|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Bij vlagen leuk aan de bal, maar verdedigen is echt problematisch. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Shirt hoeft niet gewassen te worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Bizar he. En het blijft maar in het veld staan. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ik ben er wat meer op gaan letten nadat jij het een paar keer aangaf recent. Maar het is wel apart. Als je ziet wat iedereen om hem heen aan arbeid verricht, dan komt hij er duidelijk minder vanaf. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Wat mij opvalt is dat hij druk zet, stopt, twee passen wandelt en vervolgens weer op Moet starten en te laat is. Blijf gewoon lopen. Dat tot stilstand komen is én nergens voor nodig (je wint er geen bal mee) en kost nutteloos veel energie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Is een groene speler. Zijn tenue wordt eens per kwartaal gewassen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Speelt als een veteraan. Voegt 0 toe. Bagger |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Speelt echt WAARDELOOS, en dat is structureel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: dat is toch niet zo gek. Dit is pas zijn tweede seizoen in de ere divisie en wij betalen daar tig miljoen voor... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niet alleen vandaag. Hele seizoen al kut |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Begint er steeds meer op te lijken, zeker voor zoveel geld. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
nee hem naast kokcu nog echt te weinig inbreng ja, je kan zo nu en dan zien hij echt wel goed kan ballen, maar zn invulling op die positie is toch echt te weinig so far |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is de aankoop nog niet waard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 - 22:16 schreef bijft007 het volgende:nee hem naast kokcu nog echt te weinig inbreng ja, je kan zo nu en dan zien hij echt wel goed kan ballen, maar zn invulling op die positie is toch echt te weinig so far Naast Kokcu ? Hij staat er 30 meter voor. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nou, het is in iig niet zo dat hij idem til vorig seizoen echt dicht tegen spits aan zit, wel iets voor kokcu dat klopt overgens wel hoor, veel zit ie er vaak niet vandaan hoor van kokcu, stel dat er winter nog n echte 6 komt, die uitstekend het controlerende gedeelte met kokcu ervoor invult, en gaat geert terug naar rv, dan zou ik ipl timber mits hij niet verbeterd.toch mss meer n vaste 10 zien eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2022 door bijft007 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nou, onze Timber speelt echt niet als een middenvelder. Denkt alleen aanvallend, en ook dat doet hij slecht. Slechtste speler in mijn ogen van dit seizoen. Hoop gebaren, dikke air, en 0 inzet. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Was gisteren duidelijk te zien in de eerste helft. hij stond te veel naar voren, waardoor het team in twee stukken viel.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zullen we zeggen hij is nog jong? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 23 oktober 2022 - 09:42 schreef CobusIII het volgende:Was gisteren duidelijk te zien in de eerste helft. hij stond te veel naar voren, waardoor het team in twee stukken viel.. Speelt zijn eigen droom wedstrijd. Geen teamspeler, geen mentaliteit. Lesje leren, kijken of hij daar beter uitkomt. Anders move |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Laat nou eens zien waarom we je gehaald hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Of gewoon helemaal niet natuurlijk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Is zo'n treinwagon die op een draaiplatform staat. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Echt de meest luie speler ooit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Walking football. Alleen nog te jong |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Start altijd, wordt zelden gewisseld. Niet op basis van wat hij tot nu toe laat zien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Quinten Timber vindt dat het bij Feyenoord ontbreekt aan killersmentaliteit.
Jij staat zowat op 1 wat dat betreft. Slapjanus
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welkom nieuwe zondebok, samen met Danilo.
Hebben we blijkbaar nodig.
Vond overigens hem gisteren bij lange na niet de slechtste. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Helemaal geen nieuwe zondebok want het is bijna allemaal al weken bagger. Maar dat Timber nog geen fatsoenlijke pot heeft gespeeld dit seizoen is een feit. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Vinden wij.
Toch zijn anderen daar vaak positiever over |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Zoals? Ik lees elders ook weinig positieve verhalen over hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bijzonder stuk. Vraag me af hoe ze dan kijken. Zowel aan de bal als defensief vind ik hem 0 waarde hebben. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber levert niet volkomen dat wat je van een speler hoopt te zien. Alom aanwezig, oog voor zijn directe tegenstander, meer verrassing in aanvallend opzicht, snijdende passes. Het is krap voldoende en zelden meer. Zo slecht als ie hier afgeschilderd wordt is ie niet, maar een sterkhouder ook niet. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Schat ons forum toch hoger in
;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 oktober 2022 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik vind hem niet slecht, zeker potentieel voor de toekomst. Vind alleen dat hij teveel minuten maakt voor wat hij brengt. En de indruk dat hij constant maar op pakweg 70% speelt, is ook vrij irritant. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 - 07:48 schreef Stylzz het volgende:Welkom nieuwe zondebok, samen met Danilo. Hebben we blijkbaar nodig. Vond overigens hem gisteren bij lange na niet de slechtste. En Pedersen. Die kan bij heel veel ook niets goed meer doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als ie wat goed gaat doen stopt dat weer :) |
|
|
|