|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Onhoudbaar komende zomer. Fantastische speler |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft een contract tot 2028, zit bij een mooie club die CL speelt in een verzorgde omgeving. Zal er eerst een club moeten komen die serieus gaat bieden. Niet een speler voor de uitverkoop.
Daar ga je echt heel goed aan moeten verdienen of er zoals Slot zegt aan de bovenkant spelers bij halen. Dan kampioen worden en verrassen Europees, waar sta je dan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Docu over hem op ESPN. Hij heeft een notitieboekje waar hij voor de training elke dag details over de komende wedstrijd opschrijft. De man is echt bezeten door alle technische aspecten rond het voetbal, wat Slot ook al over hem zei. Hoop toch zo dat we hem nog een jaartje kunnen houden maar ik vrees t ergste. Wel onder contract tot 2028 dus daar zit nog wel ruimte..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 april 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote:Op zondag 28 april 2024 - 21:23 schreef tomson het volgende:Docu over hem op ESPN. Hij heeft een notitieboekje waar hij voor de training elke dag details over de komende wedstrijd opschrijft. De man is echt bezeten door alle technische aspecten rond het voetbal, wat Slot ook al over hem zei. Hoop toch zo dat we hem nog een jaartje kunnen houden maar ik vrees t ergste. Wel onder contract tot 2028 dus daar zit nog wel ruimte.. Precies. Eindelijk iemand die zijn vak serieus neemt. Wat een topper. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Buiten zijn vak, gewoon normaal blijven doen is ook een kunst. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik vrees dat hij Slot's 1e keuze gaat zijn als het aankomt op spelers mee nemen. Hij ziet m ook als een verlengstuk omdat Hancko ook op analytisch vlak bezeten is van het spelletje. En dat koppelt hij aan fysiek ijzersterk spel. Geen flierefluiter die op z'n talent teert. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Als dan moet het een absolute record transfer worden, is een waardevolle speler met een lang contract. |
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Niet dat ik hem graag zie vertrekken maar ik kan niet begrijpen dat ik de naam van Hancko totaal niet voorbij zie komen als het gaat om spelers die Slot misschien mee zou kunnen nemen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 april 2024 door tomson -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 14:47 schreef tomson het volgende:Niet dat ik hem graag zie vertrekken maar ik kan niet begrijpen dat ik de naam van Hancko totaal niet voorbij zie komen als het gaat om spelers die Slot misschien mee zou kunnen nemen. Ja, eigenlijk onderbelichte topper.
Maar laat hem nog maar een jaartje in De Kuip schitteren :) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 16:47 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Ja, eigenlijk onderbelichte topper. Maar laat hem nog maar een jaartje in De Kuip schitteren :) Misschien is zijn contractduur nog een drempel, wat ik ook niet erg zou vinden. Maar we zullen het zien of er een club is die m perse wil hebben. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Met Slot in de schijnwerpers ligt geheel Feyenoord en de spelers in de schijnwerpers. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 17:50 schreef FR-Henk het volgende:Met Slot in de schijnwerpers ligt geheel Feyenoord en de spelers in de schijnwerpers. Prachtig toch! Zorg als DTK dat je er klaar voor bent om iedereen te vervangen.
Kan en mag niet als een verrassing komen.
Topclub Feyenoord, na zovele jaren weer realiteit! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 18:22 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Prachtig toch! Zorg als DTK dat je er klaar voor bent om iedereen te vervangen. Kan en mag niet als een verrassing komen. Topclub Feyenoord, na zovele jaren weer realiteit! Is ook geweldig, en incalculeren dat je wederom de helft van je basis gaat kwijtraken. Maar wel voor goed geld! Overigens zou Slot ook zelf zomaar advies hebben gegeven over een passende opvolger. Liverpool, of meer van dat soort clubs, doet te Kloese echt niet verrassen. Elk scenario os al gereed wat dat betreft. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 april 2024 - 19:19 schreef FR-Henk het volgende:[..] Is ook geweldig, en incalculeren dat je wederom de helft van je basis gaat kwijtraken. Maar wel voor goed geld! Overigens zou Slot ook zelf zomaar advies hebben gegeven over een passende opvolger. Liverpool, of meer van dat soort clubs, doet te Kloese echt niet verrassen. Elk scenario os al gereed wat dat betreft. Tis dat... groot verschil met jaren geleden, en deze heren laten echt niet door de pers in hun kaarten kijken! |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Voor 65 M mag je hem meenemen, Arne. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Is misschien ook de enige die ik zou meenemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Wat vindt jouw vrouw daarvan? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: David kan op meerdere posities uit de voeten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Ben je lekker gerust toch met David als back-up
Geen gezeik aan je harses... 😀 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Aanvoerder maken 7 ton opslag een jaar verlengen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
O hij mag nu weer niet weg voor 35 milj ? |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Mocht ie al niet, we hebben goud in handen met hem. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ben bang dat hij al weg is |
|
|
|
|
De Pater
|
|
|
Wat een held met z'n Feyenoord-onderbroek tegen Belgie haha.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Wat een held met zijn Feyenoord onderbroek, prachtig! Was weer baas over het hele veld...
Wel af en toe hart vasthouden met blessures, oef! |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Lekkere start hoor voor ze, dit bied ze goede kansen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
We hadden de tovernaar van Tatabanja (Kiprich) We hadden de rots uit Rio (Andre Bahia) Nu komt Hancko uit het Slowaakse stadje Prievidza Ik ga voor de bulldozer uit Prievidza . Iemand een beter idee ? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We hadden ook nog Senessi al vergeten ? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat was een aardige speler maar echt tig klassen minder dan Hancko.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 juni 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Dat vonden we TOEN niet, hij was toch ook erg goed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet zo sterk als deze. Heeft ook hele slechte periodes gehad. Maar vergeleken bij de spelers toen was ie zeker goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Toch wel apart. Bij ons was hij zo ongeveer niet kapot te krijgen, nu 2 potjes bij Slowakije en het is meteen ellende. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 21 juni 2024 - 17:55 schreef tomson het volgende:Toch wel apart. Bij ons was hij zo ongeveer niet kapot te krijgen, nu 2 potjes bij Slowakije en het is meteen ellende. Eens maar best zorgelijk ook ,hoop echt dat t meevalt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook voor hem ist keer op, ook toe aan rust en vakantie, zeker bij n speler wat echt seizoen werkelijk alles gespeeld heeft lijkt me zonder blessures,, volgend seizoen hopelijk weer knallen voor ons💪
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 juni 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Met zo een blessure geloof ik niet dat je hem nu verkoopt |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jawel hoor. Kleine blessure |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Meestal een week of drie dan.. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zo'n EK is er net teveel aan voor spelers als Hancko die altijd alles geven..
Paar weken rust zal em goed doen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Net binnen Wedstrijden PRO 'Geblesseerde Hancko haalt opgelucht adem na MRI-uitslag' 18.10, Vandaag Goed nieuws voor Dávid Hancko. De verdediger van Feyenoord viel tijdens het duel tussen Slowakije en Oekraïne uit met een ogenschijnlijk heftige blessure, maar volgens Slowaakse media lijkt het mee te vallen.
'Geblesseerde Hancko haalt opgelucht adem na MRI-uitslag'
Halverwege de tweede helft sloeg het noodlot toe voor Hancko. De linkspoot wilde een hoge bal aannemen, maar kwam te kort. Als gevolg bleef de verdediger op het gras liggen, waarna hij van het veld ging en het daarna toch nog even probeerde. Al snel had Hancko door dat het niet ging en dus verving Adam Obert hem.
Liesblessures zijn verraderlijk en dus hield Hancko zijn hart vast. Volgens Slowaakse media kan de verdediger mogelijk opgelucht ademhalen, want de uitslag van een MRI-scan heeft een negatief resultaat uitgewezen. Dat is dus positief voor Hancko.
Of Hancko tijdens de laatste groepswedstrijd van Slowakije in actie kan komen, is nu de grote vraag. Slowakije zou graag een beroep doen op Hancko. In Groep E is het namelijk bijzonder spannend. Net als Slowakije staan ook België, Oekraïne en Roemenië op drie punten. Slowakije speelt het laatste duel tegen Roemenië. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zondag 23 juni 2024 - 18:46 schreef MightyAce het volgende:[..] Net binnen Wedstrijden PRO 'Geblesseerde Hancko haalt opgelucht adem na MRI-uitslag' 18.10, Vandaag Goed nieuws voor Dávid Hancko. De verdediger van Feyenoord viel tijdens het duel tussen Slowakije en Oekraïne uit met een ogenschijnlijk heftige blessure, maar volgens Slowaakse media lijkt het mee te vallen. 'Geblesseerde Hancko haalt opgelucht adem na MRI-uitslag' Halverwege de tweede helft sloeg het noodlot toe voor Hancko. De linkspoot wilde een hoge bal aannemen, maar kwam te kort. Als gevolg bleef de verdediger op het gras liggen, waarna hij van het veld ging en het daarna toch nog even probeerde. Al snel had Hancko door dat het niet ging en dus verving Adam Obert hem. Liesblessures zijn verraderlijk en dus hield Hancko zijn hart vast. Volgens Slowaakse media kan de verdediger mogelijk opgelucht ademhalen, want de uitslag van een MRI-scan heeft een negatief resultaat uitgewezen. Dat is dus positief voor Hancko. Of Hancko tijdens de laatste groepswedstrijd van Slowakije in actie kan komen, is nu de grote vraag. Slowakije zou graag een beroep doen op Hancko. In Groep E is het namelijk bijzonder spannend. Net als Slowakije staan ook België, Oekraïne en Roemenië op drie punten. Slowakije speelt het laatste duel tegen Roemenië. 💪 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik hoop dat ze die laatste belangrijke wedstrijd het maar ff zonder Hancko doen. |
|
|
|