|
|
JoopieKlepzeikerT
|
|
|
2de plaats met 79 punten 84 doelpunten. Europees laatste 16 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Fuck it.
1e plaats / 86 punten |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twijfel nog. Veel spelers die in de toekomst veel geld op moeten leveren, maar ook waarschijnlijk een opstart jaar nodig hebben |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Een goede auto rijdt ook gelijk lekker |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Maar een ferry kan altijd nog kapseizen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Niet gek, met wat voor mensen op zo'n boot willen. Iets teveel "bagage " zeg maar. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: J kan nog aanpassen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik pas 'm aan naar 3e plaats 75 punten. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op woensdag 27 juli 2022 - 21:10 schreef FR-Henk het volgende:De enige echte! In de week dat Feyenoord nieuw smoel begint te krijgen trappen we af. Tot nu 2 september in je weer voorspellen of zelfs wijzigen. De prijzen zijn weer kut, dus doe je best! Ik ga voor 72 punten, plek 3. Ter herinnering.... Wedstyrijd tegen Emmen kun je nog meenemen in je eindvoorspelling. Daarna, 2 september, is het buro gesloten. Ikzelf blijf bij 72 punten, plaats 3. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Plaats 1 87 punten Hoppetee.. inpakken en meenemen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik wilde plaats 2 met 78 punten zeggen, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de 2de plek.
80 punten, plaats 2. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
We hebben een sterkere en vooral bredere selectie dan vorig jaar. Maar het gaat even duren voordat de puzzel gelegd kan worden. Ik denk dat we ook wat veel ervaring hebben ingeleverd. En het is afwachten of we niet teveel een vreemdelingenlegioen hebben. Maar optimistisch denk ik dat we een hoop goals gaan maken, maar ik verwacht dat wat te vaak tegen (onnodig) puntverlies aan gaan lopen om echt voor het kampioenschap te gaan.
Mede afhankelijk van wie Ajax binnenhaalt als vervanger voor Antony, maar ik denk dat die wat minder zijn dan vorig jaar. Paar plekken in hun elftal zijn ook wat minder ingevuld. PSV heeft personele problemen, van belangrijke spelers ook. En hun achterhoede is kwetsbaar denk ik. Denk dat we boven 1 van de 2 kunnen eindigen, zou zelfs voor beide kunnen, maar dan moet er relatief meer goed gaan voor ons. Dus ik verwacht eerder plek 2/3. Denk dat we er voor de topwedstrijden op termijn beter voorstaan dan vorig jaar, zeker als het middenveld begint te draaien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 augustus 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
En onze selectie moet AZ, Twente en Heerenveen ruim voor kunnen blijven. Ook om de investeringen te rechtvaardigen. Dan gaat er teveel niet goed als je ze (weer) maar net voorblijft, of helemaal niet. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Een keer gelijk thuis tegen die Friezen had ik niet mee gerekend, maar blijf ik dus bij 82 punten waar we 1e mee worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Okee, hier istie dan.
89 1 Leon FR 1908 87 1 ar 86 1 MightyAce 85 2 Stylzz 83 1 van Geil 83 2 CobusIII 82 1 VVout 81 1 rene rotterdam 80 2 T-FeYeN00rD 79 2 Joboo47 79 2 JoopieklepzeikerT 77 2 RenatoBos 75 3 FR-Henk 73 3 Gerard FR
14 voorspellers. Mijn eigen voorspelling met 3 punten verhoogd. 2 september is deadline. Dus wijzigen kan nog... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Openbare fraude. Waar kom je dat nog tegen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
|
|
|
Fart
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door Fart -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik ga voor plaats twee en 82 punten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 augustus 2022 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Plaats twee met 84 punten |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Drukke boel rond die 82 punten, ben benieuwd nu. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Zonder vervanger op de 6 ga ik aanpassen naar 3e 75 punten |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 28 augustus 2022 - 16:59 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik wilde plaats 2 met 78 punten zeggen, maar ik vraag me af of dat genoeg is voor de 2de plek. 80 punten, plaats 2. Zit wat aan de bovenkant van mijn verwachting, maar goed. Denk dat zowel Ajax en PSV verder zijn qua (ingespeeld) team. En minstens de kwaliteit hebben rondlopen die wij hebben. Die clubs hebben ook wel wat minder bezette posities of een paar vraagtekens (omtrent aanwinst en/of blessures), maar bij ons is driekwart van de selectie een vraagteken. Qua fitheid, qua niveau, qua persoonlijkheid.
Maar met deze investeringen en de kwaliteiten die we bij vlagen al hebben kunnen zien moet je dichter bij de top 2 zitten dan bij alles wat achterop komt. Doelstelling meer punten dan vorig jaar (71 punten en 3de) en waarde creƫren op het veld. Daarnaast Europese overwintering de ondergrens (ten minste 3de in de poule dus). En in de beker is ook winst te boeken tov vorig jaar natuurlijk. Maar dat laat zich ook niet helemaal plannen. Veel is afhankelijk van loting en de vorm van de dag. Kan altijd mee of tegen zitten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dus lang verhaal kort, ik laat 2de en 80 punten staan, maar gemiddeld denk ik dat we eindigen met iets minder punten en derde. Denk wel dat de bovenste 3 ploegen relatief veel punten gaan pakken. Denk dat het gat naar de rest groter is geworden. En dat wij wat nader bij met name PSV, maar ook Ajax zitten, maar het gat is niet dicht, zeker niet met die laatste.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 01 september 2022 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit heet in gewoon Hollands indekken ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: jup, ik besefte het toen ik er mee bezig was. ;)
Maar je moet toch wat. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Na T's korte lange verhaal maak ik er 76p 3e plaats van. |
|
|
|
|
rene rotterdam
|
|
|
Ok deadline over met de spelers die we nu hebben 1st plaats 84 punten was 81 punten. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Nog ruim 25 uur voor deadline. Met goedkeuring knvb, voorspellers uit andere landen mogen nog een dag langer.: tot zaterdag a.s. 20.00uur. Then fully closed. Schuilen er fouten in de lijst? Neem contact op met de Hulplijn.
89 1 Leon FR 1908 87 1 ar 85 2 Stylzz 84 2 Nibke 7 84 1 rene rotterdam 83 1 van Geil 82 1 VVout 82 2 RenatoBos 81 2 Fart 80 2 T-FeYeN00rD 79 2 Joboo47 79 2 JoopieklepzeikerT 78 2 Xapter 76 3 Gerard_FR 75 3 FR-Henk 75 3 MightyAce 75 3 CobusIII 74 3 MMM
Nieuw is dat we na 17 wedstrijden gaan kijken wie er 'in de richting' zit. Vanuit simpel gegeven: halvering ieders voorpelde punten en kijken naar positie Feyenoord, op dat moment. Anders 'verstoft' de lijst een aantal maanden. Op deze manier wordt het aantal clicks verhoogd. Levert geen reet op maar dat doet er niet toe. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Met al die kliks kan je eens zien of Page je wilt sponsoren, hebben we gelijk een passende hoofdprijs op dit topic. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op donderdag 01 september 2022 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:Nog ruim 25 uur voor deadline. Met goedkeuring knvb, voorspellers uit andere landen mogen nog een dag langer.: tot zaterdag a.s. 20.00uur. Then fully closed. Schuilen er fouten in de lijst? Neem contact op met de Hulplijn. 89 1 Leon FR 1908 87 1 ar 85 2 Stylzz 84 2 Nibke 7 84 1 rene rotterdam 83 1 van Geil 82 1 VVout 82 2 RenatoBos 81 2 Fart 80 2 T-FeYeN00rD 79 2 Joboo47 79 2 JoopieklepzeikerT 78 2 Xapter 76 3 Gerard_FR 75 3 FR-Henk 75 3 MightyAce 75 3 CobusIII 74 3 MMM Nieuw is dat we na 17 wedstrijden gaan kijken wie er 'in de richting' zit. Vanuit simpel gegeven: halvering ieders voorpelde punten en kijken naar positie Feyenoord, op dat moment. Anders 'verstoft' de lijst een aantal maanden. Op deze manier wordt het aantal clicks verhoogd. Levert geen reet op maar dat doet er niet toe. Ik tel 15 fouten in de lijst... |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
15 x bellen naar Hulplijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Dat kom je op 75/76 punten uit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Koploper AZ zit nu op een gemiddelde van 87 punten, ter vergelijking. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Dan zit ik goed met de voorspelling. Zet de champagne maar alvast koud. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Niet te vroeg juichen Co, de prijs ga je delen met Henk&Mighty.. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Misschien, als we diep graven in hun persoonlijke leven, kunnen we wat vinden en ze diskwalificeren... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 - 16:58 schreef CobusIII het volgende:[..] Misschien, als we diep graven in hun persoonlijke leven, kunnen we wat vinden en ze diskwalificeren... Kan me niet voorstellen dat Henk skeletten in z'n kast heeft :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volgens geruchten leest de FIOD al mee. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Als we niet winnen dan wordt het forum gehackt. Zo tolerant zijn we ook wel weer. |
|
|
|