|
|
Stylzz
|
|
|
Timber ook niet op die plek. Eigenlijk is niemand daar tot nu toe echt heel erg bevallen en doet de Pool t het best. Voor de rest allemaal even matig |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Bullaude wat voetbal betreft, zou ik zeker gaan inpassen, heeft nu lang genoeg geduurd. Ik zie dit wel een topper worden, maar moet hij wel de kans gaan krijgen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Volgens mij is het niks. Slot maakt te weinig gebruik van hem. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Flegmatiek en oogt wat sloom. Nog niet onderscheidend. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hele hoge verwachtingen en een pittige transfersom. Ventje zal flink aan de bak moeten als hij niet dezelfde weg als Bozenik wil gaan bewandelen. Voorlopig ook weinig kunnen spelen en dat is met zoveel blessures in de selectie voor hem geen goed nieuws.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 26 februari 2023 door tomson -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Zonde van dat vortje buitenspel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Doe eens in de basis ipv prutser Dilrosun |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Lijkt goed in de groep te liggen. |
|
|
|
|
Nibke 7
|
|
|
Deze jongen moet meer speeltijd krijgen, steeds wanneer hij er in komt is het direct gevaarlijk in het doelgebied van de tegenstander. In de beker tegen NEC precies hetzelfde als vandaag. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Jazeker een kopkans op de lat plus een onterecht afgekeurde doelpunt in die paar minuten. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had veel meer moeten spelen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen idee. Tot nu toe heeft de technische staf vaak gelijk gekregen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Daarom was die wissel terecht gisteren . Nu maar eens mee beginnen de volgende wedstrijd. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Gisteren voor het eerst wat meer onderscheidend. Daarvoor niet noemenswaardige bijdragen.
Komt er aan, wordt al wat regelmatiger ingezet. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Komt eraan, kan nog belangrijk worden in de beslissende seizoensfase |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
Ik zou altijd met hem starten en Szymsnski op links zetten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Klopt, maar zie wel de potentie in hem.. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Na 5 min als dat het is......teken ik ervoor |
|
|
|
|
Bowie
|
|
|
Deze jongen doet me een beetje denken aan Julio Cruz, de laatste Argentijnse moordenaar die we in huis hebben gehad.
Deze speler heeft iets, zijn uitstraling, manier van lopen. En volgens medespelers, we zagen het gisteren, een meedogenloze killer in de 16.
Wordt de volgende knaller.
Goed bezig Feyenoord!! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je moet eens op 1908 gasn kijken wat deze jongen laat zien....
Zouden meer mensen moeten doen ;) Stylzz?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 maart 2023 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Afgelopen zondag maakte hij in die paar minuten ook een doelpunt (net buitenspel) en nog een kopbal op de lat . En dan die doelpunt van gisteren gaat hij toch aardig om met de mogelijkheden in een halfuurtje voetbal. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
was bang dat het een miskoop zou worden , hij laat toch degelijk zien dat hij kwaliteiten beschikt , zijn doelpunt was technisch heel goed uitgevoerd het verraad zijn kwaliteit ben het met MMM eens zet deze jongen er eens vaker in ipv die prutser dilrosen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Jongen spreekt heel slecht Engels , heeft de nodige aanpassing problemen. Ga jezelf eens na ( niet allemaal) ineens in een koude en individuelere maatschappij ...moet je effe aan wennen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op vrijdag 10 maart 2023 - 13:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Afgelopen zondag maakte hij in die paar minuten ook een doelpunt (net buitenspel) en nog een kopbal op de lat . En dan die doelpunt van gisteren gaat hij toch aardig om met de mogelijkheden in een halfuurtje voetbal. Dan nog. T is te vroeg om t zo op te hemelen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Wat goed is komt snel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dat is iets anders 😉 |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Te snel komen is ook niet goed hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Gewoon genieten van het moment 😇 |
|
|
|
|
Leuv
|
|
|
quote: Heb je broek alweer vol Piet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Mijn broek is altijd goed gevuld ( bron mijn vrouw) Maar niet met wat jij bedoeld hahahaha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
ik word met de week minder fan van slot bullaude heeft bewezen dat bijna 50 procent van de kansen die hij krijgt er in gaan en met wie start je op 10, het misbaksel die al maanden geen bal raakt
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door coenjo -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tweede keer. Gaat de goede kant op |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee is beter dan welke andere 10 bij ons dan ook.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 maart 2023 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Helemaal eens, pure klasse. Slot zit er weer naast |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Dan zullen we m wat vaker moeten zien. Maar Bullaude op tien en Szymanski op rechts kan ook |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Het straalt er vanaf Geile |
|
|
|