|
|
van geil
|
|
|
Ik bespeur fraude. Prijzen worden niet uitgereikt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Ja, zag 'm ook. Thanx T. Alweer lang geleden, haha! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een flesje bier voor Geil, Geer en VVout. Al trekt van Geil wel weer snel de corruptie-kaart???? |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Prijzig biertje ook: € 2,79 bij Albert Heijn € 3,25 bij de Hema. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Iedereen die binnen 3 punten zat, is eigenlijk een winnaar vind ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Wel een prima biertje trouwens. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 09 juni 2023 - 23:01 schreef FR-Henk het volgende:Een flesje bier voor Geil, Geer en VVout. Al trekt van Geil wel weer snel de corruptie-kaart???? Wel eerst het dopje er af lijkt me, anders wordt het pijnlijk. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik hou het maar bij Hertog Jan. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Zit hier aan de Franziskaner met verse limoen. Lekker gekoeld, gevaarlijk lekker bij deze temperaturen :) |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Ik ben daarom uit zelfbescherming maar gestopt met een hele krat koel te zetten, na het 2de biertje gaan alle remmen los. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hertog Jan, ook al jaren prima biertje. En de Skuumkoppe natuurlijk.. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 - 17:58 schreef Gerard_FR het volgende:Ik ben daarom uit zelfbescherming maar gestopt met een hele krat koel te zetten, na het 2de biertje gaan alle remmen los. Strak plan natuurlijk. Bij ons gisteren de remmen los gegooid, nu allemaal wat brak 😁 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 juni 2023 - 18:24 schreef VVout het volgende:[..] Strak plan natuurlijk. Bij ons gisteren de remmen los gegooid, nu allemaal wat brak 😁 En weer hè, klote Harley festival hier ook 🥴 |
|
|
|