|
|
Stylzz
|
|
|
Trauner liet m er ook slecht uitzien |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan je niet boos op zijn. Waanzinnige speler. Vandaag niet goed.
Maar als je met deze Trauner moet spelen. Sterkte |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:34 schreef MMM het volgende:Kan je niet boos op zijn. Waanzinnige speler. Vandaag niet goed. Maar als je met deze Trauner moet spelen. Sterkte Hele tactiek deugt geen klote van, bij ieder balverlies voorin staan onze centralen te zwemmen..
Hancko is ook moedeloos. Zal nog hopen op een spoedtransfer. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:38 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Hele tactiek deugt geen klote van, bij ieder balverlies voorin staan onze centralen te zwemmen.. Hancko is ook moedeloos. Zal nog hopen op een spoedtransfer. Lekker stoken ......fijn he |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeik niet zo joh, drink nog wat Weizener en slaap zacht |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 02 februari 2025 - 16:38 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Hele tactiek deugt geen klote van, bij ieder balverlies voorin staan onze centralen te zwemmen.. Hancko is ook moedeloos. Zal nog hopen op een spoedtransfer. Lag aan de apotheker Die kan t niet meer belopen en durft niet bij te sluiten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dan moet je em eruit halen of t anders neerzetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat kan. Maar dat zou nog wel eens de afweging geweest kunnen zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Juventus meldt zich voor de sales |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
MOTM volgens de UEFA. Geen rare keuze denk ik, al stak er niemand echt bovenuit vond ik. Heeft die mindere periode van een paar wedstrijden terug weer achter zich gelaten lijkt het. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 21:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:MOTM volgens de UEFA. Geen rare keuze denk ik, al stak er niemand echt bovenuit vond ik. Heeft die mindere periode van een paar wedstrijden terug weer achter zich gelaten lijkt het. Ja, echte team prestatie hoor |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 21:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:MOTM volgens de UEFA. Geen rare keuze denk ik, al stak er niemand echt bovenuit vond ik. Heeft die mindere periode van een paar wedstrijden terug weer achter zich gelaten lijkt het. Toonde zich de ware aanvoerder naar de scheids. Meerdere keren rationeel praten met de scheids. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Altijd al de natuurlijke aanvoerder gevonden! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Staat hoog op de lijst van beste Feyenoord verdedigers ooit. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Eens, daarom ook benieuwd waarom die heilige dominee Priske anders verkoos. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Meer een aanvoerder dan Timber. Bij Timber is t meer van tja, iemand moet die band dragen. Hancko straalt veel meer het leiderschap uit wat bij die band hoort. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Dit is wel het laatste seizoen, ben benieuwd wie er op de lijstjes staan als vervanger. |
|
|
|