|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Wat mij betreft staat het feit dat lopez speelt wel symbool dat de voorbereiding (weer) niet optimaal is geweest. Een tweede plek zou dit jaar weer een heel mooi resultaat zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Smal was gehaald. Raakt geblesseerd Lopez zou er normaliter al niet meer zijn Heeft zijn huis al opgegeven |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 11:35 schreef Stylzz het volgende:Smal was gehaald. Raakt geblesseerd Lopez zou er normaliter al niet meer zijn Heeft zijn huis al opgegeven Snap ik, maar Q is er sowieso niet en Smal moet we nog maar zien hoe hij zich aanpast (het is geen gearriveerde speler). Dat lopez uberhaupt nog rondloopt geeft aan dat er iets mis is. ook het feit dat Pedersen weer op het veld staat, is opmerkelijk. Het laat geen vooruitgang zien in je selectie. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Smal is backup. Pedersen is wel apart. Want in principe heb je al drie RB.
Zal wel geen interesse zijn, of niet interessant genoeg voor de speler zelf En ik denk dat dit voor een hoop geldt helaas |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 11:41 schreef Stylzz het volgende:Smal is backup. Pedersen is wel apart. Want in principe heb je al drie RB. Zal wel geen interesse zijn, of niet interessant genoeg voor de speler zelf En ik denk dat dit voor een hoop geldt helaas precies, maar een pedersen moet toch wel 3M opbrengen en een Lopez ook wel 2M? Afschrijven die handel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Bizar ja. Na Tapia krijgen we Lopez.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gemeld. Dit kan inderdaad niet.
;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: blij dat je tot inkeer bent gekomen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Feyenoord bevestigt zijn vertrek naar Kopenhagen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nationale feestdag! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Had ik vanmiddag al gedaan. Kopenhagen had m al ingeschreven in Europa 😅 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, ja zag het voorbij komen. Maar goed, die dingen zijn pas echt 100% gedaan als de clubs het melden. Al zal er ook op die regel ongetwijfeld een uitzondering zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|