|
|
MMM
|
|
|
Feyenoord zegt dit niet voor niks hè:
Raymond Salomon (woordvoerder directie Feyenoord): "Al lang geleden is er een voorstel gestuurd door Al-Nassr en daar is de club akkoord mee gegaan. Daarna is de speler tot een akkoord gekomen en heeft ook een contract getekend."
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Maar niks over t bedrag
Tuurlijk was t veel. Maar er zijn meer kapitaalkrachtige clubs En anders lekker bij ons blijven |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 15:09 schreef Stylzz het volgende:Maar niks over t bedrag Tuurlijk was t veel. Maar er zijn meer kapitaalkrachtige clubs En anders lekker bij ons blijven Bedragen woorden nooit gedeeld door de club. Maar het was dus wel een record.
In gesprek met het Algemeen Dagblad bevestigt Te Kloese dat de Slowaakse verdediger waarschijnlijk vertrekt. "Hancko is de transfer naar Al-Nassr aan het afronden", zo klinkt het uit de mond van de directeur van Feyenoord. "Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Op specifieke bedragen wil hij echter niet ingaan.
Zeker. Er zijn meer clubs. Maar die leggen dit niet neer, zo realistisch moet je ook zijn. En ik weet niet of Feyenoord nog afspraken heeft gemaakt met Hancko?
Van mij mag hij ook blijven maar ik vrees eerder dat er straks nog een club komt. Met minder geld en in X termijnen.
Dat zou helemaal zuur zijn |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 15:12 schreef MMM het volgende:[..] Bedragen woorden nooit gedeeld door de club. Maar het was dus wel een record. In gesprek met het Algemeen Dagblad bevestigt Te Kloese dat de Slowaakse verdediger waarschijnlijk vertrekt. "Hancko is de transfer naar Al-Nassr aan het afronden", zo klinkt het uit de mond van de directeur van Feyenoord. "Er zijn nu alleen nog wat details te regelen", zegt Te Kloese, die bevestigt dat Feyenoord 'nog nooit zo’n transfersom heeft geïncasseerd'. Op specifieke bedragen wil hij echter niet ingaan. Zeker. Er zijn meer clubs. Maar die leggen dit niet neer, zo realistisch moet je ook zijn. En ik weet niet of Feyenoord nog afspraken heeft gemaakt met Hancko? Van mij mag hij ook blijven maar ik vrees eerder dat er straks nog een club komt. Met minder geld en in X termijnen. Dat zou helemaal zuur zijn niet als hij meedoet in de voorrondes en wij de CL halen. Dan is 5M minder transfer het dubbel en dwars waard |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hancko had al langer een persoonlijk akkoord met Al-Nassr en zette zijn handtekening onder de principeovereenkomst toen Feyenoord er ook uit was met de club van Cristiano Ronaldo. Ook de directie van Feyenoord tekende voor de aanstaande deal. In de veronderstelling dat alles nu helemaal klaar was, zegde Hancko de huur van zijn appartement op in Rotterdam. De flat is intussen ook al helemaal leeg.
Tering wat sneu dat laatste ook. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
FR 12 meldt dat het niet doorgaat Zie nog nergens bevestiging van Feyenoord Zou dubbel gevoel hier bij hebben |
|
|
|
|
feyenoord!!!
|
|
|
Financieel gezien is dit enorm jammer voor Feyenoord. Sportief gezien natuurlijk alleen maar winst. Het is de vraag hoeveel er financieel gezien kan. Als het even kan, zou ik naast Watanabe toch ook Rav van den Berg halen. Momenteel hebben we namelijk alleen Hancko en Plug. Trauner zal er helaas nog wel even uitliggen volgens mij en Beelen jammer genoeg ook. Dan kun je beter nu ook vd Berg halen, zodat je in elk geval 4 centrale verdedigers hebt. Kun je beter de komst van een linksback opschorten. Als ze allemaal fit zijn, kun je Hancko eventueel ook linksback zetten.
En de kans is natuurlijk groot dat Hancko later deze transferperiode alsnog naar een andere club gaat. Dan ben je op dat moment alvast voorbereid centraal achterin. Maar goed, dan moet er op dit moment nog wel geld zijn om Watanabe en van den Berg te halen. En bij voorkeur natuurlijk ook nog steeds een spits ter vervanging van Ueda/Carranza. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 15:18 schreef piet de paler het volgende:FR 12 meldt dat het niet doorgaat Zie nog nergens bevestiging van Feyenoord Zou dubbel gevoel hier bij hebben Mijn hemel. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik zou er niet te lang mee zitten. Die zandbak was toch niet goed voor zijn carrière. Straks naar Atletico of zoiets. Verdien je ook leuk en je speelt leuke wedstrijden. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nou geloof me hancko vooral zit er wel echt mee, en feyenoord ook puur het vele geld maar je mag bij deze ook wel aan de persoon hancko denken die echt op en top prof is en het best verdient vind ik, lijkt erop gewoon met zn klote gespeeld wordt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Dit is het eerste goede nieuws sinds maanden. Mooi laten blijven dit seizoen. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 15:38 schreef bijft007 het volgende:Nou geloof me hancko vooral zit er wel echt mee, en feyenoord ook puur het vele geld maar je mag bij deze ook wel aan de persoon hancko denken die echt op en top prof is en het best verdient vind ik, lijkt erop gewoon met zn klote gespeeld wordt. Ik denk het niet. De ware aard van El Nassr komt nu naar boven. Wees blij dat je daar geen deel vanuit maakt. Veel geld in een kutomgeving maakt niet gelukkig. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zaak voor FIFA en CAS ? Welkom terug |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nou je moet dat is even naar jezelf proberen te verplaatsen, flinke positie verbetering en een 7 met een berg nullen op je rekening tegemoet zien
Denk je er anders over en zal je goed ziek zijn, ook voor feyenoord niet lekker want nu 2 verdedigers voor gehaald en anders hadden ze het wss wel anders opgelost met het geld er nu is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Wat een teleurstelling moet dit voor hem zijn. Maar tegelijkertijd is het voor ons een directe versterking ald hij blijft. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zoiezo voor ons als fans fantastisch natuurlijk idem paixao, samen kampioen Worden dan maar💪
Als is de kans voor beiden 85 procent ze alsnog vertrekken maar dan in minder lekkere periode, buiten dat wat doet feyenoord nu bij plannen ze hadden met een spits en elders die verdedigers kosten ook aardig zakcentje.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Lol denk jij dat hij blijft Die gaat alsnog weg alleen voor een stuk minder. Juventus of Atletico zullen wel weer op de deur komen kloppen En was er niet beloofd dat als er dit seizoen een mooie club zou komen dat Feyenoord zou meewerken omdat ze hem vorig seizoen aan zijn contract hadden gehouden. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 16:11 schreef MightyAce het volgende:Wat een teleurstelling moet dit voor hem zijn. Maar tegelijkertijd is het voor ons een directe versterking ald hij blijft. Als het maar goed blijft gaan in het koppie ook,met al dat gedoe. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ben ik ook bang voor. Maar denk dat hij toch weggaat voor minder €€€€€, Of hij verlengt contract bij ons , en gaat nog meer laten zien. Van mij mag hij meer gaan verdienen Maar wat die theedoeken betalen kunnen we niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door piet de paler -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 16:07 schreef bijft007 het volgende:Nou je moet dat is even naar jezelf proberen te verplaatsen, flinke positie verbetering en een 7 met een berg nullen op je rekening tegemoet zien Denk je er anders over en zal je goed ziek zijn, ook voor feyenoord niet lekker want nu 2 verdedigers voor gehaald en anders hadden ze het wss wel anders opgelost met het geld er nu is. Ik zou nooit naar de zandbak zijn gegaan en ik speel liever echt voetbal voor 3M per jaar dan met zand in mijn naad voor 6M. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 17:28 schreef piet de paler het volgende:[..] Ben ik ook bang voor. Maar denk dat hij toch weggaat voor minder €€€€€, Of hij verlengt contract bij ons , en gaat nog meer laten zien. Van mij mag hij meer gaan verdienen Maar wat die theedoeken betalen kunnen we niet Ik zie Hancko ook gewoon vertrekken hoor..die blijft niet nog een seizoen. En prima hoor. Er komt echt wel een club voor hem,met een zak poet waar Feyenoord blij van wordt. En misschien kunnen ze wat bluffen nu met de vraagprijs 😬 |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 17:29 schreef CobusIII het volgende:[..] Ik zou nooit naar de zandbak zijn gegaan en ik speel liever echt voetbal voor 3M per jaar dan met zand in mijn naad voor 6M. Echt hoor, daarvoor laat ik me niet voor de gek houden door een paar van die olierukkers. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Enige speler waar ik echt voor baal. Hij verdient wat hij zou wensen. Oprechte, eerlijke, geweldige prof. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 19:23 schreef FR-Henk het volgende:Enige speler waar ik echt voor baal. Hij verdient wat hij zou wensen. Oprechte, eerlijke, geweldige prof. eens , altijd volle 100% gegeven voor onze club en een voorbeeld voor de anderen wat het inhoud om prof te zijn
voor hem heel triest voor ons misschien niet zo gek met de voorronde CL in het vooruitzicht , centrum met hancko en watanabe is niet gek |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Klote voor hem, dat sowieso. Maar wij kunnen hem nog heel goed gebruiken in wederom een heel lastige fase qua personeel. Al twijfel ik er niet aan dat hij na deze window niet meer bij ons speelt. Wel drastisch dat z'n huis hier al compleet ontruimd was.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 21:02 schreef tomson het volgende:Klote voor hem, dat sowieso. Maar wij kunnen hem nog heel goed gebruiken in wederom een heel lastige fase qua personeel. Al twijfel ik er niet aan dat hij na deze window niet meer bij ons speelt. Wel drastisch dat z'n huis hier al compleet ontruimd was.. Die staat morgen weer vol joh en hij hoeft niks te tillen 😂 |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pfffff
Wat een komedie
En tragedie voor David
Nu weer koppie op Feyenoord focussen.
Makkelijker gezegd hier op t forum dan gedaan.
En de pauper clubs gaan weer aankloppen, met alle rumoer van dien.
Pffff
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 juli 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
"Schandalig hoe de mensen van Al-Nassr zijn omgesprongen met David", zegt Raymond Salomon, directiewoordvoerder van de Rotterdamse club, tegen het Algemeen Dagblad. Hancko was akkoord met de Saudische club. "Feyenoord was dat eveneens", aldus Salomon. "Vervolgens laten ze hem naar het trainingskamp (in Oostenrijk, red.) komen om nu opeens te zeggen dat hij niet meer welkom is daar. Dat is nog nooit vertoond."
Ook bij RTV Rijnmond spuwt Salomon zijn gal. "Het zijn schandalige ontwikkelingen hoe de club met spelers omgaat. Vooral naar David Hancko toe is dit ongelofelijk. Dit is zelden, zo niet nog nooit vertoond. Al lang geleden is er een voorstel gestuurd door Al-Nassr en daar is de club akkoord mee gegaan. Daarna is de speler tot een akkoord gekomen en heeft ook een contract getekend. Vervolgens is Hancko naar het trainingskamp van Al-Nassr in Oostenrijk afgereisd, waar bleek dat Al-Nassr de deal toch weer on-hold zette en daarna alsnog is geklapt."
Kamelen neukers... |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Hoort er bij als je voor geld gaat!
Bij ons een held op handen gedragen, daar een x plus daarachter een paar nullen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Maak m aub aanvoerder als hij blijft |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Was voor ons de beste optie geweest ook helaas.
Hancko mag van mij nog 5 jaar in De Kuip schitteren, maar nu blijft de onzekerheid tot september.
Maar heb al maanden geleden voorspeld dat hij wel eens de CL kwalificatie zou meespelen, mooi toch!
Win win! |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
Wat een verhaal. Je kunt er eigenlijk bijna op wachten dat hij nu op de training een blessure op gaat lopen. Treurig allemaal. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 22 juli 2025 - 21:31 schreef Cruzcontrol het volgende:"Schandalig hoe de mensen van Al-Nassr zijn omgesprongen met David", zegt Raymond Salomon, directiewoordvoerder van de Rotterdamse club, tegen het Algemeen Dagblad. Hancko was akkoord met de Saudische club. "Feyenoord was dat eveneens", aldus Salomon. "Vervolgens laten ze hem naar het trainingskamp (in Oostenrijk, red.) komen om nu opeens te zeggen dat hij niet meer welkom is daar. Dat is nog nooit vertoond." Ook bij RTV Rijnmond spuwt Salomon zijn gal. "Het zijn schandalige ontwikkelingen hoe de club met spelers omgaat. Vooral naar David Hancko toe is dit ongelofelijk. Dit is zelden, zo niet nog nooit vertoond. Al lang geleden is er een voorstel gestuurd door Al-Nassr en daar is de club akkoord mee gegaan. Daarna is de speler tot een akkoord gekomen en heeft ook een contract getekend. Vervolgens is Hancko naar het trainingskamp van Al-Nassr in Oostenrijk afgereisd, waar bleek dat Al-Nassr de deal toch weer on-hold zette en daarna alsnog is geklapt." Kamelen neukers... Wat vind je van Feyenoord tov Meijer? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha ook wel eens in dit geval, al weten we als fans niet veel wat er uiteindelijk gezien is bij de keuring ed natuurlijk wat feyenoord deed besluiten vanaf te zien
Eigenlijk is dat in de breedste zin van het woord met zoveel zaken. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Mooi, tenminste een serieuze club waar je ook aardig geld verdient. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die waren voorheen nogal zuinig met de transfersom die ze overhadden voor Hancko.
Bijzonder dat het nu opeens wel snel kan. Dan hebben beide partijen water bij de wijn gedaan zo je zeggen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Iets boven de 20 denk ik. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Paar miljoen minder dan de zandbak voor hem wilde betalen, zo lijkt het. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
32 + 3 word genoemd.
Kan ik mee leven denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wel benieuwd wat er mee gemoeid zal gaan, ervanuit gaande deze niet klapt🤣 25-30 alsnog aangezien Atletico bekend is met hancko en wat we liefst ervoor zouden willen hebben dus niet extreem onder de 30
In prencipe rond de 25 ook goed bedrag gezien zn leeftijd en moeilijker wordt na 2-3 jaar door te verkopen wat gewoon zo is, maar voor ons als speler is hij het meest maximale waard natuurlijk gezien zn prestaties bij ons op en buiten het veld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Genoeg voor een talentvolle vervanger |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Dat zou weergaloos zijn eerlijk gezegd als dat het zal zijn, alsnog jackpot. |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
De nare smaak die de vieze oliebaronnen hadden achtergelaten is hiermee voor iedereen weggespoeld. Voor Hancko zélf natuurlijk, man zal even gebroken zijn geweest, geflikt en dan weer terug naar de groep waarvan al afscheid was genomen. Feyenoord zeker blij. Prima gehandeld. Direct bij Hancko de druk erop om snel duidelijk te maken wat ie wil. Die schijnt hierop contact met Atletico te hebben gezocht en zie, binnen 24 uur een deal, met een prachtige transfersom die in de buurt van de 35 mln voor Giminez zal komen. En de opvolger wordt binnen enkele uren al gepresenteerd, een goede opvolger, gehard in dé divisie van het fysieke voetbal en opnieuw een prima transfersom.
Hulde voor de club, opnieuw.
Er staat een meer dan goeie selectie, met een meer dan goeie staf en de geldbuidel is sinds de jaren '70 niet meer zo gevuld geweest.
Heb zin in dit seizoen. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: en dat terwijl jij hem 25milj markt conform vond , blijkt de waarde toch wat hoger te liggen |
|
|
|