|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Oogt totaal niet fris in zijn acties. Of dat nou fysiek of mentaal is. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Heeft het niveau en de mentaliteit niet en hij is niet snel... |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Maar ook hij was toch gewoon goed in het begin????????????? Is hij het dan kwijt ? |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Heeft wel eens een leuke wedstrijd gespeeld, maar nooit top. Hij ontwikkelt zich ook niet. De laatste 2 maanden ook gewoon slecht. Afscheid van nemen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Tja en wie dan ? En Sauer ineens neerzetten weet ik niet |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Investeren op de vleugels. Het is allemaal ruk wat we nu hebben. Sauer minuten laten maken en fysiek opbouwen voor volgend seizoen. |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Sauer is by far het beste dat we hebben op de vleugels. Dat zie je aan ieder eerste balcontact. Zie je dat niet dan heb je echt wat groter dan een strontvlieg in je ogen gekregen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2023 door Leuv -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Waar zie jij hem dan ? Je moetem toch vaker zien dan bij die minime invalbeurten Ik vindt hem op de training nog te ingetogen en schuchter spelen Maar misschien zie jij meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Een goede voetballer herken je direct. Bij Sauer zie je dit aan al zijn eerste balcontacten. Tuurlijk niet alles zal flekkeloos gaan maar wat je er in investeert komt er dubbel en dwars uit. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Leuk bedacht hoor, Sauer als oplossing. Dat is ie nl. nog niet. Te druistig en z'n over- en inzicht kan ook verbeterd. Moet ie nog meer vlieguren voor maken op dit niveau, Rustig brengen en bovenal kijken naar verantwoorde vleugelverbeteringen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2023 - 16:27 schreef FR-Henk het volgende:Leuk bedacht hoor, Sauer als oplossing. Dat is ie nl. nog niet. Te druistig en z'n over- en inzicht kan ook verbeterd. Moet ie nog meer vlieguren voor maken op dit niveau, Rustig brengen en bovenal kijken naar verantwoorde vleugelverbeteringen... Hij kan het onmogelijk minder doen dan wat er nu staat.
Vleugelverbeteringen hadden ze afgelopen zomer al naar moeten kijken. En wat er de afgelopen jaren gehaald is aan buitenspelers is al -/-.
Ali Dilrosun Idrissi (huur) Nelson (huur) Minteh (huur) Walemark
Paixão en Ivanusec wil ik nog niet afschrijven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2023 door MMM -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik riep het begin dit jaar al maar zal het nogmaals aanhalen. We hebben de verkeerde speler bij die Ponystal weggehaald. We hadden ons geld in Hilgers en Rots moeten investeren. Rots is nog niet de topper die ons beter zal maken maar op de rechtsbuiten positie snapt hij wel wat deze plek nodig heeft, ik zie in hem een ruwe diamant. Geen enkele speler die wij hebben snapt hoe je moet voetballen op een rechtsbuiten positie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik vind Rots vrij beperkt en totaal niet goed genoeg. Betwijfel of hij ooit Feyenoord niveau word.
Hilgers vind ik wisselvallig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Zal me niet verbazen feyenoord uitkomt bij Vitesse voor manhoef als eerste aanwinst voor flanken eigenlijk, het is wel duidelijk dat paix zn vrij aardige debuutjaar helaas niet n vervolg kan geven maar weer begint bij 0
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 14 december 2023 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 14 december 2023 - 17:39 schreef MMM het volgende:Ik vind Rots vrij beperkt en totaal niet goed genoeg. Betwijfel of hij ooit Feyenoord niveau word. Hilgers vind ik wisselvallig. Nee. Ook gewoon niet meer doen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik vond Cherny heel goed bij Twente vorig seizoen |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Laten we zeggen: Feyenoord moet nog warmlopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Weer de verkeerde Braziliaan gekocht |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Misschien de reserve spits van vorig jaar wat meer moeten koesteren en niet voor een fooi aan Glasgow van de hand moeten doen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 28 januari 2024 - 16:45 schreef Leon FR1908 het volgende:Misschien de reserve spits van vorig jaar wat meer moeten koesteren en niet voor een fooi aan Glasgow van de hand moeten doen. Om als papa te fungeren voor Paixão? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een beetje maar ook om Gimenez was scherper te houden. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Daar hebben we de Japanner voor |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat is zo ,hopen dat hij die 11 miljoen gaat waarmaken. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met vlagen weer de oude Igor |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Bij 1 actie. 1. De rest van de wedstrijd was gewoon net zo dramatisch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Beduidend meer felheid te zien bij Igor hoor vind ik . Moet ook wel als een rechtsback aan de andere kant op de vleugel laat zien wat inzet inhoud en resulteerd in wat er gevraagd word. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Eens, vond 'm gisteren ook keihard werken, ook verdedigend, en daarnaast een aantal fraaie passeerbewegingen tonen, o.a. voor de 2-0. Lijkt weer stijgende lijn. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
met name de tweede helft. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Duidelijk aan de beterende hand |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Komen we weer met keihard werken. Had gehoopt dat we daar een keer vanaf waren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Begint toch met de handen uit de mouwen te steken, zonder dat komt er geen techniek en vernuft op de mat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2024 - 13:13 schreef VVout het volgende:Begint toch met de handen uit de mouwen te steken, zonder dat komt er geen techniek en vernuft op de mat. Hard werken is echt zo'n lege term man. Ze moeten allemaal hun best doen en hard werken. Dat hoort er gewoon in te zitten. Dat moeten we allemaal als we aan t werk zijn. Gewoon je taak uitvoeren. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Vertel dat een hamster & co . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Met alleen talent kom je nergens daarom is hard werken geen loos begrip.
Iedereen ziet toch als Paixao harder werkt het ten goede komt van zijn talent. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hard werken is geen prestatie Dat is normaal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja maar Pax was dat wel een tijdje kwijt dus wat normaal zou moeten zijn gebeurde dan ook niet. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Keihard werken zegt iets over mentaliteit. Niet genoegen nemen met je prestatie over afgelopen periode.
Iets wat het hele team nu even moet doen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 08 februari 2024 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:[..] Hard werken is echt zo'n lege term man. Ze moeten allemaal hun best doen en hard werken. Dat hoort er gewoon in te zitten. Dat moeten we allemaal als we aan t werk zijn. Gewoon je taak uitvoeren. Te eenvoudig gesteld. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
ZZ klinkt als een upper class Spartaan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima. Als die dat harde werker geleuter ook beu zijn |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het gaat ook niet om “hard werken” volgens mij. Ook bij Santi niet. Het verschil is vooral het tempo, de intensiteit. Bij spelers uit vorm oogt dat eerder op 1 en gezapig tempo. Overal een pas te laat. Plichtmatig. Heb je vorm, ben je heel scherp of strijdvaardig dan is t op 110% en variërende snelheid. Ik gok dat je er net zo moe van raakt trouwens. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Prima. Maar iedereen heb t maar over hard werken. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hard werken, intensiteit, bewust schep er bovenop gooien, thuispubliek die je energie geeft…. Allemaal hetzelfde, in gradaties nog wel eens verschillend.
Er bovenop klappen, kan ook. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja maar voor mij staat ‘hard werken en mouwen opstropen’ voor oud Feyenoord Het moderne Feyenoord doet dit vanuit het voetbal. Hard werken is een gegeven |
|
|
|