we een ploeg aan het opbouwen zijn en daar horen ook slechte wedstrijden bij sommige aankopen brengen nog niet wat we ervan verwachten en zoals ik al zei zonder een voor bereiding en spelers die op het aller laatste moment binnen kwamen dan krijg je dit gewoon inzien en accepteren het is zoals het is en geduld hebben , laat Slot gewoon zijn werk doen en steun je club Mijn verwachtingspatroon is zeker niet te hoog. Ik heb begrip voor wedstrijden waarin het wat moeizamer gehad maar je hebt bij NEC (op eerste half uur na) en gisteren gewoon 0 uitgespeelde kansen gecreëerd. In 150 minuten voetbal. Dan kan je tig nieuwe spelers hebben maar dat kan gewoon niet.
Plek 3 moet je sowieso halen. Alles hoger is mooi meegenomen maar momenteel onrealistisch. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2022 - 15:21 schreef MMM het volgende:[..] Mijn verwachtingspatroon is zeker niet te hoog. Ik heb begrip voor wedstrijden waarin het wat moeizamer gehad maar je hebt bij NEC (op eerste half uur na) en gisteren gewoon 0 uitgespeelde kansen gecreëerd. In 150 minuten voetbal. Dan kan je tig nieuwe spelers hebben maar dat kan gewoon niet. Plek 3 moet je sowieso halen. Alles hoger is mooi meegenomen maar momenteel onrealistisch. aanvallend hebben we momenteel simpelweg geen goede buitenspelers , idrissie en jahanbaks zijn zwaar uit vorm (vraag mij af of ze ooit weer in vorm geraken) dilrosun laat het ook niet zien en walemark en paixou zijn voor de toekomst misschien moet ik nog maar eens herhalen dat voor de zomerstop er 0,0 was om te investeren , gelukkig hebben we een paar spelers kunnen verkopen maar nog steeds kunnen wij geen toppers halen , ofwel aan hun loon eisen voldoen dus zal je het met talenten moeten gaan doen die zich ontwikkelen en om die in de toekomst weer met winst door te verkopen dat is de hoek waarin wij zitten , dus moeten gewoon geduld hebben in plaats van gaan te stampen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik stamp niet maar als het niet goed is, is het niet goed. En ja deze selectie heeft tijd nodig maar twee keer zo door de ondergrens zakken vind ik treurig. We gaan het weer zien zondag. Hopelijk met een ander middenveld en voorhoede.
Idrissi had ik niet gehaald. Ali had ik geloosd. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2022 - 18:20 schreef MMM het volgende:Ik stamp niet maar als het niet goed is, is het niet goed. En ja deze selectie heeft tijd nodig maar twee keer zo door de ondergrens zakken vind ik treurig. We gaan het weer zien zondag. Hopelijk met een ander middenveld en voorhoede. Idrissi had ik niet gehaald. Ali had ik geloosd. zal zondag ook niet goed worden dus neem op tijd je kalmering middeltjes in , veel smaken op het middenveld heeft Slot niet en het zelfde geld voor de voorhoede |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 07 oktober 2022 - 20:12 schreef kenny het volgende:[..] zal zondag ook niet goed worden dus neem op tijd je kalmering middeltjes in , veel smaken op het middenveld heeft Slot niet en het zelfde geld voor de voorhoede ? Hij heeft best veel smaken. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo'n ruime selectie hadden we nog nooit. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Hij moet de puzzel nog goed proberen te leggen. Het zal best wel beter gaan, maar er ontbreekt één puzzelstukje en die zal in de wintertransfer gevonden moeten worden.. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt een stapje gemaakt te hebben, weer in orde. Vooral toen de wedstrijd nog een wedstrijd was. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ook mee eens.. ga door T haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vond hem ook prima vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Beter dan de vorige potjes |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eens, maar was natuurlijk wel de vrije man. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind hem een rare snuiter, loopt erbij als een eenling. In gebarentaal is hij JC, maar zijn spel vind ik echt heel matig vanaf dag 1.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 14 oktober 2022 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
De drol van 8 miljoen, ben ik bang voor. |
|
|
|