|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2022 - 08:35 schreef Loetje het volgende:Pasveer, Sanchez, Timber, Bassey, Wijndal, Alvarez, Kudus, Taylor, Antony, Brobbey, Bergwijn. Op basis van vorm. Inderdaad op basis van vorm, ik hoop dat Schreuder het ook zo ziet, hij heeft wel bij aanvang gezegd dat Tadic onomstreden is |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou het zou prima kunnen,maar en Tadic en Blind uit de basis dat is dan zelfmoord voor Schreuder dat gaat hij echt niet doen. Dit zou ook kunnen Pasveer Sanchez-Timber-Bassie-Wijndal Taylor Klaasen-Tadic Antoni-Brobbey-Bergwijn |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 augustus 2022 - 11:30 schreef p111 het volgende:Nou het zou prima kunnen,maar en Tadic en Blind uit de basis dat is dan zelfmoord voor Schreuder dat gaat hij echt niet doen. Dit zou ook kunnen Pasveer Sanchez-Timber-Bassie-Wijndal Taylor Klaasen-Tadic Antoni-Brobbey-Bergwijn Dit is de meest logische maar of hij international Blind gaat opofferen moet ik nog zien. Dan laat hij wel zien dat hij de baas is |
|
|
|
|
Ajax we love you
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 augustus 2022 - 20:04 schreef Ajax Warrior het volgende:[..] Daar heb je godverdomme een hele voorbereiding voor! Opzouten met dat zoeken. Hij had zijn basiself al klaar moeten hebben, maar durft spelers niet te slachtofferen. Dus moeten ze maar op andere posities spelen om ze toch in het elftal te houden. Ja, nieuwe coach, ik had verwacht dat hij wel even met de bijl ging hakken, maargoed misschien doet hij dit expres. HIj laat ons zien dat sommige spelers niet meer mee kunnen en dan kan hij deze spelers ook makkelijk op de bank zetten. Het is duidelijk wat er moest gebeuren om het te laten lopen |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Nou ik ben benieuwd of hij het gaat doen !!!!!!! Ik twijfel of hij dit gaat doen. |
|
|
|
|
|