|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 07 mei 2023 - 18:35 schreef FR-Henk het volgende:Intussen ook Cambuur, Utrecht en Excelsior verslagen. Nu 11 competitiewedstrijden achtereen gewonnen! Doelcijfers laatste 3 wedstrijden: 8 - 1. 85 2 Stylzz 84 2 Nibke 7 84 1 rene rotterdam 83 1 van Geil 82 1 VVout 82 2 RenatoBos 81 2 Fart 80 2 T-FeYeN00rD 79 2 Joboo47 79 2 JoopieklepzeikerT 78 2 Xapter 76 3 Gerard_FR En ja hoor: 4 afvallers aan de onderzijde. Allemaal in een hoek zitten. Schande, zo weinig geloof in je club! 75 3 FR-Henk - 75 3 MightyAce - 75 3 CobusIII - 74 3 MMM Je staat er nog Gerard |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is Uitgeschreven z'n bijnaam? |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ouwe quote Ace, ik stond er nog. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Laten we erover stemmen in de RAI of zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 08 mei 2023 - 22:19 schreef van geil het volgende:De UEFA heeft mij gevraagd dit topic nauwlettend te volgen, en te toetsen op fraude. Heet u blatter Platini of van Praag🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dan gaat t vast goedkomen haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zal die Henkert eens goed volgen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Als je eenmaal bij het selecte groepje zit, ben je gewoon het haasje Geer. Dat gaat allemaal zomaar niet zenne! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meest zuivere en eerlijke topicdrager. Hulde! |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Moeten wat appels uit de boom geschud worden. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
KAMPIOEN! En Eagles moest er met 3-0 aan geloven. En staan we nu op 79 punten. Doelcijfers laatste 4 wedstrijden: 11 - 1. Weer een 2tal afvallers....
85 2 Stylzz 84 2 Nibke 7 84 1 rene rotterdam 83 1 van Geil 82 1 VVout 82 2 RenatoBos 81 2 Fart 80 2 T-FeYeN00rD 79 2 Joboo47 79 2 JoopieklepzeikerT
Zeg maar bye bye tegen: 78 2 Xapter - 76 3 Gerard_FR. Inmiddels hebben enkele Drag Queens zich aangeboden om evt. bijna-winnaars fysiek te troosten. Bijna-winnaars zijn zij die max. 1 punt teveel of te weinig voorspeld hebben. De UEFA sponsort deze troostprijzen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voor mij gaat het nog tussen mightyAce vGeil VVout en Rene Rotterdam. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nee hoor, we pakken nog maar een puntje in de laatste 2 wedstrijden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Ga je mond spoelen T. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan iemand van het forum mij een grote aanhanger lenen? Het zijn nogal prijzen die ik moet incasseren in Krommenie. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eerlijk geile, ik denk dat je deze gaat winnen. Daarom bonusprijs: Kaag wijdbeens bij je voordeur. Gesponsord door stg. Kaaspromotie. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mooie prijzen Henk, Potverdorie mooi voor elkaar gekregen. Chapeau. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2023 - 20:10 schreef FR-Henk het volgende:Eerlijk geile, ik denk dat je deze gaat winnen. Daarom bonusprijs: Kaag wijdbeens bij je voordeur. Gesponsord door stg. Kaaspromotie. Hahaha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Geen dank geile, Kaag wilde zelf heel graag. ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik kan niet wachten, ontroerd ben ik :) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Is gewoon een stiekeme wens natuurlijk, maar de fontein is wel weer net gekuist natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 17 mei 2023 - 21:37 schreef VVout het volgende:Is gewoon een stiekeme wens natuurlijk, maar de fontein is wel weer net gekuist natuurlijk. Dat gaat bij Kaag iets meer tijd in beslag nemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Cobra 6 induwen Geile ,en niet vergeten aan te steken haha |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Na FEESTWEEK hoefden we niet per se, maar de selectie geeft geen kado's en blijft ambitieus. Emmen verliest 1-3 en mag om behoud eredivisieplek strijden. Wij staan we nu op 82 punten. Doelcijfers laatste 5 wedstrijden: 14 - 2. Nu 13 ED wedstrijden ongeslagen, doelcijfers: 33-11 We noteren 4 afvallers....
85 2 Stylzz 84 2 Nibke 7 (geen winnaar) 84 1 rene rotterdam (geen winnaar) 83 1 van Geil 82 1 VVout 82 2 RenatoBos (geen winnaar)
Bedankt voor die bloemen aan... 81 2 Fart - 80 2 T-FeYeN00rD - 79 2 Joboo47 - 79 2 JoopieklepzeikerT Van de 6 die nog in de lijst staan kunnen er nog maar 3 winnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon 85 punten. Simpel. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Ja...En dan nog 2e voorspellen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja. Dat dan weer wel. Mijn inschatting was dat wij weinig zouden verliezen maar die met dat maandverbandshirt nog minder. Ik had t mis. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
85 punten. Ondanks Ibiza...Niet afgaan voor eigen Legioen en Vitesse heeft ook geen zin meer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 21 mei 2023 - 18:49 schreef FR-Henk het volgende:Na FEESTWEEK hoefden we niet per se, maar de selectie geeft geen kado's en blijft ambitieus. Emmen verliest 1-3 en mag om behoud eredivisieplek strijden. Wij staan we nu op 82 punten. Doelcijfers laatste 5 wedstrijden: 14 - 2. Nu 13 ED wedstrijden ongeslagen, doelcijfers: 33-11 We noteren 4 afvallers.... 85 2 Stylzz 84 2 Nibke 7 (geen winnaar) 84 1 rene rotterdam (geen winnaar) 83 1 van Geil 82 1 VVout 82 2 RenatoBos (geen winnaar) Bedankt voor die bloemen aan... 81 2 Fart - 80 2 T-FeYeN00rD - 79 2 Joboo47 - 79 2 JoopieklepzeikerT Van de 6 die nog in de lijst staan kunnen er nog maar 3 winnen. T neusje van de zalm dit rijtje |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Bij verdachtmakingen besluit de jury deze daders voor nieuwe voorspellingen 2023-2024 een willekeurig aantal punten in mindering te brengen. Dat zal ze leren. Bij herhaling aantijgingen: uur lang ondergaan van steniging met aanstekers naar keuze. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bij deze..ik meld me vrijwillig aan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kolere.....Hahahahaha!
Is deze 100% doelgericht? misgooien mag niet. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Productie ervan draait al op volle toeren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Uitstekend artikel. Nu al zeer populair. D. Klaassen uit A. heeft hevige interesse. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 21 mei 2023 - 23:09 schreef FR-Henk het volgende:Uitstekend artikel. Nu al zeer populair. D. Klaassen uit A. heeft hevige interesse. Prima doen we die als eerste.. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op zondag 21 mei 2023 - 22:41 schreef FR-Henk het volgende:Bij verdachtmakingen besluit de jury deze daders voor nieuwe voorspellingen 2023-2024 een willekeurig aantal punten in mindering te brengen. Maken we er Henkantino van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De spanning stijgt. Welke kenner gaat de jackpot winnen? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als ze winnen in principe niemand toch of gunne we ZZ een skwietspartij in een darkroom? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote:Op vrijdag 26 mei 2023 - 18:45 schreef VVout het volgende:Als ze winnen in principe niemand toch of gunne we ZZ een skwietspartij in een darkroom? rene rotterdam ook. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|