|
|
FR-Henk
|
|
|
Of DtK is in ieder geval een goed onderhandelaar. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Marktwaarde en wat je er voor krijgt is wel wat anders natuurlijk. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: DtK heeft vorig jaar al aangegeven dat Hancko niet voor een appel en een peer te koop is, daarbij zit/zat hij prima in contract bij Feyenoord. Prima werk van DTK inderdaad. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Heeft die Dennis toch weer goed geregeld toch? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Trouwens wel de meest prachtige club voor hem wat mij een match made in heaven lijkt Atletico,, alsnog prachtige move alleen nu ook buiten get iets minder salaris meer het sportieve
Het ga je goed hancko, ik kijk vooral en veel spaans voetbal dus ga je regelmatig volgen💪 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik ga er gemakshalve vanuit spelers het forum ook regelmatig openen😅 |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Succes, gaan we nog eens bekijken natuurlijk. Als we er nog eens tegen moeten neem je maar een rustdaaaaaaaaag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dank je wel voor alles. Waanzinnige speler, waanzinnig mens.
Echt vanaf dag 1 van hem genoten. Wat een klasbak. Fenomeen. 1 van de allerbeste verdedigers die Feyenoord heeft gehad.
Ik ga hem missen.
Succes held!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juli 2025 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Bedankt en succes!
En mooi dat hij naar een goede Europese (sub)topclub gaat ipv naar de zandbak.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 23 juli 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Atletico eigenlijk stuk mooier dan zandbak. Blijft ie voor Europa en dus ons in beeld en meer kans op aansprekend Europees succes. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2025 - 20:09 schreef MMM het volgende:Dank je wel voor alles. Waanzinnige speler, waanzinnig mens. Echt vanaf dag 1 van hem genoten. Wat een klasbak. Fenomeen. 1 van de allerbeste verdedigers die Feyenoord heeft gehad. Ik ga hem missen. Succes held! Dit dus, niks aan toe te voegen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2025 - 20:09 schreef MMM het volgende:Dank je wel voor alles. Waanzinnige speler, waanzinnig mens. Echt vanaf dag 1 van hem genoten. Wat een klasbak. Fenomeen. 1 van de allerbeste verdedigers die Feyenoord heeft gehad. Ik ga hem missen. Succes held! 100% |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Is het rond ? Dus geen Hancko bij de kwalificaties 🥲 Bedankt held en veel succes |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 23 juli 2025 - 20:30 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bedankt en succes! En mooi dat hij naar een goede Europese (sub)topclub gaat ipv naar de zandbak. Eens. Toch altijd mooi om die jongens nog verder te zien gaan. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
nu het definitief is toch wel jammer maar zeker gegund , het ga je goed daar topper |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Bedankt David voor die mooie jaren.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ook door de keuring heengekomen. Dat was nog het enige voorbehoud. Nogmaals, succes daar David! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Succes klasbak! Absolute prof. Mooie club,mooi bedrag..hoppetee |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Mooi voor David.
Beter naar daar, nog een paar jaar schitteren op de Europese velden ipv in de zandbak.
Wel benieuwd naar de daadwerkelijke transfersom... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Prachtig bericht gepost onze held via insta over onze club en wij als fans:
Het is tijd om elkaar vaarwel te zeggen', schrijft Hancko in een uitgebreid bericht op zijn Instagram. 'Ik wil al mijn teamgenoten, trainers en iedereen van de club bedanken die me vanaf het begin hebben gesteund.' Na drie jaar is er een einde gekomen aan het avontuur van de Slowaak in De Kuip.
'De afgelopen drie jaar zijn het mooiste en meest speciale sprookje van mijn carrière geweest tot nu toe. We hebben ongelooflijke herinneringen gemaakt en ik ben trots dat we als club alle drie de nationale prijzen hebben kunnen winnen. Dat blijft voor altijd speciaal voor mij!'
Tot slot richt de verdediger zich tot de supporters van Feyenoord. 'En dan De Kuip!', leest het. 'Het was iedere keer dat ik het veld op stapte een genoegen. Ik wil alle fans bedanken. Jullie hebben me vanaf de eerste dag gesteund. Die liefde heb ik altijd onthouden en proberen terug te betalen. Ik kan niet dankbaarder zijn voor wat jullie voor mij en mijn familie hebben gedaan. Jullie blijven voor altijd in mijn hart.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 24 juli 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoop echt op een tot ziens. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Zeker mooie woorden en die kan je niet uit je duim zuigen. Dit is hoe hij het echt beleefd heeft want dat straalde hij van zich af . Het leuke voor hem is ,is dat Atletico ook weer zo'n volks club is. Beter dan die zandbank |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Dávid behoort bij mij wel tot 1 van de grootsten bij Feyenoord die ik heb mogen mee maken.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat gevoel zou bij iedereen zo moeten zijn maat . |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 - 00:25 schreef RenatoBos het volgende:Dávid behoort bij mij wel tot 1 van de grootsten bij Feyenoord die ik heb mogen mee maken.. Absoluut. Voor mij sowieso de beste verdediger die ik in ons shirt heb gezien. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Zeker een van de beste verdedigers van de laatste 40 jaar. Rinus is natuurlijk een legende. |
|
|
|