|
|
MMM
|
|
|
Na Tapia de volgende prutser uit Peru. Brrrr wat is hij slecht |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik zie liever nog Rasmussen centraal en Hancko op links. Hij heeft echt totaal het niveau niet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond deze jongen een hele aardige indruk maken. Voor het eerst sinds misschien wel zijn beginperiode dat ik hem langere tijd gecontroleerd vond spelen. Heeft hopelijk een stap(je) gemaakt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 19 maart 2023 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond deze jongen een hele aardige indruk maken. Voor het eerst sinds misschien wel zijn beginperiode dat ik hem langere tijd gecontroleerd vond spelen. Heeft hopelijk een stap(je) gemaakt. Begon niet sterk, logisch misschien ook wel als je zo snel in moet vallen. Tweede helft echt prima ja! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
inderdaad 2e helft goed gespeeld |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vindt m echt wel dikke prima laatste wedstrijd hij speelde maar ook nu weer als invaller, is goed snel zag je bij sprint met die Portugees, en paar keer goed verdedigend ertussen, prima speler zo met hartman |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 18:00 schreef MMM het volgende:[..] Begon niet sterk, logisch misschien ook wel als je zo snel in moet vallen. Tweede helft echt prima ja! Invallen is altijd moeilijk als je zo onder druk staat. Maar al met al tevreden met wat ik van hem zag vandaag. Tweede helft zeker, maar ook eerste helft voldoende. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 19 maart 2023 - 17:46 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Vond deze jongen een hele aardige indruk maken. Voor het eerst sinds misschien wel zijn beginperiode dat ik hem langere tijd gecontroleerd vond spelen. Heeft hopelijk een stap(je) gemaakt. Hij heeft revanche genomen op jouw post van 5 februari :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, als het slecht is, is het slecht en als het goed is, is het goed ;)
Moeten we wel meer van zien natuurlijk, want zelfs de minste spelers in onze selectie hebben wel eens goed gespeeld. Je wil het natuurlijk week in week uit zien, niet slechts incidenteel.
We hopen er uiteraard het beste van. Eerste seizoenshelft was veel te vaak heel matig, maar goed, soms komen spelers daar doorheen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Beetje waan van de dag uiteraard, maar we moeten het benoemen idd, dat houd ze scherp haha |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
Was verbaasd hoe goed hij eigenlijk aan de bal is.
Dribbelde zoals hartman ook vaak doet netjes het middenveld in met vertrouwen en had een paar goede acties. Had niet verwacht dat hij zich zo zou verbeteren, maar alas. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Vandaag een compilatie gezien van Lopez van de wedstrijd van gisteren . Echt heel goed en daarbij speelde hij die Kudus helemaal uit de wedstrijd. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 10:35 schreef Leon FR1908 het volgende:Vandaag een compilatie gezien van Lopez van de wedstrijd van gisteren . Echt heel goed en daarbij speelde hij die Kudus helemaal uit de wedstrijd. Ze moeten er wel op getraind hebben. Ik herkende hem bijna niet zoals hij voetbalde gister. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 20 maart 2023 - 10:50 schreef DMD het volgende:[..] Ze moeten er wel op getraind hebben. Ik herkende hem bijna niet zoals hij voetbalde gister. Hij was eigenlijk reserve maar waar hij anders altijd langs de lijn opstoomde deed hij dat nu door het middenveld . Denk dat je een punt heb! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is nu pas echt geland denk ik. Die morst gewoon acclimatiseren. Vanaf nu steeds beter ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja deze was het ,mooi filmpje. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Speelt nooit en moet dan op zo'n moment invallen. Nou heeft hij dit seizoen, als ie speelde, meestal geen goede indruk achter gelaten. Maar wat betreft vanavond, vind ik daar niet veel van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In de arena beet ie best aardig van zich af. Maar dit was hem ook boven de pet. Vrij logisch. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Best n prima speler, denk dat linksback positie zo prima bezet is aankomend seizoen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Lopez schijnt peruaans te zijn voor Pedersen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terug naar Peru, vandaag nog. Afschuwelijk. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Had nou geluisterd.
Kan er niets van. Lozen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ja dat weet je als ie opgesteld wordt |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Als dat op Stengs rood was, was dit paars Wat een dwaas |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
deze jongen zal het nooit redden bij feyenoord ze zullen hem deze zomer ook wel laten vertrekken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit was echt een belachelijke invalbeurt.
Lief van Arne, maar echt niet meer doen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha we zullen maar netjes zeggen dat het iets beter kon😉 al kon ik wel genieten van een vuurpijl vanaf de linkerkant,, Maja ik ben dan ook een vuurwerk liefhebbert😲😁 |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hoe is het mogelijk dat deze waardeloze nietsnut nog bij ons speelt? En nog in de basis ook |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ja dat is een regelrechte schande. |
|
|
|