|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Niemand kan ontkennen dat de schoonheid er niet vanaf straalt . De mooiste keepende keepert die we ooit gehad hebben. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 - 22:20 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niemand kan ontkennen dat de schoonheid er niet vanaf straalt . De mooiste keepende keepert die we ooit gehad hebben. Dudek..(?) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Die kwam in me hoofd niet voorbij maar dat is de beste inderdaad ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Arman Avsaroglu is niet overtuigd van Timon Wellenreuther. De Duitser is sinds de komst van Brian Priske eerste doelman. Niet Justin Bijlow, maar Wellenreuther krijgt de voorkeur van de nieuwe Feyenoord-trainer. "Ik zie Wellenreuther wel gekke dingen doen in die eerste weken van het seizoen. Elke wedstrijd zie je nu iets dat je toch met je wenkbrauwen gaat fronsen", merkt Avsaroglu op in de NOS Voetbalpodcast. "Het gebeurde tijdens Johan Cruijff Schaal tegen PSV, het gebeurde tegen Willem II waarbij hij schuldig is aan die goal. Gisteren ook weer, met een rare trap die bijna een doelpunt opleverde."
Wellenreuther deed het als stand-in van Bijlow uitstekend, maar heeft nu een duidelijk andere rol. "Het is nooit prettig als je twee keepers hebt die heel dicht bij elkaar liggen. Het is toch een ideaal scenario als je een keeper hebt die aantoonbaar veel beter is dan de ander", denkt de verslaggever. "Bijlow, mits fit, is hetzelfde niveau of misschien wel beter." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
dit is toch die man die met de EK in Turks shirt verscheen bij voetbal praat ...... Lekker gaan stoken bij Fehnerbah bah , |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ik had gecashed voor Wellie 5 weken geleden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Lastig cashen met die gelimiteerde afkoopsom die hij toen had. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Beter als de afschrijving op Bijlow lijkt me. Die ik ook veel beter vind. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
De meesten vinden Bijlow iets beter mits fit. Ik ook, althans in ieder geval meer allround. Misschien dat Wellenreuther op de lijn iets beter is. Maar goed, als Wellenreuther het niveau haalt dat hij vorige seizoenen als tweede keeper had, zitten ze m.i. dicht bij elkaar. De belangrijkste vraag wat dat betreft is of zijn status als eerste keeper andere druk met zich meebrengt. We hebben hem al een paar rare fouten zien maken.
Maar goed, dat Bijlow mogelijk vertrekt heeft weinig met zijn kwaliteiten als keeper te doen. Die had wat dat betreft zo nog 10 jaar eerste keeper kunnen zijn bij ons. En alles met zijn blessures.
Overigens denk ik dat de marktwaarde van Bijlow voor een groot deel al verdwenen was, ten opzichte van een paar jaar terug, toen hij ook eerste keeper bij Oranje werd. Buitenlandse clubs zijn ook niet gek. Maar zijn status als tweede keeper zal niet geholpen hebben. Al kan je dat (deels) wegstrepen tegen de toegenomen waarde van Wellereuther. Die kon een maand terug nog voor 2 miljoen vertrekken. Dat zal nu een veelvoud zijn.
Overigens, gezien het forse salaris van Bijlow, is dat misschien ook wel lekker om daarop te besparen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan, ik zie t anders. Een keeper op de bank die 2,5 miljoen verdiend, lijkt me lastig te verkopen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Blijft een jammere zaak met Bijlow |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik had overigens zelf verwacht dat hij eerste keeper zou blijven. Ook gezien zijn verleden bij Feyenoord. Iets minder afbreukrisico ook. Maar dat Priske voorlopig voor Wellenreuther kiest, tis niet alsof daar niet voldoende aanleiding voor is. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoop dat ie wat meer rust in z'n kop heeft straks. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zal ook nog wel wat bijkomen dat de concurrentie aan moet kunnen gaan. En aan Wellenreuther om te laten zien, dat die mindere momenten tegen PSV en Willem II incidenten waren. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zijn t niet. Zo’n jongen is niet in een paar seizoenen opeens een topkeeper terwijl hij daarvoor een subtopper was
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Ik ben geneigd je daarin te volgen. Dat gezegd hebbende, zeker bij keepers komt het soms voor dat ze relatief laat nog beter worden. Meer ervaring, stabieler. Hebben ook een wat langere carriere meestal. We gaan het zien.
Toen hij werd aangetrokken dachten we dat hij een redelijke tweede keeper zou zijn. Maar niet veel meer dan dat. Maar eerlijk is eerlijk, de afgelopen 2 jaar heeft hij bij afwezigheid van Justin meer laten zien.
Het is anders keepen als aangewezen eerste keeper, maar wie weet. Hij krijgt de ruimte zich te bewijzen. Nu Bijlow vertrekt nog meer. Maar als vervanger van Bijlow zou ik niet een keeper aantrekken die puur als backup dient. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou een nieuwe nummer 1 aantrekken. Die speelt Wellie zo uit de basis |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Een halfuur na dit bericht ziet de wereld er heel anders uit. Zo snel kan het dus gaan haha ;) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je gaat in ieder geval niet bewust een mindere keeper halen voor hetzelfde geld. En er zou voldoende budget moeten zijn, de grote inkomende transfers zijn er totaal nog niet geweest. En Bijlow was grootverdiener, dus ook op dat gebied is voldoende ruimte vrij.
Dus wat dat betreft ligt alles bij DtK en de scouting.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Vertrouwen in Wellenreuther, wel weer verder foutloos blijven. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 14:47 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Een halfuur na dit bericht ziet de wereld er heel anders uit. Zo snel kan het dus gaan haha ;) Ja, 8 maanden verhuur, lekker hoor. |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 13:34 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik had overigens zelf verwacht dat hij eerste keeper zou blijven. Ook gezien zijn verleden bij Feyenoord. Iets minder afbreukrisico ook. Maar dat Priske voorlopig voor Wellenreuther kiest, tis niet alsof daar niet voldoende aanleiding voor is. ik kan me vorig seizoen nog herinneren dat de meeste mensen wellenreuther wilden laten staan nadat hij inviel voor bijlow dit seizoen heeft hij de eerste beker al voor ons gepakt en na 1,5 fout roept iedereen dat het een drama is pfff het is gewoon een topkeeper die ons al vele malen gered heeft en nooit geblesseerd is hij blijft dit seizoen gewoon de eerste keeper en zullen ze gewoon een 2e keeper halen en dit verdiend wellenreuther ook gewoon hoeveel fouten heeft bijlow wel niet gemaakt nadat hij elke keer terug kwam van een blessure
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wellie gaan we t nog veel over hebben dit jaar |
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote: jij waarschijnlijk wel ja.. je hoopt er volgens mij ook nog op dat die veel fouten maakt..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 augustus 2024 door coenjo -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Zeker. Ik vind t namelijk een prima stand-in maar te wisselvallig voor een eerste keeper.
En dat gaan we helaas meemaken |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Heb m overigens ook vaak verdedigd hier. Maar wel als tweede keeper |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Ik vond hem eerst helemaal niks, maar is echt wel gegroeid. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja dat is minder inderdaad😅 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Vorig seizoen fantastisch gedaan maar sinds Stylzz dit seizoen spelden in een Wellie voodoo poppetje steekt gaat het wat minder 😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vorig seizoen fantastisch gedaan maar sinds Stylzz dit seizoen spelden in een Wellie voodoo poppetje steekt gaat het wat minder 😂 Hahaha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
coenjo
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 18:37 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Vorig seizoen fantastisch gedaan maar sinds Stylzz dit seizoen spelden in een Wellie voodoo poppetje steekt gaat het wat minder 😂 zulke narcistische trekjes zou hij wel hebben idd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 - 18:11 schreef coenjo het volgende:[..] ik kan me vorig seizoen nog herinneren dat de meeste mensen wellenreuther wilden laten staan nadat hij inviel voor bijlow dit seizoen heeft hij de eerste beker al voor ons gepakt en na 1,5 fout roept iedereen dat het een drama is pfff het is gewoon een topkeeper die ons al vele malen gered heeft en nooit geblesseerd is hij blijft dit seizoen gewoon de eerste keeper en zullen ze gewoon een 2e keeper halen en dit verdiend wellenreuther ook gewoon hoeveel fouten heeft bijlow wel niet gemaakt nadat hij elke keer terug kwam van een blessure Volgens mij werd dat vooral geroepen in combinatie met de blessuregevoeligheid van Bijlow. En ja Bijlow heeft ook meerdere wedstrijden fouten achter elkaar gemaakt. Maar goed, beide keepers hebben we al langer zien spelen dan dat. Nogmaals, vind het verschil tussen beide niet heel groot, zeker kleiner dan op voorhand gedacht werd. Wellenreuther heeft mee dat ie vaker fit is, Bijlow is wat completer. De keuze voor beide is goed te rechtvaardigen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
“Er is contact geweest tussen Feyenoord en mijn zaakwaarnemer, maar dat vond ik vrijdag niet gepast om te melden”, zegt Olij, doelend op een interview dat hij vrijdag gaf. “De focus moest liggen op de wedstrijd en niet op mij. Wat ik zelf wil? Ik wil in de voorselectie van Oranje zitten, dat gaan we eerst afwachten. Daarna gaan we kijken wat er deze week gaat gebeuren.” |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Gezien het spel wat we dit seizoen spelen, vind ik de keuze nog onbegrijpelijker. We staan zo extreem hoog,en met zoveel mensen voor de bal,dat hij werkelijk bij elke bal achter de linie al uit moet komen. En daar was Bijlow nu echt een meester in. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
heeft elke wedstrijd wel een blundertje |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit is klaar.
Bijlow erin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 10 augustus 2024 - 18:15 schreef Stylzz het volgende:Altijd al zo geweest. Naar mate hij meer speelt wordt ie steeds minder. Heb ik al eerder gezegd. Kost je gewoon punten nu . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hij is nu wel heel erg ver teruggevallen. Niks meer te zien van de keeper die na het kampioenschap een langer verblijf afdwong. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kun je niet meer maken om Bijlow hiervoor te passeren. |
|
|
|
|
de kromme2
|
|
|
quote: Mee eens!! Wellenreuter mag ook wel eens een bal pakken zeg. 5 schoten op goal: 4 doelpunten… En dan nog een blunder erbij ook.
Met Bijlow was ‘t bij rust maximaal 0-2 geweest. Die eerste had ie ook gehad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Wellie laat nu wel wat vaak fouten zien. Wordt vaker getest en zakt plots door het ijs. En da's knap, in september. |
|
|
|