BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 24 juni 2024 - 16:31   quote  deeplink  
Zaakwaarnemer Hancko doet boekje open: ‘Die club staat voor ons op de eerste plaats

Dávid Hancko is één van de sterspelers die deze zomer kan vertrekken bij Feyenoord. De Slowaakse verdediger is momenteel actief op het EK en is ondertussen met clubs in gesprek over een mogelijk vertrek bij Feyenoord. Zaakwaarnemer Branislav Jašurek doet een boekje open in gesprek met Relevo.

Atlético Madrid is dé club met de beste papieren voor Hancko op dit moment, kan de zaakwaarnemer bevestigen. De Spaanse topclub hoopt al langer op de komst van de Slowaak en zou afgelopen winter al toenadering hebben gezocht. Volgens Jašurek zijn de contacten goed: ''Van alle clubs die geïnteresseerd zijn in David Hancko, staat Atlético Madrid voor ons op de eerste plaats. De andere aanbiedingen bevinden zich alleen op gespreksniveau.”

Op dit moment loopt er voor de rest niets concreets en richt Hancko en zijn zaakwaarnemer zich voornamelijk op Atlético Madrid: “David ziet het zitten om met Simeone samen te werken, maar hij heeft geen exitclausule, wat het gemakkelijker zou maken.'' Om die reden kan Feyenoord vragen wat het wil voor de verdediger, die nog tot medio 2028 vastligt bij Feyenoord.

Naar verluidt hanteren de Rotterdammers een vraagprijs van meer dan dertig miljoen euro. Volgens Jašurek is meer niet realistisch: ''Het bedrag van 40-50 miljoen euro is overdreven.” Hancko, 26 jaar, vertegenwoordigt een Estimated Transfer Value van 23,3 miljoen euro op dit moment en is daarmee niet de meest waardevolle speler in de selectie van Feyenoord. Quilindschy Hartman beschikt over een ETV van 29,6 miljoen euro.

Ajax krijgt belangrijk nieuws uit Spanje over vertrek van Gerónimo Rulli
Atléti deed eerder al een openingsbod ter waarde van zo'n twintig miljoen euro. Dit bod is door Feyenoord-directeur Dennis te Kloese direct van tafel geveegd. De belangstelling van Atlético blijft echter voortbestaan en het is niet uitgesloten dat de nummer vier van Spanje later nog terugkomt met een verbeterde aanbieding.

-----‐---------‐---------------------------‐-----------------

Zo te lezen toch serieus met vertrek bezig dan...

Nu los van alles kan ik me voorstellen dat die Simeone van Atletico helemaal geil wordt van het spel van Hancko...

35 miljoen vragen, dan gaat Arne zij Liverpool er wel overheen en komen we op die 50 miljoen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2024 door Cruzcontrol --
tomson
 tomson - maandag 24 juni 2024 - 16:38   quote  deeplink  
Deze winter al toenadering gezocht. Sow dan dat is wel heel vastberaden. Fijn dat zijn contract zo goed zit. Welke topclub dan ook, kwijtraken gaan we hem sws wel. Al had ik hem liever nog een seizoen bij ons gezien..
R()b
 R()b - maandag 24 juni 2024 - 18:09   quote  deeplink  
Branislav Jaurek praat te veel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 24 juni 2024 - 18:14   quote  deeplink  
Haha ja die wil de prijs bepalen
bijft007
 bijft007 - maandag 24 juni 2024 - 18:40   quote  deeplink  
Zaakwaarnemers willen ook flink extra verdienen meer niet,, denken echt niet alleen in het voordeel of voor hun cliënt,, ze kunnen ook flink mee verdienen als ze spelers wegbrengen dat is hun job

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 juni 2024 door bijft007 --
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 24 juni 2024 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 juni 2024 - 18:40 schreef bijft007 het volgende:
Zaakwaarnemers willen ook flink extra verdienen meer niet,, denken echt niet alleen in het voordeel of voor hun cliënt,, ze kunnen ook flink mee verdienen als ze spelers wegbrengen dat is hun job
Die leven daarvan, liefst zoveel mogelijk...

Hancko lijkt mij een verstandige gozert..

Maar ja als ze met miljoenen om je oren slaan..

Voor mij is in deze ALLEEN FEYENOORD van tel...
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - dinsdag 25 juni 2024 - 13:15   quote  deeplink  
Goed nieuws??? Als hij nu maar heel blijft, brrrr

Hancko verschijnt met grote glimlach op dinsdagtraining
dinsdag, 25 juni 2024 (13:03) - FR12.nl
In dit artikel:

Verdediger David Hancko van Feyenoord heeft zich op de training van Slowakije laten zien en volledig deelgenomen, wat een positief signaal is voor bondscoach Francesco Calzona. Na een blessure aan zijn lies eerder deze week lijkt Hancko inzetbaar voor de cruciale EK-wedstrijd tegen Roemenië. Het feit dat hij zonder problemen kon trainen is goed nieuws voor Slowakije, dat hem hard nodig heeft in een spannende Groep E waar alle teams drie punten hebben behaald. De beslissingen vallen woensdagavond om 18:00 uur in het Deutsche Bank Park in Frankfurt, waar Hancko mogelijk aan de aftrap staat als er geen terugslag optreedt.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 26 juni 2024 - 19:22   quote  deeplink  
Hancko held!!!
kenny
 kenny - zondag 30 juni 2024 - 19:02   quote  deeplink  
mooie pot om zich verder in de kijker te spelen , volgt iemand deze wedstrijd ? en hoe doet hij het ?
van geil
 van geil - zondag 30 juni 2024 - 19:06   quote  deeplink  
Halve Minteh erbij.
piet de paler
 piet de paler - zondag 30 juni 2024 - 19:37   quote  deeplink  
Hancko €€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€€= heul veul geld
tomson
 tomson - zondag 30 juni 2024 - 19:53   quote  deeplink  
Zijn fitheid na 90 minuten is gewoon top notch
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 juli 2024 - 23:01   quote  deeplink  
FEYENOORD NIEUWS
Dávid Hancko geeft aan open te staan voor vertrek bij Feyenoord
Vandaag, 21:47

bron: Voetbal International

Feyenoorder Dávid Hancko staat open voor een vertrek bij Feyenoord. Dat meldt de Slowaak in gesprek met Voetbal International.

Slowakije werd in de achtste finale van het EK uitgeschakeld door Engeland (2-1 nv). Hierdoor heeft de Feyenoorder weer tijd om zich te focussen op een mogelijke transfer, vertelt hij. “Er zijn dingen in de media genoemd, maar ik zal nu eerst met mijn zaakwaarnemer gaan spreken. De komende twee weken kunnen we het daarover hebben en dan ook met Feyenoord. We zullen zien.”

De voetballer zou onder andere in de belangstelling staan van Atlético Madrid. In gesprek met het voetbaltijdschrift geeft hij aan dat hij heel erg gelukkig is bij Feyenoord en dat hij dat ook vaak gezegd heeft. “Ik hou van de club, de fans, het stadion en iedereen in de club. Hier ben ik als speler veel beter geworden, maar als atleet moet je ook proberen om nieuwe dingen te ervaren en het zou mooi zijn om een nog grotere uitdaging aan te gaan in een grotere competitie.”

In ieder geval wil de Slowaak geen transfer forceren. “Ik heb een contract bij Feyenoord, zij moeten het ook goedkeuren. We hadden het er ook over met Dennis te Kloese, hij zei tegen me: natuurlijk willen we je zo lang mogelijk behouden, maar als er iets groots komt, willen we meedenken. Maar dan moeten ze natuurlijk wel tevreden zijn met de transfersom,” aldus de Feyenoorder.
tomson
 tomson - maandag 01 juli 2024 - 23:07   quote  deeplink  
Tuurlijk wil hij het ijzer smeden nu het heet is. Pijnlijk voor ons, fijn voor de penningmeester. Als hij maar (zoals hij zelf zegt te willen) door de voordeur naar buiten gaat en de prijs klopt. Thank god voor z'n doorlopende contract..
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 01 juli 2024 - 23:12   quote  deeplink  
Ja, ook als club smeden als het heet is... Echt heet, geen lauw gedoe natuurlijk als op de euri's aankomt in dit geval.

Maar Hancko is een echte, die snapt dat zelf ook wel.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juli 2024 - 14:26   quote  deeplink  
Beste Arne .
Als je een beetje tempo maakt kan je Hancko nog wel oppikken.
Maar ik zou niet wachten tot na het weekend.
MMM
 MMM - donderdag 04 juli 2024 - 14:31   quote  deeplink  
Die moet wel echt veel meer opleveren dan Wieffer. Bieden begint bij 40 lijkt me.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 04 juli 2024 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 juli 2024 - 14:31 schreef MMM het volgende:
Die moet wel echt veel meer opleveren dan Wieffer. Bieden begint bij 40 lijkt me.
Prima !,Arne lees je mee?
FR-Henk
 FR-Henk - donderdag 04 juli 2024 - 19:23   quote  deeplink  
Als er iemand zou moeten blijven...
van geil
 van geil - donderdag 04 juli 2024 - 20:57   quote  deeplink  
In principe wel.
Maar zakelijk gezien moet je nu cashen.
En Hancko zelf ook.
Dan had je beter Wieffer kunnen behouden.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - donderdag 04 juli 2024 - 21:47   quote  deeplink  
Met Wieffer, DE topper in onze selectie.

En ja, zowel voor Hancko en Feyenoord is het niet verantwoord om de gigantische bedragen te negeren.

Maar in korte tijd zijn die bedragen nu wel mogelijk geworden, gevolg van prima beleid.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 05 juli 2024 - 06:17   quote  deeplink  
Hancko al rond met atletico..
MMM
 MMM - vrijdag 05 juli 2024 - 07:32   quote  deeplink  
Gat is zo gigantisch groot met Atletico nog. Ik mag hopen dat Feyenoord zijn poot stijf houd.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2024 - 20:19   quote  deeplink  
27 + 3 miljoen aan bonussen.
Kan toch niet
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2024 - 20:23   quote  deeplink  
Als je dit van die football transfer site hebt op Facebook. Nee
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2024 - 20:25   quote  deeplink  
Feyenoordpings ,mag idd hopen dat dit niet waar is.
van geil
 van geil - maandag 08 juli 2024 - 20:27   quote  deeplink  
Diverse Spaanse media, het is rond 27 miljoen.
Stylzz
 Stylzz - maandag 08 juli 2024 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2024 - 20:25 schreef Leon FR1908 het volgende:
Feyenoordpings ,mag idd hopen dat dit niet waar is.
Nee. Dit kun je wel als onzin beschouwen.
Die gast als bron heeft nauwelijks volgers ook

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juli 2024 door Stylzz --
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2024 - 20:29   quote  deeplink  
Pfff veel en veelste weinig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2024 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2024 - 20:28 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nee. Dit kun je wel als onzin beschouwen.
Gelukkig want dit zou echt veel te laag zijn.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - maandag 08 juli 2024 - 20:32   quote  deeplink  
Pfff, dat is minstens 10 miljoen te weinig
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 08 juli 2024 - 20:35   quote  deeplink  
Dat denk ik ook
van geil
 van geil - maandag 08 juli 2024 - 20:42   quote  deeplink  
18
MightyAce
 MightyAce - maandag 08 juli 2024 - 20:44   quote  deeplink  
3 Woutjes
kenny
 kenny - maandag 08 juli 2024 - 21:17   quote  deeplink  
als het waar is 27milj met bonussen wat kan oplopen naar 30 is natuurlijk veel en veel te weinig
laten we hopen dat het niet klopt , 35 a 40milj dat is hij gewoon zeker waard en dan hebben ze nog een koopje
ik hoop toch nog eens dat feyenoord het gaat leren , 30milj voor Wieffer is veel geld maar te weinig voor deze klasbak , in engeland vinden ze het ook een koopje
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 09 juli 2024 - 22:13   quote  deeplink  
David Hancko is één van de spelers die in de belangstelling staat van de nodige (top)clubs. De Slowaaks international zit echter nog altijd goed op zijn plek bij Feyenoord.

"Ik ben meer dan tevreden in Rotterdam", vertelt Hancko in Forbes. "Als er een aanbieding zou komen, zou ik die heel goed overwegen of het de moeite waard is om transfer te maken, want je weet nooit hoe het zal uitpakken. Of het succesvol zal zijn zoals in Rotterdam, of niet succesvol zoals tijdens mijn tijd bij Fiorentina."

"Nu speel ik voor een club waar ik van hou, waar de fans van mij houden, waar het goed gaat en waar elke week een stadion van bijna vijftigduizend man uitverkocht is", gaat de Slowaaks international verder. "Ik heb hier de landstitel en de beker gewonnen."

"Dit seizoen heb ik slechts 25 minuten gemist, ik heb alle 48 competitiewedstrijden gespeeld en in elke wedstrijd in de basis gestaan. Bovendien zullen we volgend seizoen minimaal acht wedstrijden in de Champions League spelen, wat een ongelooflijke ervaring is en zeer verslavend", aldus Hancko.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 juli 2024 - 00:09   quote  deeplink  
BAAS..!!!!!
Leuv
 Leuv - woensdag 10 juli 2024 - 09:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 juli 2024 - 21:17 schreef kenny het volgende:
als het waar is 27milj met bonussen wat kan oplopen naar 30 is natuurlijk veel en veel te weinig
laten we hopen dat het niet klopt , 35 a 40milj dat is hij gewoon zeker waard en dan hebben ze nog een koopje
ik hoop toch nog eens dat feyenoord het gaat leren , 30milj voor Wieffer is veel geld maar te weinig voor deze klasbak , in engeland vinden ze het ook een koopje
27 M€ is natuurlijk volledig belachelijk. Dit moet minimaal 50M€ zijn en ik zou eigenlijk gewoon hoog inzetten met ca. 80M€. Ik vind overigens 30M€ voor Wieffer ook veel te weinig.
VVout
 VVout - woensdag 10 juli 2024 - 10:13   quote  deeplink  
Voorlopig heeft Hancko zelf gezegd in een interview dat hij het prima naar zijn zin heeft bij Feyenoord. Elke wedstrijd is de Kuip gevuld met fantastisch publiek en speelt hij in de basis in een mooie omgeving.

Dat is niet altijd het geval geweest en is nog niet vergeten hoe het bij Florence allemaal niet liep zoals hij zich dat heeft voorgesteld.

Natuurlijk sluit ik niets uit beweerde hij, maar voorlopig heb ik een langlopend contract en moet het voor Feyenoord en mij een tevredenstellende zaak zijn voor een eventuele transfer.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 10 juli 2024 - 12:40   quote  deeplink  
Topper!
Mooie woorden en geloof hem.

Vertrek kan altijd natuurlijk, maar 35 miljoen is pas een openingsbod dan..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 juli 2024 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 09:13 schreef Leuv het volgende:

[..]

27 M€ is natuurlijk volledig belachelijk. Dit moet minimaal 50M€ zijn en ik zou eigenlijk gewoon hoog inzetten met ca. 80M€. Ik vind overigens 30M€ voor Wieffer ook veel te weinig.
Daar maak je je bij desbetreffende speler ook zo populair mee.
Voor iedereen 100 miljoen vragen.
Ja hoor.
Leuv
 Leuv - woensdag 10 juli 2024 - 13:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 13:20 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Daar maak je je bij desbetreffende speler ook zo populair mee.
Voor iedereen 100 miljoen vragen.
Ja hoor.
Minimaal 50M€. Waarom niet?
Hij heeft immers een zeer gewaardeerd contract
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 juli 2024 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 13:24 schreef Leuv het volgende:

[..]

Minimaal 50M€. Waarom niet?
Hij heeft immers een zeer gewaardeerd contract
Laatste klopt. Alleen geen contract onder de voorwaarden dat je er 50.000.000 afkoop aan kunt koppelen.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 juli 2024 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 13:24 schreef Leuv het volgende:

[..]

Minimaal 50M€. Waarom niet?
Hij heeft immers een zeer gewaardeerd contract
Dat kan zijn, maar het is een speler zelf die bij een beter aanbod elders de stap wil maken.
Je kunt als club ervoor gaan liggen, maar vaak is dat eerder al met speler en zaakwaarnemer afgestemd.
Hancko lijkt 1 van die mooiere uitzonderingen.
Maar goed, Vlaar zei ook dat ie bleef, 3 dagen later weg.
VVout
 VVout - woensdag 10 juli 2024 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 13:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar het is een speler zelf die bij een beter aanbod elders de stap wil maken.
Je kunt als club ervoor gaan liggen, maar vaak is dat eerder al met speler en zaakwaarnemer afgestemd.
Hancko lijkt 1 van die mooiere uitzonderingen.
Maar goed, Vlaar zei ook dat ie bleef, 3 dagen later weg.
Dat is nog even afwachten natuurlijk, maar Hancko beseft wat hij heeft en waardeert dat op een mooie manier.
Leuv
 Leuv - woensdag 10 juli 2024 - 14:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 13:29 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Dat kan zijn, maar het is een speler zelf die bij een beter aanbod elders de stap wil maken.
Je kunt als club ervoor gaan liggen, maar vaak is dat eerder al met speler en zaakwaarnemer afgestemd.
Hancko lijkt 1 van die mooiere uitzonderingen.
Maar goed, Vlaar zei ook dat ie bleef, 3 dagen later weg.
Wat bedoel je ervoor liggen?
Het is vraag en aanbod en een prijskaartje dat erbij hoort, en dat prijskaartje is voor veel clubs te gortig dat klopt. Die clubs zijn dan ook geen volgende stap in zijn carriere.

Jij krijgt ook geen kratje bier mee vanuit de appie voor 2 euro.
VVout
 VVout - woensdag 10 juli 2024 - 14:49   quote  deeplink  
Je moet inzien dat de speler gemotiveerd blijft natuurlijk, contract bepaald niet hoe de speler zich voelt in deze.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 juli 2024 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 juli 2024 - 14:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

Wat bedoel je ervoor liggen?
Het is vraag en aanbod en een prijskaartje dat erbij hoort, en dat prijskaartje is voor veel clubs te gortig dat klopt. Die clubs zijn dan ook geen volgende stap in zijn carriere.

Jij krijgt ook geen kratje bier mee vanuit de appie voor 2 euro.
Voor 25 euri laat iedereen die krat staan. Raakt Appie m nIet kwijt en zit Appie ermee.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - woensdag 10 juli 2024 - 17:06   quote  deeplink  
35 tot 40 miljoen

Anders lekker blijven in CL bij ons, graag zelfs!

Hancko BAAS
tomson
 tomson - woensdag 10 juli 2024 - 17:53   quote  deeplink  
Als deze man voor 27 miljoen naar buiten zou wandelen dan is er iets grondig mis met DTK's rekenmachine.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8733
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Dávid Hancko///BAAS - topic









0.0122551