|  | 

|  | coenjo 
 |  | 

|  |  
						| Wat een drama deze site, ze vervuilen headliner.. Haal die site er aub vanaf.
 erger me er al weken aan
 |  |  | 

|  | 

|  | Frobin1974 
 |  | 

|  |  
						| Ze kopiƫren berichten en omschrijven het net anders. Inderdaad, verbiedt dat. |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| Ja nogal, kijk al tig jaar headliner maar deze site is echt alleen kopieren ed en kop aanpassen, en aan die site werken gewoon 8 mensen zag ik, moet je als personeel redactie toch ook niet willen zou je denken he, |  |  | 

|  | 

|  | bijft007 
 |  | 

|  |  
						| We kunne mss massaal via hun contact link er wat over melden aan ze |  |  | 

|  | 

|  | coenjo 
 |  | 

|  |  
						| quote:ja ik kijk ook al een jaar of 15 bijna elke dagOp donderdag 11 augustus 2022 - 18:27 schreef bijft007 het volgende:Ja nogal, kijk al tig jaar headliner maar deze site is echt alleen kopieren ed en kop aanpassen, en aan die site werken gewoon 8 mensen zag ik, moet je als personeel redactie toch ook niet willen zou je denken he, maar ik begin me nu te storen
 |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| Overigens zie ik voetbalzone aka neuzenzone ook niet meer op headliner,dat is wel verfrissend. |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  | 

|  |  
						| En ik zie een dubbel topic lol |  |  | 

|  | 

|  | neliz 
 |  | 

|  |  
						| Hoe sneller die kutsite weg is, hoe beter. Ik onderteken elke petitie, en anders is het gewoon weer headliner verlaten als ze niet aan hun gebruikers denken. |  |  | 

|  | 

|  | Leon FR1908 
 |  |  |  | 

|  |