|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Bijlow heeft ook zoiets gehad ja. Al was die ook wel een stuk jonger. Maar toch, hij moet zich wel laten zien. In goede zin. Eens ,als de hele tijd niks te doen heb en je doet dit daar maak hij zichzelf niet sterk mee. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Weer een kamikaze uitkomst. Ontsnapt aan rood. Bijlow basis. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zie net die goal terug maar hoe de neuk kom je hierop. Tribune waardig Gewoon rand 16 aan de buitenkant met zat verdedigers
Wat de fuck |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
Ja wellenreuter verveelde zich kennelijk en wilde zich even laten gelden. Erg dom en gewoon slecht ! Kost ons 2 punten. Ben er nog steeds ziek van. We hadden gezien spelbeeld met 5-0 moeten winnen en klaar.
PSV geeft zeker 4 grote kansen weg en wint 5-1. Feyenoord geeft nul kansen weg en speelt 1-1.
Daar ben ik tot volgende week zondag ziek van. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bijlow de ijzeren keeper....... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 13:15 schreef Stylzz het volgende:Ik zie net die goal terug maar hoe de neuk kom je hierop. Tribune waardig Gewoon rand 16 aan de buitenkant met zat verdedigers Wat de fuck Echt een bizarre en schandalige fout ja. Heeft er niets te zoeken
Twee jaar sterk gekeept en gaat nu de meest rare dingen doen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 15:59 schreef MMM het volgende:[..] Echt een bizarre en schandalige fout ja. Heeft er niets te zoeken Twee jaar sterk gekeept en gaat nu de meest rare dingen doen Alsof ie bezwijkt onder de druk nu. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vind ik toch vreemd. Zullen dan best een aantal zeggen ‘ja nu eerste keeper, brengt andere druk’. Maar is dat nou zo?
Toen Bijlow er tijden uit lag was de situatie toch hetzelfde? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 16:02 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik toch vreemd. Zullen dan best een aantal zeggen ‘ja nu eerste keeper, brengt andere druk’. Maar is dat nou zo? Toen Bijlow er tijden uit lag was de situatie toch hetzelfde? Nee, die had n blessure. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 16:02 schreef MMM het volgende:[..] Vind ik toch vreemd. Zullen dan best een aantal zeggen ‘ja nu eerste keeper, brengt andere druk’. Maar is dat nou zo? Toen Bijlow er tijden uit lag was de situatie toch hetzelfde? Niet helemaal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar dan weet je toch ook dat je x periode de eerste man ben? En Bijlow is er echt langere periodes uitgeweest |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Nu zit er een top keeper op de bank, die je elk moment zou kunnen vervangen. En nog kind van de club ook. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 16:09 schreef MMM het volgende:Maar dan weet je toch ook dat je x periode de eerste man ben? En Bijlow is er echt langere periodes uitgeweest dat werkt psychologisch toch net ff wat anders omdat je voor je gevoel door de ontstane situatie in de basis komt. je kan je dan toch wat makkelijker verschuilen achter het feit dat je je best doet, maar ook maar tweede keeper bent. dat is iets meer ontspannen dan dat jij als eerste keeper wordt gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 11 augustus 2024 - 16:20 schreef CobusIII het volgende:[..] dat werkt psychologisch toch net ff wat anders omdat je voor je gevoel door de ontstane situatie in de basis komt. je kan je dan toch wat makkelijker verschuilen achter het feit dat je je best doet, maar ook maar tweede keeper bent. dat is iets meer ontspannen dan dat jij als eerste keeper wordt gezien. Misschien heb je een punt zo ja. Duidelijk uitgelegd. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
Ik vind Wellerreuter overigens een uitstekende keeper en hij heeft ons uit de brand gehaald een aantal keren, maar ik weet niet of hij onze eerste keeper moet zijn. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Goeie lijnkeeper met snelle reflexen, thats it. Denk dat ie zich in dit systeem meer moet laten zien binnen de 16. Zie hem nu ook vaker meevoetballen, staat hoger. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Leuk item......... Zoals de wind waait, waait mijn vestje Als Bijlow geblesseerd is ....hup wellie hup wellie Als wellie een fout maakt Bijlow is veeel beter. Dit is een kruze van de trainer, en een keuze maken is goed |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dankzij hem vorige week de eerste prijs inderdaad. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik heb Bijlow altijd de voorkeur gegeven. Nog steeds |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bedankt om de boel op scherp te zetten 🤣 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik niet maar hij was wel beter in de voorbereiding en was verrast dat Wellie het geworden was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Wellenreuther begreep ik echt niet. Had je nog n flink bod op ook dacht ik. Bijlow vind ik echt beter |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wil wellie nie gelijk grond in stampen na 1 bijzonder matig moment wat je notabene gelijk puntverlies opleverd,, want heeft ons mede de cruyf schaal bezorgd en veel wedstrijden afg jaar gewoon echt prima gekeept,, maar nog zon moment en zeker bij puntverlies en wereld ziet er echt anders uit
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 augustus 2024 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Hij was in de CS ook niet best. Heeft goals gekost, een onnodige pingel en had er met rood vanaf horen te gaan. En gisteren idem. Hij moet ook ineens voor de camera tekst en uitleg geven. Is ie ook niet gewend.
En laten we eerlijk zijn: als ze al gelijkwaardig zouden zijn dan kies je toch altijd voor de zelf opgeleide Nederlandse speler, kind van de club en exponent van Varkenoord, boven eoa Duitse passant? |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat vraag je aan een andere passant 😉 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wellenreuter keepte goed in het voorjaar. Wel wat fouten laatste week. Lijkt me dat Bijlow weer op doel komt. Laat hij het maar zien.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 12 augustus 2024 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Afrekenen op 1 foutje kan natuurlijk nooit,gewoon tegen PEC weer onder de lat. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Klopt. Maar we gaan wel turven |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
En ik heb zelfs nog wat munitie over haha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Je hebt zelfs dubbele gebruikt |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik zie het ja ,ik kan er 1 afhalen en er 2 bij doen. En ik blijf er ook bij dat sommige keepers die bal van Roma in de finale om cf cup houdbaar had geweest bij een keeper met een snellere reflex. En ik vind de reflexen van Wellie sneller. Echter deze voorbereiding vond ik Bijlow beter want Wellie is het een beetje kwijt leek het . Sowieso jammer dat niet 1 van de 2 is vertrokken want dan hadden we Unerstall bij Twente kunnen oppikken. Maar goed we gaan turven ,nog 4 a 5 foutjes in het voordeel van Wellie want we tellen alleen cruciale foutjes met puntverlies. Anders moet ik weer gaan google 😂
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Alleen cruciale foutjes? Dus 5-4 winnen en 4 fouten doelman…Moet kunnen? Maakt het wel spannender, ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo 1 moet je gelijk verbannen van de club 😂 |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zitten gewoon dingen van zes jaar terug in Leon. Elke keeper maakt per jaar wel een ketser. Wellie zit nu op een paar achter elkaar. Dat bedoel ik. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 - 07:53 schreef Stylzz het volgende:Zitten gewoon dingen van zes jaar terug in Leon. Elke keeper maakt per jaar wel een ketser. Wellie zit nu op een paar achter elkaar. Dat bedoel ik. Even los van fout of niet: bij een keeper gaat het om overtuiging. Soms pakt alles wat een keeper doet goed uit, soms t tegenovergestelde. Nu gaat het even mis bij Wellenreuther, eerder bij Justin. Daarom moet je vooral kijken naar de dingen die minder onder invloed van split second decisions staan. Zaken die veel vaker per wedstrijd voorkomen. Meevoetballen, coachen, uitkomen op hoge ballen. En volgens mij is Justin in al die zaken (veel) beter. Als je dan twee topkeepers hebt, durf dan ook de keeper met de beste vorm op te stellen. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Hetzelfde zag je gisteren bij de keeper van Salzburg, gefixeerd op de bal uitkomen, totaal geen oog wat eromheen gebeurt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 - 09:35 schreef Alexmem het volgende:[..] Even los van fout of niet: bij een keeper gaat het om overtuiging. Soms pakt alles wat een keeper doet goed uit, soms t tegenovergestelde. Nu gaat het even mis bij Wellenreuther, eerder bij Justin. Daarom moet je vooral kijken naar de dingen die minder onder invloed van split second decisions staan. Zaken die veel vaker per wedstrijd voorkomen. Meevoetballen, coachen, uitkomen op hoge ballen. En volgens mij is Justin in al die zaken (veel) beter. Als je dan twee topkeepers hebt, durf dan ook de keeper met de beste vorm op te stellen. Dat was 100% Justin in de voorbereiding. |
|
|
|
|
Arie.Klooster
|
|
|
Ik hoop dat Priske Bijlow komende wedstrijd durft op te stellen. Hier zit natuurlijk mijn persoonlijke voorkeur in, maar ook omdat ik vrees dat Bijlow anders wel eens zijn biezen zou kunnen pakken. Dadelijk komt pisvee voor hem. Wellenreuter wilden ze ook verleiden en waarom Justin nu niet? Dat zou ik net zo erg vinden als destijds Gullit en later Wijnaldum en Fer (hoewel we daar als club bijna kapot waren en het begrijpelijk was). Wellie is een fantastische keeper, net als Bijlow, maar Justin brengt denk ik meer rust. Als ik verdediger in zou zijn en ik moest kuezen wie ik liever achter me had staan, koos ik voor Justin. Daarom zou ik, als ik zou mogen kiezen, voor hem gaan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2024 door Arie.Klooster -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Tjezus, Gravert..!! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zal 't ff compenseren Renato
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 augustus 2024 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
VVout