|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Wtraald kracht en wilskracht uit.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Prima assist die verdediger was hem ff kwijt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Was echt minder dan bijna niks vandaag. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vrij irritant hoe hij inviel inderdaad. Maar goed, het is hem vergeven. Tis ook niet makkelijk. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Gimenez ook al zien doen iets typisch Zuid Amerikaans of zo? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Sini stond er ook niet gelijk |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het heeft ook weinig zin met een var om te gaan rollen. Misschien dat Slot dat morgen kan uitleggen voor de training? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op zondag 18 september 2022 - 19:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Het heeft ook weinig zin met een var om te gaan rollen. Misschien dat Slot dat morgen kan uitleggen voor de training? Zeker zo maar de var blundert mij ook te vaak |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker maar nooit voor Feyenoord. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die hadden we al bijna afschreven na een jaartje inderdaad. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Met Paixão komt t ook wel goed . Heeft eerst een paar wedstrijden een droog veld nodig |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ook daar heb je een punt d:-( |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Igor lijkt me ook niet direct (net als Sini destijds) voor de basis gehaald. Dit is een groeibriljant die heeft z’n tijd nodig en mocht ie zich onverhoopt toch snel in de basis spelen is dat alleen maar mooi (en doet idrissi het slecht) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Echt het vertrouwen dat alles straks op zijn plaats gaat vallen ja. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Dick Advocaat zou 'm geweldig vinden |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Je geef m een beuk en je bent er vanaf |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Volgens insiders de nieuwe Sinistera ....tijd......tijd .....tijd |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Veel te vroeg nog om wat van te vinden. Ja valt nog niet gelukkig in.
Maar even de tijd geven. |
|
|
|
|
Ikke nie
|
|
|
Nieuwe leonardo1 meer zal geen sini worden |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Sini zelf had ook een jaar nodig. Die hadden we ook al bijna afgeschreven. Dat had Stam trouwens wel goed gezien toen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik hoorde dat hij exceptioneel snel is. Dat zie ik er nog niet aan af. Zal veel tijd nodig hebben om zich hier aan te passen. Daarna vertrouwen opbouwen. is voor volgend seizoen. Had liever Gnonto gezien.. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 09 oktober 2022 - 17:48 schreef CobusIII het volgende:Ik hoorde dat hij exceptioneel snel is. Dat zie ik er nog niet aan af. Zal veel tijd nodig hebben om zich hier aan te passen. Daarna vertrouwen opbouwen. is voor volgend seizoen. Had liever Gnonto gezien.. Hij viel exceptioneel snel om |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Sini was ook heel snel geweldig. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Begrijpt 'go go go' en 'press press press' niet... Dus kortom de voetbal taal.
Vroeger liep hier een Turkse jochie, woonde hier net 1 dag, sprak geen woord Nederlands. Einde van de dag wel!!!!!! Dus of je nou klootzak, lul, en kut uitlegt .... of Go, press, dive en schwalbe. Gaat beide even snel. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Idd duurde ook even, maar we schijnen geen geduld meer te hebben. En leggen een jeugdig talent snel op het hakblok, totdat ze goed gaan voetballen dan zegt men " heb het altijd al gezegd " |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Wie zijn "we en men"?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We is wij En men zjn velen. Ik bedoel in het algemeen, niemand behoeft zich beledigd te voelen ...effe dit na 15 min 2-0 de godenzonen komen weer met beide beentjes op de grond ..... Dat vinden WIJ leuk .
Gouden shirts en dan zo ....hahahaahah Gaat MEN in 020 niet leuk vinden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik zei al dat de staf ondersteuning had moeten hebben |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Als ervaring deskundige. Ik sprak in 3 maanden ( gedwongen) Frans , ze konden mij verstaan, en belangrijker ik hun hahaha Spaanstaligen binnen een maand Engels taligen ook ongeveer 3 maanden Van Spaans naar nederlands zal toch ook zoiets zijn ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 13 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Is ook geen rocket science. Maar taal zal denk ik een deel van t issue zijn. Het makkelijkste ook te noemen zonder de speler schade te berokkenen.
Ik denk zelf dat vooral om t spelletje gaat. Dribbelen met een bal kunnen ze daar allemaal. In een Europees tactisch concept voetballen kost tijd. |
|
|
|
|
DMD
|
|
|
De beste man is 2 cm langer dan azarkan. Nu vind ik lengte ondergeschikt in het voetbal voor sommige posities, maar ik snap niet waarom azarkan afgeschreven wordt om z'n lengte en dit opeens de nieuwe sensatie moet worden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Die sleepte met zijn piemel over de grond, das anders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Doet geen oog dicht. 3 kansen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Aardige jongen, en niet bijzonder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Had niet de mazzel anders had hij er 3 gemaakt . Stond goed en liep goed, kijk maar eens naar de samenvatting. Denk en hoop dat dit een goede voetballer wordt.....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 oktober 2022 door piet de paler -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Was tegen Roma toch niet slecht, verzette veel werk, denk dat er wel wat voetballend vermogen in zit. Wat vonden jullie van hem tegen Roma ( heb de samenvatting nog niet gezien en vanuit het stadion kun je het niet goed zien ) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik zou 'm laten staan voorlopig. Laat maar zien. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Eens maar Dildosun op rechts kan echt niet. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
had een goede actie in de 2e helft schoot wel in het zijnet , maar dat korte bewegen zet hij wel erg makkelijk verdedigers op het verkeerde been gaat hij dat vaker laten zien dan kan het een goede buitenspeler worden , inderdaad laat maar staan jahanbaks en dilrosen bakken er toch niks van |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ze vergelijken hem met Sini ben benieuwd hoe dit gaat ontwikkelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Moet het minstens zo goed gaan doen als Sini. Anders is alles voor niets geweest. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Hij wordt beter, is veel doelgerichter. |
|
|
|