|
|
MightyAce
|
|
|
1 op 1 ook altijd prijs he |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Elke wedstrijd een fout, blunder en/of iets doms
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 november 2024 door MMM -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Nog geluk dat de scheids zo raar plots affloot. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Wellie moet niet denken,en niet zomaar overal van uit gaan. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Was zaterdag toch ook weer geen zekerheidje. 3 ballen op doel gehad volgens mij, 2 keer grabbelen en kwam 1 keer weer totaal onnodig zijn doel uit.
We hadden een luxe positie qua keepers, nu hebben we 2 gemankeerde keepers. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Ver te zoeken helaas. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijk de komende tijd weer eerste keeper als ik Priske zo hoor?
Ik kan het niet meer volgen. Wat een soap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mwah:
'Wellenreuther is het meest in vorm van de twee keepers,'' beargumenteert Priske zijn keuze in gesprek met Ziggo Sport. ''We weten allemaal dat Justin er enkele weken uit was. Het is nu logischer om met Timon te starten. Hij had ook een clean sheet en enkele goede optredens. Ik heb veel vertrouwen in deze keuze. Bijlow had waarschijnlijk kunnen starten, maar we zitten nog in de fase waarin we met hem opbouwen. Hij is er nu om ons te steunen vanaf de bank.'' |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Maar hij wil niet aangeven wie er de komende weken gaat spelen. Dat is best gek toch? Aangezien Bijlow weer terug kwam als eerste keeper?
En hoe rustig wil je Bijlow gaan brengen? Jammer dat er door die AVG wet niet wat meer info gedeeld kan worden. Zou een hoop gespeculeer wegnemen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik zou mijn woorden ook zorgvuldig kiezen als ik hem was |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hadj-Moussa is beslissend en daardoor MOTM denk ik. Maar hij hield er een hoop uit. Hele goede pot. Niet zonder zijn foutjes, maar wel heel beslissend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hadj-Moussa is beslissend en daardoor MOTM denk ik. Maar hij hield er een hoop uit. Hele goede pot. Niet zonder zijn foutjes, maar wel heel beslissend. Zou terecht zijn Hadj motm,absoluut |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 26 november 2024 - 23:03 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Hadj-Moussa is beslissend en daardoor MOTM denk ik. Maar hij hield er een hoop uit. Hele goede pot. Niet zonder zijn foutjes, maar wel heel beslissend. Eens. Wellenreuther was erg belangrijk vanavond. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Wellie was vanavond wel echt uitekende inderdaad moet gezegd worden. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Dikke 8 van mij, maarook wel dingetjes gezien. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Typisch Wellie. Als pure keeper geweldig vandaag. Zoals we hem kennen van weleer. Of beter. Voetballend z’n team regelmatig in de problemen gebracht. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Priske liet doorschemeren dat Wellenreuther voorlopig blijft keepen. Omdat 1) Bijlow geblesseerd raakte en dat hij vastigheid onder de lat wil en 2) Wellenreuther is recent beter gaan keepen en er dus minder aanleiding is hem te vervangen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kan me er iets bij voorstellen. Denk dat de meesten Bijlow, mits fit, een completere keeper vinden, maar je kan niet op hem bouwen. Hoe jammer dat ook is.
Zou het wel logisch vinden, zoals eerder gezegd, dat hij (Bijlow) gaat keepen voor de beker tegen MVV. Misschien dat er in de winterstop een andere keuze gemaakt gaat worden. Of dat Bijlow vertrekt bijvoorbeeld. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Ik verwacht dat beide partijen dat wel willen. Vanuit de clubleiding vooral het salaris. En vanuit Bijlow de wens om te bewijzen dat hij het (elders) wel kan. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Iedereen vind Bijlow beter uiteraard, maar ja, probleem bij hem is gekend, dus kan me voorstellen dat je dan als coach wel de altijd fitte neemt. Wellie en Bijlow beiden weg en een echte goede betrouwbare keepert die jaaaaaaaaaaarenlang hele seizoenen gewoon keept. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Fout nummer zoveel. Echt ongekend aan hoeveel tegengoals deze man schuldig is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Salzburg thuis RKC uit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Tis vooral ook dit type goal dat hij tegenkrijgt. Als hij blijft staan is het nauwelijks een kans voor RKC. En dat hebben we al vaak gezien dit seizoen. Seizoen begon al zo, eerste wedstrijd tegen Willem II bijna identieke fout. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 07 december 2024 - 21:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tis vooral ook dit type goal dat hij tegenkrijgt. Als hij blijft staan is het nauwelijks een kans voor RKC. En dat hebben we al vaak gezien dit seizoen. Seizoen begon al zo, eerste wedstrijd tegen Willem II bijna identieke fout. Tweede goal is hij met een speler bezig en niet met de bal . |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Triest als dit je eerste keeper is! |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maakt de hele achterhoede onzeker. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Hopelijk zijn deze potjes tot aan de winterstop zijn laatste als eerste keeper. En is er dan een alternatief. Of dat nu Bijlow is (ook nogal problematisch), Andreev of zelfs een nieuwe keeper. Zoveel beslissende fouten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 december 2024 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Teveel fouten en nerveus. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Moet gewoon een goede betrouwbare keeper zijn waar je een heel seizoen van op aan kunt.
Oplossing kan dan alleen zijn Wellie en Bijlow, los van t sentiment, weg en een prima vervanger aantrekken 'Andreev weet ik niet uiteraard' |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Gewoon Justin op goal en als die niet fornuis Timon. Het is niet dat die laatste beter keept als hij wel het vertrouwen krijgt. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Pfff zelfs als er niks aan de hand is... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Zag 2 beren broodjes smeren. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Slechtste man in t stadion. Voetballend dramatisch en nu ook op de lijn heel matig. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Niks te doen en toch een brok onrust. Verschrikkelijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Z'n fouten in eerdere wedstrijden maakt dat je je hart soms vasthoudt. Geen ideale sluitpost meer. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Tegen betere ploegen waar je net voor staat op dit moment fataal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Je hebt standaard een marge van 2 nodig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Zelfs bij een ruime voorsprong heeft ie zichzelf niet onder controle. Weet uit een gewone standaardsituatie in balbezit nog een gevaarlijke kans voor de tegenstander te creeeren. Op de lijn ok, maar verder een bron van onrust en tegendoelpunten. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja als Bijlow dit en als Bijlow dat...... Hij is te vaak geblesseerd dus het punt is afgedaan denk ik |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Dus een keeper die na 2 wedstrijden geblesseerd is , is een topper? En wat denk je wat dat met Wellenreuther gaat doen , er in er uit,er in er uit. En als je niet keept of op de bank zit ben je volgens velen altijd beter. Rare gedachtengang toch ? Na de winterstop eens gasn praten met de staf en td wat te doen .... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Dus t punt is niet afgedaan |
|
|
|