|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Club Tijuana
Veelzeggend. Hopelijk een definitieve transfer. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Wel mooi dat je ook hem verhuurd/verkoopt. Nu is iedereen verhuurd/verkocht? |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
gelukkig voor ons en hemzelf |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik wens hem succes en deze stap zou hem weleens kunnen brengen waar wij al die tijd op gehoopt hebben. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Gelukkig voor hem, anders tot de winter beetje als pionendrager erbij lopen ook kut voor hem, al krijgt hij leuk salaris voor, maar nu leuk salaris en kans op speeltijd Iedereen alsnog weg van de 💯 procent overbodigen, al zullen er altijd nog meer dit seizoen amper van nut zijn mede door evt minder blessures maar dat weet je nu nog niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt niet helemaal zag ik, t zand loopt er nog, dus alsnog 1 pionnen en water drager🥳 |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Ook gauw wegdoen, heeft totaal niet het gewenste niveau. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Van de markten die nog open zijn buiten Europa zitten zelden te wachten op Nederlandse (niet hun taal sprekende) kkd niveau spelers, dus zal er tot januari rond lopen nog, misschien mag hij nog voor 021 uitkomen dat kan dan nog uitkomst zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Is compensatie speler niet mogelijk, mag wel bij jong oranje dacht ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dispensatie is ook tot bepaalde grens. Maar kan |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Markt België nog tot en met dinsdag |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Maar die spreken geen Vlaams die we nog kwijt willen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was Mexico dan toch niet meer dan een gerucht ? Ik weet niet of t aan mij ligt maar ik vind het nogal verwarrend |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Nee hoor Tom wees niet bevreesd das rond |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: verhuur of verkocht ? |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Hmmmmmz nog niet helemaal duidelijk..
Volgens berichten uit Mexico bevinden de onderhandelingen zich in de afrondende fase. Het is nog niet duidelijk of Tijuana kiest voor een huurconstructie met koopoptie of direct inzet op een definitieve overname. Zodra de laatste details rond zijn, kan Bullaude zijn koffers pakken richting Mexico. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Aha. Ik zag weinig bevestiging en kon alleen een Mexicaanse "transfergoeroe" als bron vinden |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Spreekt de taal..
Mexicooooooooo, t land van al je droooomen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Gitaar, muziek en tequila, kom je een eind. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Zeker met dat laatste😎 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Definitieve transfer.
Benieuwd naar het bedrag. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Die club betaalt zelden meer dan een paar miljoen. Dus veel zal het niet zijn. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wij hebben er 2 voor betaald. Dus boeien |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ik dacht 5 met doorverkooppercentage van 10%?.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Transfermarkt zegt 2 Meestal vrij accuraat |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Voetbalprimeur melde 7.5 miljoen en NU.nl meld 6 miljoen ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hier aan t begin van dit topic 10
Maar klopte allemaal weinig van |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Raar dat ze vorige club hem voor twee laat gaan terwijl AZ blijkbaar 5 bood destijds en dat werd resoluut afgewezen in Argentinië |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Vi zegt ook 2, maar nemen het mogelijk dit geval ook over van de meer betrouwbaardere officiële transfer sites, weet nog wel dat er toen inderdaad veel verwarring om was, hou het dus maar op 2-3 mil met wat gebruikelijke bonussen, die niet allemaal gehaald zullen zijn waarschijnlijk.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van de week las ik ergens 3.5 miljoen . Er is geen pijl op te trekken idd |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Daar gaat ook onze laatste z Amerikaan, al is hij totaal geen typische z Amerikaan met zn nogal verlegen/introverte overkomen, paar van die echte typische erbij kan je soms helpen binnen en buiten het veld (mits de kwaliteiten er ook zijn natuurlijk) als er periode aankomt het wat minder draait, we hebben vrij lieve selectie nu zo op het oog.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 10 september 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
quote: Ja, inderdaad. Raar eigenlijk, we hadden er echt een hoop de laatste jaren.
Lopez, Bullaude, Santi, Danillo, Paixao, Carillo, Caranza...
Jammer. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Volgens mij hebben we er nog minstens 1 onder contract? |
|
|