|
|
VVout
|
|
|
quote: Das echt klote die eerste stappen aan land als je van ruw water komt 🤣 Je weet het maar doet er niets aan en loopt de eerste 100 meter als een dronken isailor over de kade.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 februari 2023 door VVout -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bij die sprint naar de goal, dacht ik bijna Sinistera is terug |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Bedrijvig mannetje, bevalt me wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote: Yup. Met uitzondering van z’n eerste actie. Hij heeft echt wel iets. Benieuwd naar volgend jaar. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zie hem graag meer spelen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vooralsnog vooral uit de verf tegen gesloopte, vermoeide tegenstanders. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
De klasse druipt er van af. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Deze kan zowaar een voorzet geven |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Struikelkabouter met verassing |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Stylzz maak eens een lijstje wie er wel goed is ? Nou ben benieuwd hahahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind ar wel oké, Leon, Renato, T, Tommie, MMM, geile, Henkert. Ace is ook wel in orde. Alex, R()b, VVout en zo nog een paar.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2023 door Stylzz -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
En nu de voetballers hahahaahh en dat heet volgens mij slijmen hahahaha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:Ik vind ar wel oké, Leon, Renato, T, Tommie, MMM, geile, Henkert. Ace is ook wel in orde. Alex, R()b, VVout en zo nog een paar. Idem!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: De meeste van de selectie zijn minimaal voldoende. Alleen zijn er zat die zich nog moeten bewijzen. Dat is niet met een paar leuke momenten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar in welke wereld leef jij dan. Feyenoord kan toch geen echte Europese toppers veroorlovem? Idan ligt jou lat toch veel ste hoog ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben juist allemaal toppers. Daar mag je iets van verwachten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
elk team heeft zo zn echt aantoonbaar topspelers in prestaties, en zn (nog) net niet spelers en spelers die eigenlijk gewoon het gewenste niveau op lange termijn niet aantikken, of uiteraard spelers die tijd nodig hebben of moeten krijgen om nog de mogelijke top spelers te worden, desalsnietemin werken ze echt allemaal als team voor elkaar dat is ook wel een pluspunt waard
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
nu ik er toch ben zal ik een lijstje maken van een voorbeeld naar mijns inziens:) voor nu, maar we weten allemaal hoe de voetballerij werkt en wat in paar weken weer iets anders kan uitzien, top is ook echt op lange termijn echt top en net niet op zeker bruikbaar maar vaak te wisselvallig voor toekomst club op dit moment of gewoon soortje van inwisselbaar:P
onze top: slot bijlow hartman hancko geert trauner kokcu wiefer szymanski gimenez
(nog)niet top: jahanbaksh idrissi danilo dilrosun timber pedersen wellenreuter marciano rasmussen lopez walemark
tijd nodig of moet meer speeltijd krijgen: bullaude paixao kasanwirjo milambo taabouni
het centrale blok bij ons is echt het allersterkst, centrum middenveld en centraal achterin |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Goh, sinds wanneer zijn het allemaal toppers? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Sinds we bovenaan staan verder gaan in Europa en nog in de beker zitten Wanneer is dat voor het laatst gebeurd ? En natuurlijk zijn het niet allemaal potentieele toppers.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 19:01 schreef piet de paler het volgende:Maar in welke wereld leef jij dan. Feyenoord kan toch geen echte Europese toppers veroorlovem? Idan ligt jou lat toch veel ste hoog ? Voldoende is oké. Maar er steken er weinig huizenhoog bovenuit. Veel potentie. Maar ook veel met grote pieken en diepe dalen. Oftewel. Past bij waar we met de club nu staan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We hebben een fortuin uitgegeven aan spelers, dan mag je ook wat verwachten. Het Calimero mag er ook wel vanaf, we hebben een top begroting. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 19:51 schreef piet de paler het volgende:Sinds we bovenaan staan verder gaan in Europa en nog in de beker zitten Wanneer is dat voor het laatst gebeurd ? En natuurlijk zijn het niet allemaal potentieele toppers. Ze presteren top, maar vooral als collectief. Individueel slechts enkele betrouwbare uitschieters. Hancko, Geertruida, Hartman, Kokcu ook wel. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Volstrekt oneens uiteraard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik vind alle spelers die regelmatig speelden betrouwbaar. Allemaal een grote bijdrage. Wieffer als absolute uitblinker. En Timber met Dilrosun als enige onvoldoende.De reserve keeper zeer matig. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens wat betreft Wieffer, die schaart zich in die rij. 5 spelers met een niveau dat Feyenoord moet blijven nastreven. Maar ik vind de tactiek van Slot, vooruit druk zetten, rendeert omdat vrijwel niemand daarin verzaakt. Daarin zijn ze top. Maar voetballend zijn met name alle buitenspelers (nog) niet onderscheidend. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Het is vrij logisch dat aanvallers aanvallend tekort schieten op zijn tijd. Die verdedigen zich de pleuris. T voordeel is dat we bijna niets weggeven, t nadeel is dat ze daardoor aanvallend vaak minder zijn. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:Ik vind ar wel oké, Leon, Renato, T, Tommie, MMM, geile, Henkert. Ace is ook wel in orde. Alex, R()b, VVout en zo nog een paar. Haha, eens... |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 22:12 schreef van geil het volgende:Het is vrij logisch dat aanvallers aanvallend tekort schieten op zijn tijd. Die verdedigen zich de pleuris. T voordeel is dat we bijna niets weggeven, t nadeel is dat ze daardoor aanvallend vaak minder zijn. Klopt. En is ook wel mooi, want het zijn geen aanvallers met uitzonderlijke kwaliteiten. Dat compenseren ze nu met keihard werken. Ziet er goed uit als je wint, slecht als t niet lukt. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zaterdag 11 maart 2023 - 18:28 schreef Stylzz het volgende:Ik vind ar wel oké, Leon, Renato, T, Tommie, MMM, geile, Henkert. Ace is ook wel in orde. Alex, R()b, VVout en zo nog een paar. Allemaal helden ❤️ |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Moeten we zeker eind mei allemaal mee naar die hotelkamer... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ik deel de kamer wel met Ace..!!😃
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 maart 2023 door RenatoBos -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Als dat betekent dat ar z'n kamer met de rest van het forum moet delen, eens. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 22:54 schreef MightyAce het volgende:[..] Als dat betekent dat ar z'n kamer met de rest van het forum moet delen, eens. Nee die ruimtes hebben ze niet.. Maar we kunnen wel alvast een indeling maken.. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ervan uitgaande dat Henkert mag van zijn vriend lijkt me het beste die dan met ar te koppelen |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
En León en Stylzz lijkt me ook een logisch stelletje zo heeft stylzz wat meer ruimte dat heeft die lange wel nodig, die kamer sowieso boeken met extra groot bed./ |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 13 maart 2023 - 22:54 schreef MightyAce het volgende:[..] Als dat betekent dat ar z'n kamer met de rest van het forum moet delen, eens. Dan zorg ik voor de dames dan hoeven we alleen nog een apart kamertje voor Ace en RB te boeken. Hebben ze lekker hun privacy.
en wat voor Piet natuurlijk.
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Fijn dat je ook mee denkt VV..💩 |
|