|
|
ar
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Succes. Het loopt weer raar, maar je kan tegelijk ook nauwelijks zeggen dat het uit het niets komt. Hopelijk haalt zijn beste niveau in de potjes dat Justin er niet bij is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Werd eruit gehaald omdat hij niet voldeed. Zou hem nu echt geen eerste keeper maken. Ongeloofwaardig. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Succes timon, das lang geleden he gozer🧐 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 17:58 schreef van geil het volgende:Werd eruit gehaald omdat hij niet voldeed. Zou hem nu echt geen eerste keeper maken. Ongeloofwaardig. Hij wordt ook geen eerste keeper gemaakt. Hij is tweede keeper, hij keept omdat de eerste keeper geblesseerd is. Lijkt me normaal. Bovendien is je 3de keeper niet eens beschikbaar is.
Tis wel erg ongelukkig natuurlijk, zeker omdat hij maar enkele dagen terug gepasseerd werd, maar niet voldoende reden om hem dan maar helemaal niet meer te gebruiken denk ik. Zeker als hij echt zo professioneel is als Priske aangeeft.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 19:10 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Hij wordt ook geen eerste keeper gemaakt. Hij is tweede keeper, hij keept omdat de eerste keeper geblesseerd is. Lijkt me normaal. Bovendien is je 3de keeper niet eens beschikbaar is. Tis wel erg ongelukkig natuurlijk, zeker omdat hij maar enkele dagen terug gepasseerd werd, maar niet voldoende reden om hem dan maar helemaal niet meer te gebruiken denk ik. Zeker als hij echt zo professioneel is als Priske aangeeft. Waarom is hij niet ingeschreven? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Mannou had toch sowieso mogen keepen? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je kan maar een beperkt aantal spelers inschrijven. En Feyenoord had problemen met de home-grown regel. Dat er voldoende spelers op de A-lijst moeten staan die hun opleiding bij Feyenoord gehad hebben.
Hij is daarvan slachtoffer geworden. En aanvullend kan Feyenoord alsnog een extra keeper inschrijven als er een keeper (landurig) geblesseerd raakt. Ik weet niet precies wat de voorwaarden daarvoor zijn, maar voor Bijlow is het blijkbaar nog te kort. Maar gesteld dat Bijlow er lang uitligt, kan Andreev alsnog ingeschreven worden. Een extra reden dus, als je toch moet kiezen om dan een keeper niet in te schrijven. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die wel ja. Heb persoonlijk niet veel op hem gelet, dus ik weet niet wat zijn niveau is. Ik zou dat alleen overwegen als Priske denkt dat Wellenreuther mentaal een grote tik heeft gehad. Maar als die sterk genoeg, stel je hem gewoon op lijkt me. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 19:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Die wel ja. Heb persoonlijk niet veel op hem gelet, dus ik weet niet wat zijn niveau is. Ik zou dat alleen overwegen als Priske denkt dat Wellenreuther mentaal een grote tik heeft gehad. Maar als die sterk genoeg, stel je hem gewoon op lijkt me. Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat die niet op de A lijst had gehoeven. Die had te aller tijden mogen spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 19:30 schreef van geil het volgende:[..] Nee dat bedoelde ik niet, ik bedoelde dat die niet op de A lijst had gehoeven. Die had te aller tijden mogen spelen. Oh ja. Dat klopt normaal gesproken. Maar Berger staat op de A-lijst om aan 4 spelers te komen die home-grown zijn, dat is het verplichte minimum. Want verder hebben we alleen Bijlow, Nieuwkoop en Milambo op die lijst.
Er moest dus een willekeurige jeugdspeler gekozen worden om op de A-lijst te zetten. Wat ten koste zou gaan van een andere speler. Andreev heeft de pech dat de keuze op hem viel. Enigszins logisch want een langdurig geblesseerde keeper mag nog vervangen worden. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Dit is de volledige A-lijst trouwens.
Spelerslijst Feyenoord Doelmannen: Justin Bijlow, Timon Wellenreuther, Mannou Berger
Verdedigers: Bart Nieuwkoop, Thomas Beelen, Gijs Smal, Facundo González, Hugo Bueno, Gernot Trauner, Jeyland Mitchell, Jordan Lotomba, Dávid Hancko
Middenvelders: In-beom Hwang, Ramiz Zerrouki, Quinten Timber, Calvin Stengs, Antoni Milambo, Chris-Kévin Nadje
Aanvallers: Ayase Ueda, Igor Paixão, Luka Ivanusec, Julián Carranza, Anis Hadj-Moussa, Santiago Gimenez, Ibrahim Osman |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 19:33 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Oh ja. Dat klopt normaal gesproken. Maar Berger staat op de A-lijst om aan 4 spelers te komen die home-grown zijn, dat is het verplichte minimum. Want verder hebben we alleen Bijlow, Nieuwkoop en Milambo op die lijst. Er moest dus een willekeurige jeugdspeler gekozen worden om op de A-lijst te zetten. Wat ten koste zou gaan van een andere speler. Andreev heeft de pech dat de keuze op hem viel. Enigszins logisch want een langdurig geblesseerde keeper mag nog vervangen worden. En zechiel dan?Timber ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die staat op de B-lijst. Die had je ook op de A-lijst kunnen zetten ja. Maar er is een maximum van 25 spelers. Dus er moet dan ook weer iemand af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Met andere woorden we gebruiken te weinig jeugd. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Timber heeft niet tussen zijn 15de en 21ste 3 jaar voor Feyenoord gespeeld, die is niet home-grown. Zat ik ook aan te denken, maar die ging al in 2014 naar Ajax. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Ja. Nou ja, we hebben er wel een aantal, maar we hebben vooral ook een beetje een vreemdelingenlegioen. Die komen er allemaal niet voor in aanmerking. Probleem was nog groter geweest als ook Bijlow vertrokken was trouwens.
Maar het is wel een probleem ja. Want je moet nu al een jeugdspeler op die lijst zetten die weinig uitzicht heeft op speeltijd.
Heb je nog de 'mazzel' dat je Nieuwkoop ook hebt die op die lijst kan. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 19:42 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Ja. Nou ja, we hebben er wel een aantal, maar we hebben vooral ook een beetje een vreemdelingenlegioen. Die komen er allemaal niet voor in aanmerking. Probleem was nog groter geweest als ook Bijlow vertrokken was trouwens. Maar het is wel een probleem ja. Want je moet nu al een jeugdspeler op die lijst zetten die weinig uitzicht heeft op speeltijd. Heb je nog de 'mazzel' dat je Nieuwkoop ook hebt die op die lijst kan. En wat te denken van Bijlow die verkocht was. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Maar medisch afgekeurd en nu weer stuk. En maar roepen het is pech ........ |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup, dat is wat ik zei ;)
Dus kijk er niet raar van of als Feyenoord nog een speler gaat halen die daaraan voldoet. Bij wijze van spreken iemand als Gustavo Hamer.
En anders moet je meer jeugdspelers gaan doorschuiven. Iemand als Slory misschien volgend jaar. Zechiël natuurlijk. Maar nogmaals dat betekent ook dat er andere spelers van die lijst afgehaald moeten worden. Nu was dat alleen Andreev. Maar dan kijk je van de huidige lijst ook naar iemand als Mitchell. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 05 november 2024 - 19:49 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Jup, dat is wat ik zei ;) Dus kijk er niet raar van of als Feyenoord nog een speler gaat halen die daaraan voldoet. Bij wijze van spreken iemand als Gustavo Hamer. En anders moet je meer jeugdspelers gaan doorschuiven. Iemand als Slory misschien volgend jaar. Zechiël natuurlijk. Maar nogmaals dat betekent ook dat er andere spelers van die lijst afgehaald moeten worden. Nu was dat alleen Andreev. Maar dan kijk je van de huidige lijst ook naar iemand als Mitchell. Las er even overheen. Het is wel een beetje achter de feiten aanlopen. Dit wisten ze toch. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Nou is de oplossing eenvoudig, het doorschuiven van een jeugspeler. Maar goed, als die speler daar niet echt aan toe is, dan kan dat een behoorlijke handicap. Dus je moet als club gewoon zorgen dat je altijd een handvol spelers hebt die home-grown zijn die op die lijst kan zetten, zonder dat ze in de weg lopen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En de volgende blunder.
LUL |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Fijn als je alternatief nog geen 1 (één) wedstrijd overleeft |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eerst flikkert hij die bal in de voeten van de tegenstander. Vervolgens pakt hij de voorzet niet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 november 2024 door van geil -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ik denk dat hij trans is ofzo |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
kenny
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Weet wel het kleine beetje geloof weg te haken met z'n gekloot |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Op naar aanbidder Piet en zijn ezel |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon weer de basis van de totale ineenstorting. Daarvoor was t spel ook matig tot slecht, maar kansen had je niet weggegeven Hancko was er zichtbaar klaar mee |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:27 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Op naar aanbidder Piet en zijn ezel [/quote Nee gewoon BEIDE keepers een schop geven , die 3 e keeper opstellen En een goede eerste keeper kopen. Vermoeiend wordt deze discussie De een is beter ???!! Maar is vaak stuk ( kun je nu niet meer ontkennen) De ander maakt fouten ( ik zie bij de doelpunten een spits helemaal vrij staan) Gewoon handdruk en alletwee opzouten |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op donderdag 07 november 2024 - 09:47 schreef piet de paler het volgende:quote:Op woensdag 06 november 2024 - 22:27 schreef Cruzcontrol het volgende:[..] Op naar aanbidder Piet en zijn ezel [/quote Nee gewoon BEIDE keepers een schop geven , die 3 e keeper opstellen En een goede eerste keeper kopen. Vermoeiend wordt deze discussie De een is beter ???!! Maar is vaak stuk ( kun je nu niet meer ontkennen) De ander maakt fouten ( ik zie bij de doelpunten een spits helemaal vrij staan) Gewoon handdruk en alletwee opzouten Idd Piet, tijd voor een betrouwbare keeper waar je gewoon een seizoen lang van op aan kan..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 november 2024 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Idd Piet, tijd voor een betrouwbare keeper waar je gewoon een seizoen lang van op aan kan.. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Andreev zondag zou ik doen.
Wellie maakt zondag vast wel weer een blunder. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
De verdediging is ook schuldig, die Malinese trekpop stond vogelvrij 2x |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Dat maakt Timon niet minder schuldig. Verdediging kon bovendien bij eerste goal nooit anticiperen op zijn foute bal naar Paixao. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Op zo'n bizarre actie kun je je als verdediging nooit instellen.
Grote faal van Wellenreuther alleen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|