|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 - 15:12 schreef FR-Henk het volgende:[..] Die fysieke gesteldheid. Het is verleidelijk dat enorm uit te vergroten. Zeg eerlijk, je ziet toch ook dat Feyenoord al meerdere jaren moeizaam thuisgeeft als het gaat om het slechten van een ring van verdedigers. En dan kun je tóch nog naar behoren spelen en dominant zijn. Eerste is zeker waar, dat is al jaren een probleem. Maar het oogde ook wel lusteloos bij een aantal. En als je nadenkt is het ook niet onlogisch. 4 wedstrijden in 12 dagen. Waarbij er een hoop spelers voor die 12 dagen al flink gereisd hebben om met hun nationale ploeg te spelen. Tel daarbij op dat van die 4 wedstrijden we eigenlijk altijd met dezelfde basiself (op 2 posities na) spelen..
Dat laatste was gisteren niet het geval, vind ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 31 oktober 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 - 15:31 schreef MMM het volgende:[..] Eerste is zeker waar, dat is al jaren een probleem. Maar het oogde ook wel lusteloos bij een aantal. En als je nadenkt is het ook niet onlogisch. 4 wedstrijden in 12 dagen. Waarbij er een hoop spelers voor die 12 dagen al flink gereisd hebben om met hun nationale ploeg te spelen. Tel daarbij op dat van die 4 wedstrijden we eigenlijk altijd met dezelfde basiself (op 2 posities na) spelen.. Dat laatste was gisteren niet het geval, vind ik. 020 wist goed de toevoer naar het middenveld te neutraliseren. Onze spelers wisten daar geen raad mee. En Timon maakt 2 kletsers. Dat helpt niet in de de mentale opkikker. Ik vind de armoede voorin bepalender dan het vermeende lusteloze spel. Vermoeidheid had naar mijn mening vooral ook te maken met het niet vinden van oplossingen. Ik vond het spel redelijk tot matig, maar er was geen oplossing in de 16 van hun. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 - 16:08 schreef FR-Henk het volgende:[..] 020 wist goed de toevoer naar het middenveld te neutraliseren. Onze spelers wisten daar geen raad mee. En Timon maakt 2 kletsers. Dat helpt niet in de de mentale opkikker. Ik vind de armoede voorin bepalender dan het vermeende lusteloze spel. Vermoeidheid had naar mijn mening vooral ook te maken met het niet vinden van oplossingen. Ik vond het spel redelijk tot matig, maar er was geen oplossing in de 16 van hun. Zonder die 2 ketsers loopt het inderdaad anders. Ajax had het goed voor elkaar maar creëerde ook weinig. Al hoefde ze ook niet meer natuurlijk..
Voorhoede is inderdaad een zorgenkindje. Te weinig kwaliteit. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ben benieuwd of hij weer wordt opgesteld , dan neem ik die priske totaal niet meer serieus |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ja maar hij pakt ook wel eens een bal en bij die fouten gingen er ook al fouten van andere van vooraf. Grrrr, Priske ben klaar met die smoesjes! |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Kan niet meer, geloofwaardigheid van Priske staat ook inmiddels op t spel hierdoor |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Als Priske hem morgen weer opstelt en er volgt een ketser is hij 100% verantwoordelijk. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Sport is hard. 2 jaar waanzinnig goed geweest in het vervangen van Bijlow. 2 jaar lang weinig fout gedaan maar sinds de JCS wekelijks fouten.
Sneu voor die jongen. Prima prof |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Priske heeft t nu ook eindelijk ingezien, gelukkig maar.
Wellie kon ws de druk niet aan van Justin op de bank.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Dat lijkt er verdomd veel op inderdaad. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Timon mag boos zijn. Op zichzelf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit kondigde zich wel aan. Priske heeft hem een eerlijke kans gegeven. En niet na 1 of 2 fouten weer gewisseld. Maar na de klassieker was het duidelijk dat zijn basisplaats niet meer vanzelfsprekend was.
Hopelijk herpakt hij zich en laat hij zich zien wanneer het nodig is. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Timon blijf trots op wat je gedaan hebt, van held naar schlemiel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Geen schlemiel. Die kan er niets aan doen. Wellie kon er wel degelijk wat aan doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Trots zijn op 2 goals weggeven tegen de snavels. Knettergek. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Heeft in het verleden goede wedstrijden gekeept. En daar baal ik van , dat jij en vele dat vergeten zijn !!!!!!!! Is terecht gewisseld voor de glazen keeper.......
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 november 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bijlow was niet veel beter. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Schijnt een kruiswoordpuzzel te hebben verprutst. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Geen cruciale fouten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
tja, ik zag vandaag geen verschil tussen Bijlow en hoe Wellenreuther normaal keept. Aardige wat mislukte passes, niet volledig vrijuit bij de 0-1 ook denk ik, al waren er anderen met een groter aandeel.
Maar goed, Bijlow heeft vaker een paar wedstrijden nodig gehad om echt in vorm te komen. Dus dat gaan we hopelijk snel zien. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 19:25 schreef piet de paler het volgende:Heeft in het verleden goede wedstrijden gekeept. En daar baal ik van , dat jij en vele dat vergeten zijn !!!!!!!! Is terecht gewisseld voor de glazen keeper....... Wat een onzin. Met prestaties uit het verleden heeft nog nooit iemand de volgende wedstrijd gewonnen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 02 november 2024 - 23:06 schreef T-FeYeN00rD het volgende:tja, ik zag vandaag geen verschil tussen Bijlow en hoe Wellenreuther normaal keept. Aardige wat mislukte passes, niet volledig vrijuit bij de 0-1 ook denk ik, al waren er anderen met een groter aandeel. Maar goed, Bijlow heeft vaker een paar wedstrijden nodig gehad om echt in vorm te komen. Dus dat gaan we hopelijk snel zien. Bijlow viel me echt tegen. Onvoldoende, maar begrijpelijk, nog. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Mij ook. Maar als ie in de training z’n beste vorm had laten zien, dan zou hij er al veel langer in gestaan hebben (denk ik) |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Timon kwestie van geduld , hij gaat snel weer stuk ;) |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Een beetje flauw de duivel op de muur te tekenen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
;) cynisch Maar meten jullie niet een beetje met 2 maten, doelpunt van AZ .....hadden jullie dan niet gezegd fout wellie. En niet zo kinderachtig op een opmerking |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Verkopen in de winter, veel te duur. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: En dan vertrouwen op de 3e keeper ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Andreev schijnt wel een topper in wording te zijn |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Zoals velen .......op het trainingsveld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Precies, die is toch niet voor niets gehaald. Door selecteren, Wellie met zn dikke salaris weg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Niet in m verdiept? |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 31 oktober 2024 - 14:46 schreef MMM het volgende:[..] Ik heb er ook naast gezeten. Ik begreep de keuze voor Wellenreuther wel aan het begin van het seizoen. En dat was niet eens kwalitatief, want toen heb ik ook gezegd dat Bijlow iets beter was, maar vooral medisch. Maar na zoveel ketsers kan je Wellenreuther echt niet meer verdedigen. Dan word het tijd om Bijlow weer onder de lat te zetten en maar afwachten hoe die het fysiek uit gaat houden. Gevaar: Bijlow snel stuk, Wellenreuther moet weer onder de lat.Maargoed, nu niet in het als denken. Wellenreuther maakt fout op fout, dus tijd voor Bijlow. En dan zien we wel weer verder. Kenner |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: M ...je bent dè kenner😄 |
|
|
|