|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Net op tijd dan voor de transfer-window. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Als het maar geen Cissétje word |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
viel aardig in. gaat ms bedreiging vormen voor Szymanski want die zakt wel naar een bedenkelijk niveau. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Om te janken. Draaien draaien bal kwijt, armpjes in de lucht, zeiken tegen medespelers. Tribune op. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Flinke verzwakking tov Szymański |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
De middenvelder kwam tijdens de rust in het veld voor de geblesseerde Sebastian Szymański. Van der Vaart zag de klasse er vanaf druipen bij de oud-speler van FC Utrecht. ''Timber viel in, die vond ik echt goed spelen. Het kan eigenlijk niet zo zijn dat hij niet gaat spelen straks. Ze moeten hem erbij zetten en dan een oplossing vinden voor Szymanski. Misschien dat hij rechtsbuiten hangend kan spelen. Bij Timber druipt echt de topklasse er vanaf.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik las het ook. Opmerkelijk. |
|
|
|
|
Nick4F
|
|
|
Ik ben het voor het eerst eens met vd Vaart. Ik zie grote potentie in Timber. Het gemak waarmee hij zich in de drukte vrij draait vind ik indrukwekkend. Hij heeft m.i. alles wat een moderne middenvelder moet hebben. Ik denk echter niet dat hij een nr. 10 is. Wanneer je aan Guus Til denkt, dan denk ik dat Mats Wiefer wel eens de ideale nr. 10 voor Feyenoord kan zijn. Die loopt nog meer dan Til, heeft een veel betere techniek, meer overzicht, en zou een ideaal aanspeelpunt kunnen zijn met diepgang. Maar als hij zich ontwikkelt tot een fantastische nr. 6, dan is het ook uitstekend. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat mij opvalt aan Timber is dat hij in de de duels altijd zijn kont er als eerste indraait....mijn hond doet dat ook als ik hem aai. Wat zou dat zijn? Ff voor de duidelijkheid, ik wil Timber niet vergelijken met een hond of mijn hond, maar het viel me gewoon op. Hij gaat raar de duels in. Let er maar eens op. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Iedere keer hetzelfde, kont erin, open draaien en gaan. Lukt heel soms, meestal niet. Steeds dezelfde beweging |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik respecteer je mening over Timber, Maar leg mij eens uit, waarom analisten, en ex spelers en trainers hem goed vinden. Dit geldt hetzelde voor meerdere spelers die wij niet zo goed vinden |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Gaat z'n kont er flink indraaien |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2023 - 17:48 schreef piet de paler het volgende:Ik respecteer je mening over Timber, Maar leg mij eens uit, waarom analisten, en ex spelers en trainers hem goed vinden. Dit geldt hetzelde voor meerdere spelers die wij niet zo goed vinden Die hebben er natuurlijk niet zoveel verstand van..Wij zitten al jaren op het forum en gooien onze ideeën en inzichten in de arena van dit forum. Dat scherpt onze geest en daardoor stijgen wij ver boven de gemiddelde analist op televisie uit. Menig voetbalcoach kijkt ook eerst naar dit forum alvorens hij de opstelling van zijn team maakt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 februari 2023 - 14:34 schreef CobusIII het volgende:[..] Die hebben er natuurlijk niet zoveel verstand van..Wij zitten al jaren op het forum en gooien onze ideeën en inzichten in de arena van dit forum. Dat scherpt onze geest en daardoor stijgen wij ver boven de gemiddelde analist op televisie uit. Menig voetbalcoach kijkt ook eerst naar dit forum alvorens hij de opstelling van zijn team maakt. Ja zo kun je het ook noemen .... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 01 februari 2023 - 17:48 schreef piet de paler het volgende:Ik respecteer je mening over Timber, Maar leg mij eens uit, waarom analisten, en ex spelers en trainers hem goed vinden. Dit geldt hetzelde voor meerdere spelers die wij niet zo goed vinden Dat was toen hij bij Utrecht speelde. De publieke opinie is zwaar gedaald, een uitzondering af en toe daargelaten(vd Vaart) Van Hanegem maakte een paar weken geleden nog gehakt van hem over zijn prestaties tot nu bij Feyenoord. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Domme speler. Zit 0 voetbalintelligentie in.
En het sjokt maar |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: eens , en hij maakt het zichzelf elke x zo moeilijk , hij moet altijd eerst 10 zindane's maken en een flik flak voordat hij de bal doorspeelt , hij moet echt veel simpeler gaan spelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Doet alsof ie kan voetballen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 16:43 schreef kenny het volgende:[..] eens , en hij maakt het zichzelf elke x zo moeilijk , hij moet altijd eerst 10 zindane's maken en een flik flak voordat hij de bal doorspeelt , hij moet echt veel simpeler gaan spelen Als t 1x lukt dan masturbeert van de Vaart weer, dan weet hij. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: hahaha , ja hij vind de klasse eraf druipen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Met de mentaliteit van Kokcu een goede speler. Zonder een bankzitter. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hoge pieken en diepe dalen bij hem. Het zit er wel in bij hem. Ben ik van overtuigd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe kun je hem missen. Verder weer niks toegevoegd.
Banken |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Hoge pieken? ik weet niet wat jij hoog pieken vindt, maar hij heeft op zijn best misschien eens een wedstrijd een 7 verdiend, maar de dalen beginnen zich toch echt wel op te stapelen. Vandaag de slechtste op het veld. Dan moet je echt wel je best doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timber speelde voldoende, verdeelde her en der het spel, maar het is over het geheel te weinig. Levert niet dat extra. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 17:22 schreef CobusIII het volgende:[..] Hoge pieken? ik weet niet wat jij hoog pieken vindt, maar hij heeft op zijn best misschien eens een wedstrijd een 7 verdiend, maar de dalen beginnen zich toch echt wel op te stapelen. Vandaag de slechtste op het veld. Dan moet je echt wel je best doen. Hoge pieken in een wedstrijd. Ben met je eens dat hij niet of nauwelijks goed gespeeld heeft over een hele wedstrijd. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Kökcü was niet beter dan Timber |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Sterker nog die was aan de bal misschien nog wel Slechter |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vandaag niet nee. En tot anderhalf jaar geleden ook zelden tot nooit trouwens. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Maar Kokcu was mentaal wel heel belangrijk, ondanks dat hij voetballend ver onder zijn kunnen speelde. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 februari 2023 - 17:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Maar Kokcu was mentaal wel heel belangrijk, ondanks dat hij voetballend ver onder zijn kunnen speelde. Zijn mentaliteit is altijd een 10 |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Nou vooruit, Timber een 3,6 en kokcu een 3,5....maar dat is wel een een dingetje bij ons. Er zijn te vaak spelers die in een wedstrijd niet thuis geven. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Mag het volgende week op z'n favoriete positie laten zien. Ik hoop voor hem dat hij dan iets laat zien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 12 februari 2023 - 16:43 schreef DMD het volgende:Mag het volgende week op z'n favoriete positie laten zien. Ik hoop voor hem dat hij dan iets laat zien. +1 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Waardeloze nietsnut. Echt afschuwelijk hoe deze veteraan over het veld sjokt.
Optyfen |
|
|
|