|
|
Loetje
|
|
|
En waar ik me ook aan stoor, is dat Taylor bij ieder moment in de buurt van de 16 gewoon niet kijkt en constant als een blinde schiet. Die mist daar enorm veel overzicht |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 20:55 schreef Scout2 het volgende:Gakpo legt hem drie keer met een angstaanjagende precisie op til zijn hoofd, slim gespeeld van PSV. 2x ook 0 druk op de bal bij Gakpo. Je weet dat je die voorzet moet blokken. Iets anders kunnen De Jong en Til niet. Hoe lastig is het... |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Ik ook.
Desalniettemin met de kritiek, moet Ajax na 30 minuten op 3-0 staan he, minimaal. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Nee want die kwam ook zelden tot nooit bij hoge ballen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Nouja, ik zou Bassey brengen, al is het enkel alleen al voor de lengte. Misschien Kudus voor Berghuis. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 20:57 schreef Loetje het volgende:[..] Ik ook. Desalniettemin met de kritiek, moet Ajax na 30 minuten op 3-0 staan he, minimaal. Zeker. Dat belooft ook voldoende richting de toekomst.
Ik zou nu Wijndal eraf halen en Bassey brengen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik vind op het eerste oog die keeper van PSV wel echt goed. Goede geflexen, rustig aan de bal. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 20:56 schreef Loetje het volgende:[..] 2x ook 0 druk op de bal bij Gakpo. Je weet dat je die voorzet moet blokken. Iets anders kunnen De Jong en Til niet. Hoe lastig is het... Ze maken gebruik van de defensieve zwakte's van Ajax, Til en de Jong zijn twee prima koppers, als je dan een Gakpo heb die ze met dodelijke precisie op het bolletje legt. Gaan ze nog veel plezier aan beleven aan Gakpo dit seizoen. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2022 door Scout2 -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Overigens zet schreuder het middenveld na 20 minuten anders neer en laat Taylor dieper spelen. Eigenlijk wordt psv daarna sterker. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
quote: Ik weet niet hoe Schreuder de defensieve organisatie heeft verzonnen, maar je zou inderdaad zeggen dat Alvarez Til moet oppakken, of Taylor moet die ruimte afdekken. Nu komt Til steeds vrij tussen de centrale verdedigers. Daar heb je gewoon de koppende klasse niet voor om dat te verdedigen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:00 schreef remco k het volgende:[..] Zeker. Dat belooft ook voldoende richting de toekomst. Ik zou nu Wijndal eraf halen en Bassey brengen. En dan Blind naar links?
Ondanks ik Wijndal echt belabberd vind bij de 1-1, verplaats hij in mijn optiek de bal wel sneller naar voren vanuit de back als Blind het laatste half jaar vanuit LB. Dus voor Blind mag van mij ook. Of voor Alvarez en Blind naar voren. Alvarez heeft immers een oliedomme gele kaart gepakt die echt tegen rood aan zat. Bij rood had de VAR 1000% niet ingegrepen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:00 schreef Loetje het volgende:Ik vind op het eerste oog die keeper van PSV wel echt goed. Goede geflexen, rustig aan de bal. Klopt. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:00 schreef Scout2 het volgende:[..] Ze maken gebruik van de defensieve zwakte's van Ajax, Til en de Jong zijn twee prima koppers, als je dan een Gakpo heb die ze met dodelijke precisie op het bolletje legt. Gaan ze nog veel plezier aan beleven aan Gakpo dit seizoen. Daarom moet je dubbele dekking met druk op de bal van Gakpo. Dan is meteen al het gevaar van PSV weg.
Hoe lastig is het |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:01 schreef Loetje het volgende:[..] En dan Blind naar links? Ondanks ik Wijndal echt belabberd vind bij de 1-1, verplaats hij in mijn optiek de bal wel sneller naar voren vanuit de back als Blind het laatste half jaar vanuit LB. Dus voor Blind mag van mij ook. Of voor Alvarez en Blind naar voren. Alvarez heeft immers een oliedomme gele kaart gepakt die echt tegen rood aan zat. Bij rood had de VAR 1000% niet ingegrepen Alvarez heb je keihard nodig denk ik anders wordt je overlopen.
Blind speelt aan de bal erg goed en heeft ook defensief niets verkeerd gedaan anders dan niet groot genoeg zijn.
Ik denk dat je met Blind op links iets meer rust krijgt in je elftal. Klaassen zou je ook nog kunnen brengen voor Alvarez. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:02 schreef Loetje het volgende:[..] Daarom moet je dubbele dekking met druk op de bal van Gakpo. Dan is meteen al het gevaar van PSV weg. Hoe lastig is het Kwestie van kwaliteit en vorm, rensch heeft niet zijn beste vorm zal PSV ook niet ontgaan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 juli 2022 door Scout2 -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Het is duidelijk dat wij een keepersprobleem hebben en lengte in de achterhoede. En met een Rensch en een Antoni doen totaal niks aan hun verdedigende taak nou Schreuder,nou optreden he |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:04 schreef Scout2 het volgende:[..] Kwestie van kwaliteit en vorm, rensch heeft niet zijn beste vorm zal PSV ook niet ontgaan zijn. Achteruit lopen is gewoon dom, niks meer dan dat. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 - 21:04 schreef remco k het volgende:[..] Alvarez heb je keihard nodig denk ik anders wordt je overlopen. Blind speelt aan de bal erg goed en heeft ook defensief niets verkeerd gedaan anders dan niet groot genoeg zijn. Ik denk dat je met Blind op links iets meer rust krijgt in je elftal. Klaassen zou je ook nog kunnen brengen voor Alvarez. Blind eraf halen je moet gaan drukken tweede helft dan wordt Blind overlopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Geen ingrepen met rust. Qua lengte verbaasd me dit echt |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Of gewoon bassey brengen voor rensch en timber rechtsback laten spelen. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Je drukt al 45 minuten lang en Blind is een van je beste mensen in die eerste helft. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Totaal niet relevant voor deze wedstrijd, maar Mazraoui én Gravenberch op de bank bij Munchen |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Mazroui had moeten blijven. :P |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Ik wil straks Bassey wel eens zien op LCV en dan Blind naar linksback. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Dubbel.
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Wel bizar hoe Ajax het na de 1-1 ook totaal kwijt is |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
quote: Blind linksachter heeft ie de snelheid niet meer voor. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Oei, dit is ook een riskante van Wijndal |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Ik denk dat Alvarez rood voorkomt. Het had geen 2 meter verder moeten zijn. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Dit is gewoon weer aanvallend hands.
Weet iemand wat daar nu de regel van is. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
Wat een fopduik van die PSVer. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
En Ajax komt met 10 man. Tering, wat een intelligentie in deze ploeg |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Kijken is rood.
Maar waarom wordt dat hands dan verdomme niet meegenomen? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
|
|
|
Eide
|
|
|
EN hands EN buitenspel EN een fopduik. Kom op zeg. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hehe. Dat had dus bij die goal ook gewoon gemoeten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Die eerste goal had gewoon niet mogen tellen. |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
En dit alles omdat Higler loopt te schutteren. En niet voor het eerst vandaag. Hij laat het duel gewoon uit de klauwen lopen. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Maar dit is wel weer Higler he. Die laat alles ontsporen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Hoppppaaaaaa. Wat een aanval zeg. Uit het boekje. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Antony! 2-2. Wat wen idiote pot |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Geweldige assist van Wijndal ook. |
|
|
|
|
Scout2
|
|
|
Aanvallend is Ajax wereldklasse m.i, nog effe beter inspelen alleen verdedigend moet het beter. |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Volgens mij zijn 2e he? |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
Aanvallend zit er alles in. Beweging, combinatie, snelheid.
Hamstra en Huntelaar moeten nu wakker zijn |
|
|
|
|
Eide
|
|
|
|
|
|