|
|
bijft007
|
|
|
Ik snap iedereen die er voor kiest,je zou jezelf is proberen te moeten verplaatsen hoop geld in korte tijd hoor, alleen de allergrootsten verdienen of kunnen hetzelfde verdienen bij de grootste topclubs
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zo is dat lekker relax de toekomst van jou en je familie veilig stellen.
Is zijn vrije keuze. Als t ons ook daardoor een mooie recordsom oplevert, prima toch. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tussen de 74 en 76 miljoen euro CL is dat ook en dit consequent door te voeren heb je spelers nodig die moeilijk te vervangen zijn. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2025 - 14:23 schreef VVout het volgende:Tussen de 74 en 76 miljoen euro CL is dat ook en dit consequent door te voeren heb je spelers nodig die moeilijk te vervangen zijn. Snap je maar jij kijkt vanuit ons belang das een heel andere kant natuurlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ik ben dan ook een Feyenoorder, gaat voor hè :) |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo is het zeker, dan maar hopen dat ie voor een record verkocht gaat worden |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Er was een tijd dat je daar niet heenging vanwege de mensenrechten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2025 door Gerard_FR -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Snap ik helemaal, wij zouden voor bij wijze van spreken voor een broodje kroket en een paar consumptie bonnen nog blijven.
Of een paar duuzend euro...
Hancko ok, maar zelfs een Hartman ook al..
Tja t blijven beroepsvoetballers uiteraard..
Hopelijk shinen ze in sterke competities, straalt ook weer af op onze club.
En hopelijk op tijd goede vervangers plus backups, zodat we niet weer van de ene in de andere blessure waggelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Voetballers hebben daar zat rechten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is verleden tijd he. Trump is helemaal dol op de sjeiks |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Geruchten, de Arabieren willen veel minder aftikken dan gedacht. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Eten ze daar tegenwoordig ook al pizza. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mis je nu al.
Het ga je goed gozert! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Zo’n iemand gun je inderdaad het allerbeste |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Veel succes! Moet linksom of rechtsom toch een mooie club voor hem gevonden kunnen worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij zit bij de mooiste club! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Persoonlijk akkoord in de zandbak Kom maar met die olie miljoenen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Hancko persoonlijk rond met al nassr, nu kunnen we het eerste bod verwachten dus!! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wat zou eigenlijk een goed bedrag zijn voor hem🤔 hij is 27/28 wat nauwelijks erna doorverkoop betekent
al doen ze dat daar nooit en kijken ze niet naar dus kun je dat wegstrepen, gewoon goeie spelers willen ze, ik gok en hoop op 32-50, ergens daartussenin kom je op ergens in de 40 hopelijk heel positief genomen
dan doe ik dansje, en daarna poosje treurnis na gemis van onze kanjer, al vind ik altijd centrale verdedigers niet dusdanig spel inbreng hebben dan in andere linies maar hij is meer dan dat uiteraard een leider en voorbeeld prof.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Reken maar op rond de 30. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep hou ik rekening mee, spelers zijn net autos want dag waarde gaat snel achteruit naarmate ze echt ouder worden
deze goed onderhouden en in een familie geweest waar ene na andere auto omvielen en deze bleef het altijd uitstekend doen
maar heb nog wel vertrouwen in de olie dollars en dat ze daar in het maasgebouw ook op hopen/vertrouwen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Geld maakt matuurlijk een hoop goed. Hier kan je als voetballer met CL aspiraties toch moeilijk blij van worden ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dit geloof ik dus niet:
Al-Nassr heeft een akkoord bereikt met David Hancko over de voorwaarden van zijn contract.
Het contract zou geldig zijn tot 2028, met een optie voor nog een jaar. De gesprekken met Feyenoord Rotterdam verlopen positief.
Al-Nassr zou in de komende dagen een bod van ongeveer 40 miljoen euro kunnen uitbrengen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Is hij minimaal waard, hebben er wel kijk op die arabieren... |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
En de poen ontbreekt t ook niet aan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Holy moly, 40 lijkt me ook nogal wat veel en ga ik toch niet snel vanuit ,, maar meer dan uitstekend als dat zo zou zijn natuurlijk
Europese clubs die hancko willen gaan dat never betalen want blijft gok is hun gedachte uit stuk mindere competitie
of hij het waard zou zijn ja maar doet er minder toe, hij speelt in nederland niet al in Spanje engeland of ook Duitsland op zn 27/28e en is centrale verdediger die überhaupt minder opleveren
we moeten het vooralsnog een tijd hebben van spelers die verkocht worden en uitekend gaan presteren elders, en uiteraard goed Europees blijven presteren, gaandeweg verkopen steeds hoger.
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja, en laat t nu net dat geld zijn waarmee ze het verschil kunnen maken met die Europese subtopclubs... Niemand gaat daar heen voor het sportieve.
Dus ja, ik kijk er niet van op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 29 mei 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dat zullen ze dan met salaris en tekenbonus doen dan toch |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Dat zowiezo, en ook met transfersommen...
Is een heel ander wereld he, daar kunnen spelers nog tot dik in de 30 'top' spelen...
Maar zullen zien he, ik kijk wat dat betreft nergens meer van op in dit gekke voetbalwereldje. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
40 geloof ik niet. Dat heeft een speler van Feyenoord nog nooit opgeleverd,dus nu ook niet. Max 35 gok ik, incl bonussen |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tja, tot nu
Nog niet zoon lang geleden was t al rond de 10 miljoen...
T gaar omhoog gewoon, ook inkomend..
Of t dan 35 of 40 is...
Voir zoveel geld stond de club te koop een paar jaar geleden.
Netto gaat t niet eens zooveel uitmaken, met percentages voor ex clubs ed..
Maar is één van de weinige parels die we nog hebben om te verkopen.
De rest is al lang weg.
Steijn is een mogelijke volgende parel, en die weg moeten we blijven volgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Tja, als je hier geen jackpot voor krijgt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
30 -35 miljoen. Bedragen waar we in eerdere jaren niet eens aan dachten. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Je moet er ook weer wat voor terug hebben, ook bedragen waar we niet over durfde dromen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ook in de voetbalwereld is inflatie. En dat loopt effe wat harder op in de miljoenen. We moeten snel eens wat hogere bedragen vangen. T lijkt nog nergens op onze transferlijst in vergelijking tot. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 - 18:25 schreef VVout het volgende:Je moet er ook weer wat voor terug hebben, ook bedragen waar we niet over durfde dromen. Dit dus ja. onder de 10 miljoen koop je niets meer buiten wat gokjes. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kijk, Hancko, Paixao, moet je niet zooooooooooooveel moeite voor doen om van de hand te doen voor 30 hoor in t huidige wereldje...
Zou graag eens zien dat DtK en co ook eens die hele waslijst aan gemankeerde spelers voor iets fatsoenlijks van de hand doen, paar miljoen, zonder huurconstructies, etc....
Dan ben je Baas! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hancko is natuurlijk ook nog eens een verdediger, zit je al in een heel ander segment als spitsen of vleugelaanvallers die gewoon meer opbrengen. Daarom zou 30 niet verwonderlijk zijn en 40 eigenlijk best spectaculair. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 30 mei 2025 - 20:39 schreef tomson het volgende:Hancko is natuurlijk ook nog eens een verdediger, zit je al in een heel ander segment als spitsen of vleugelaanvallers die gewoon meer opbrengen. Daarom zou 30 niet verwonderlijk zijn en 40 eigenlijk best spectaculair. Dan mogen we tegen die zandbakbeheerders best op zijn minst een spectaculair bedrag mogen verwachten. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Het is wel Hancko hé, een betere verdediger, zo compleet, zo atletisch en zo snel heeft Feyenoord nog nooit gehad. Daar moet echt een hele goede vervanger voor gaan komen. Ik zou 40 miljoen vragen, met 37,5 miljoen de deal maken. Blijdt jammer dat hij weggaat. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
Heimwee en nog niet eens weg!
Wat nou als hij niet meer weg wilt? Zijn we dan blij, of pakken we liever die 35+ miljoen? |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ja, nou..
Ik zou zeggen, geen cent minder dan 40 miljoen, anders bijtekenen.
Maar de natuurlijke gang van zaken is dat deze kanjer weggaat uiteraard..
En als Technisch verantwoordelijke heb je natuurlijk al jaaaren de tijd gehad om hier op voor te sorteren.
Maar ga deze jongen wel missen, meer dan een Timber bijvoorbeeld.
Echte prof en altijd fit.
Echt TOP! |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Is wel echte voorbeeld prof absoluut, en weet niet exact hoeverre mede dankzij andere kwaliteiten van hem: zn leiderschap en Zn altijd wille winnen mentaliteit doorwerkt op wat jongens/jongere jongens die net iets meer procent geven zeg maar, zoiets valt dus moelijk te meten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Uit dit verhaal lijkt het wel alsof het verhaal over zijn persoonlijk akkoord met Al Nasr een broodje aap is ? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hij moet toch niet, dus aan hem de keus hoor. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Tja voetballers laten er nooit(athans niet vaak gehoord) iets inhoudelijks over los wat afgesproken is en of er al akkoord ligt
Eigenlijk zegt een persoonlijk akkoord nog niet veel tot clubs er met alles uit komen Tot hoeverre is een mondeling/of velletje wensenlijst speler bij de desbetreffende club rechtsgeldig
Je zou kunnen zeggen dat akkoord tussen clubs stuk belangrijker is, want meeste spelers komen er wel uit met een club, als er maar harde knaken tegenover staan en op dat moment geen of amper andere clubs geintresseerd zijn of hebben laten weten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 04 juni 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wel jammer dat deze klasbak waarschijnlijk naar de woestijn verstrekt, had hem wel in Spanje of in Engeland willen zien spelen. Maar voor Feyenoord is denk ik zaken doen met de oliesjeiks het beste, wel nog afwachten wat het uiteindelijk gaat opbrengen.
Ook meteen als een wilde op zoek naar een goede vervanger graag! |
|
|
|