|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 12 december 2024 - 18:37 schreef piet de paler het volgende:Dus een keeper die na 2 wedstrijden geblesseerd is , is een topper? En wat denk je wat dat met Wellenreuther gaat doen , er in er uit,er in er uit. En als je niet keept of op de bank zit ben je volgens velen altijd beter. Rare gedachtengang toch ? Na de winterstop eens gasn praten met de staf en td wat te doen .... Wie zijn die 'velen'? Altijd zo'n zwaktebod. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Het is kiezen tussen 2 keer niks. Er moet een nieuwe eerste keeper komen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote: Denk ook dat je gewoon van deze 2 afscheid moet nemen, Bijlow met pijn in 't hart, en een keeper halen waar je wel een heel seizoen lang van op aan kunt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Je hebt twee autos een rijdt maar niet al te best De andere auto staat constant stil Welke kies je.? Het is toch compleet normaal wat er nu gebeurd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Als de ene auto regelmatig defect is, maar als ie t doet brengt ie je altijd veilig en snel op je bestemming en de andere doet t altijd maar vlieg je regelmatig meenuit de bocht, dan pak je toch de eerste wanneer deze t doet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2024 door Stylzz -- |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Hahaha Beste oplossing nieuwe eerste keeper , en beide anderen verkopen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 december 2024 door piet de paler -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zijn beiden geen cent meer waard inmiddels 😞 |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
We hebben een hele goede jeugdige keeper achter de hand |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tot die tijd lootjes trekken een een veldspeler op goal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
En nou echt optyfen met die gozer.
Waardeloze tyfus keeper |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Hoe kun je nu zo iemand inspelen |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
In de rust nog wisselen. Opdonderen nou |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Inmiddels weet ik geen slechtere doelman in Nederland. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Tieft op met die gestoorde mof |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
PSV JCS Willem II thuis NEC uit Leverkusen thuis Girona uit Benfica uit Ajax thuis 2x Salzburg thuis RKC uit Heracles thuis
En dat is nummer 11. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Verhaal is bekend. Hopelijk andere of in ieder geval betere opties na de winterstop. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dit kun je echt niet meer recht lullen.. wat een stoorzender |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
In mijn leven als Feyenoord supporter. Vind ik dit de slechtste keeper ooit En niet alleen dit seizoen. Dat ene balletje tegen 020 ooit verbloemde al zijn blunders daarvoor. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is het kwijt. Doorlopend. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2024 - 23:10 schreef van geil het volgende:In mijn leven als Feyenoord supporter. Vind ik dit de slechtste keeper ooit En niet alleen dit seizoen. Dat ene balletje tegen 020 ooit verbloemde al zijn blunders daarvoor. Zonder gekheid Geile, welkom terug trouwens, voor dit seizoen als invalkeeper was hij echt uitstekend. Ik kan me geen fout herinneren.
Maar dit seizoen is echt schandalig. Hij moet er per direct uit. |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Mulder was ook niet best. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
Het is afgedaan of niet. Niet dus :-P |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het was ronduit een lijdensweg |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 00:09 schreef MMM het volgende:[..] Zonder gekheid Geile, welkom terug trouwens, voor dit seizoen als invalkeeper was hij echt uitstekend. Ik kan me geen fout herinneren. Maar dit seizoen is echt schandalig. Hij moet er per direct uit. Nou voor die geweldige redding was hij zwak. Pakte geen bal. Na die pot kwam hij er geweldig in. Het was van relatief korte duur. Een oprisping in een matige carrière. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Nou dan doet mij dit aan Saw denken, opgesloten zitten in de Kuip en dit aan moeten zien. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
We gaan Bijlow inzetten goed plan . Maar wie over 2 wedstrijden dan.......................... |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 00:21 schreef Alexmem het volgende:[..] Nou voor die geweldige redding was hij zwak. Pakte geen bal. Na die pot kwam hij er geweldig in. Het was van relatief korte duur. Een oprisping in een matige carrière. Zo zag ik het ook MMM.
hij pakt vrijwel niets klemvast, komt op de gekste momenten uit, pakt geen enkele voorzet eruit,is een bron van onrust, en speelt elke wedstrijd minimaal 1 x zo maar de tegenstander aan. Dit overtreft Mulder. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 10:12 schreef piet de paler het volgende:We gaan Bijlow inzetten goed plan . Maar wie over 2 wedstrijden dan.......................... Hou toch eens op met je Bijlow, maar moet wel anders zo kan het niet. Dus ook Bijlow is niet de sluitpost waar je op kan bouwen, als dit het is. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 10:16 schreef van geil het volgende:[..] Zo zag ik het ook MMM. hij pakt vrijwel niets klemvast, komt op de gekste momenten uit, pakt geen enkele voorzet eruit,is een bron van onrust, en speelt elke wedstrijd minimaal 1 x zo maar de tegenstander aan. Dit overtreft Mulder. eens , een waardeloze kut keeper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ben het nu volledig met jullie eens.
Maar als vervanger van Bijlow vond ik het twee seizoenen prima. Maar er is geen weg meer terug nu. Zowel Bijlow als Wellenreuther moet je kwijt na dit seizoen. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
ja ook eens , jammer genoeg moet je ook verder zonder bijlow , die roemeense jongen schijnt wel erg talentvol te zijn , geef hem aankomende wedstrijd voor de beker gewoon de kans , ideale wedstrijd om hem eens aan het werk te zien |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Exact Kenny, dan moet je naar een alternatief kijken en dan is dit er zeker één! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Begrijp de discussie maar Priske is de trainer. En eerlijk heeft Bijlow ook geen grote fouten gemaakt in het verleden??????? Laten we eerst eens werken aan een geconcentreerde verdediging. Dan bedoel ik niet de eerste keus met Hancko, Trauner, Nieuwkoop, Bueno. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Blijf dit niet goed praten Piet, houd geen ballen vast en speelt vertwijfelt de bal aan in de opbouw. Doet ook best dingen goed, maar fundamenteel kost hij je ook elke keer een onnodig tegendoelpunt. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ik praat het NIET goed. Echter feit trainer kiest Bijlow heeft ook blunders gemaakt En is TE VAAK geblesseerd is het dan raar dat een trainer een keuze maakt. Kort antwoord NEE. Oplossing weet ik veel maar Bijlow is voor 2 wedstrijden geen optie |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 15 december 2024 - 12:43 schreef piet de paler het volgende:Ik praat het NIET goed. Echter feit trainer kiest Bijlow heeft ook blunders gemaakt En is TE VAAK geblesseerd is het dan raar dat een trainer een keuze maakt. Kort antwoord NEE. Oplossing weet ik veel maar Bijlow is voor 2 wedstrijden geen optie Adreev opstellen |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Idd proberen tegen MVV, maar volgens mij niet ingeschreven voor CL Maar Bijlow kan 1 wedstrijd in de twee weken aan ;) Samen met Trauner............... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
Die keeper van de Eagles ving net een voorzet, iets voor ons? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Bijlow is een prima optie. We spelen namelijk nog maar 2 wedstrijden Moet lukken |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow, en bij blessure Andreev..
Klaar met Wellie |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Hahaha ja je hebt gelijk....eerst tegen MVV inkomem en dan tegen de lampjes. Denk niet dat priske zo denkt |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op zaterdag 14 december 2024 - 21:55 schreef MMM het volgende:PSV JCS Willem II thuis NEC uit Leverkusen thuis Girona uit Benfica uit Ajax thuis 2x Salzburg thuis RKC uit Heracles thuis En dat is nummer 11. Kijk dit lijstje.
Kan toch gewoon niet op top niveau!
Weg ermee nu! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Zou wel van Priske willen weten wat hem intussen nog tot deze keuze doet besluiten. En waar Andreev dan staat. Wel jong, maar werd als zeer veelbelovend gezien. Ervaring? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Rijnsburgse Boys biedt hem geen contract aan. |
|
|
|