|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vergiss, was ich vorher gesagt habe, Timon!
Extra druk misschien inderdaad maar niet doen ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Goede lijn keeper ,daarom pakt hij ook zo veel penalty's . |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
quote:Op dinsdag 18 februari 2025 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Vergiss, was ich vorher gesagt habe, Timon! Extra druk misschien inderdaad maar niet doen ;) Alle beetjes helpen ;) |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gaat al een paar wedstrijden goed. De ongeforceerde blunders bleven achterwege. Een zegen terwijl het elftal voor hem comleet uit elkaar pleurt. Maar effe afkloppen duss.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 18 februari 2025 door tomson -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
quote: We kunnen wel stellen dat hij niet stabiel is dan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
16 reddingen ,das best veel. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Heeft gisteren lekker gespeeld en hoop dat hij zijn zelfvertrouwen weer helemaal op pijl houdt. We zouden hem daarin het beste ondersteunen, waarom nu afbranden met minpuntjes die we wel weten zo zachtjes aan. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Geen hijgende fans en opinie makers in zijn nek meer Logisch toch ? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Jawel. Alleen zo lang t oké is, is t oke |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord heeft de eerste wedstrijd in het tweeluik met Internazionale niet weten te winnen. De Rotterdammers gingen in eigen huis met 0-2 onderuit, maar hebben gestreden voor wat ze waard waren. Timon Wellenreuther voorkwam erger want hij hield een strafschop tegen van Zielinski.
"Het is een pijnlijke nederlaag als je met 0-2 verliest", begint de sluitpost in gesprek met Ziggo Sport. "Als je kijkt tegen wat voor team je speelt, hoeveel blessures we hebben en hoe we vandaag spelen, dan denk ik dat we best trots mogen zijn. Natuurlijk is het teleurstellend dat je vandaag verliest, maar er is volgende week nog een wedstrijd die op de planning staat. Dus we zullen zien."
Feyenoord kreeg in de twee helft een discutabele strafschop tegen en volgens Wellenreuther zal geen enkele Feyenoord-fan het eens zijn geweest met de beslissing die de scheidsrechter op dat moment maakte. "Vanuit mijn oogpunt zag ik dat beide spelers elkaar raakten en ik denk niet dat het dan een penalty is." De Duitser stopte de strafschop uiteindelijk en hield de Rotterdammers daarmee in de wedstrijd. "Je analyseert het van tevoren en ik had een gevoel. Ik probeerde vervolgens de hoek af te dekken en ik kon hem pakken. "
Volgende week
"Je weet niet waar de gestopte strafschop nog goed voor is", doelt Wellenreuther op de wedstrijd van volgende week in Milaan. "Wat ik net al zei; we zijn teleurgesteld en volgende week is er nog van alles mogelijk. Ik ben trots op het team vandaag als je kijkt naar hoe we gespeeld hebben in de eerste helft. Met de gedachte wie er op de bank zaten en dat Mitchell nog niet een keer in de basis heeft gestaan." |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Bij de 0-1 had hij er ook bij mogen zitten i.p.v. er net naast hoor. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Fout goedgemaakt eigenlijk. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Dat dan weer wel, maar was eigenlijk ook geen pingel dus gerechtigheid. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Feyenoord staat voor een haast onmogelijke klus in Milaan om een 0-2 achterstand tegen Internazionale weg te poetsen. Toch blijft voetbal een bijzonder spelletje en zijn er genoeg scenario's uit het verleden te vinden waarin een vergelijkbare comeback is waargemaakt. Op de persconferentie schoof Timon Wellenreuther aan om zijn vertrouwen te delen.
"Het helpt dat we dit stadion kennen. Drie weken terug was het geweldig", begint de doelman. "We kijken ernaar uit om het opnieuw te presteren. We weten hoe voetbal werkt en alles is mogelijk. Natuurlijk verloren we de eerste wedstrijd met 0-2, maar dit team heeft al bewezen dat we dingen kunnen omdraaien. We kunnen speciale dingen bereiken, dus dat hopen we nu weer te doen."
"Natuurlijk weet iedereen dat het lastig wordt als je kijkt naar de blessures. Als belangrijke spelers niet kunnen helpen, zal het alleen maar lastiger worden. Het leuke aan voetbal is dat je de mentaliteit kan omdraaien en als je hard werkt, zijn er dingen mogelijk", klinken de woorden van Wellenreuther. De Duitser zei vorige week dat het 'onmogelijk' was om een resultaat te halen met de beschikbare spelers. "Dat was niet helemaal correct. Ik wilde zeggen dat het bijna onmogelijk was."
Wellenreuther benadrukt dat het alleen wel heel veel lastiger is om iets te presteren met de beschikbare spelers. "Maar we hebben nog steeds de kans om te winnen. Morgen hebben we ook wat meer geluk nodig, want we hebben wel kansen gehad." De doelman voelt zich goed onder de lat. "Ik ben blij dat ik mag spelen en wil het team gewoon helpen. Ik denk niet aan de rest."
Volgens Wellenreuther staat de druk nog altijd op de wedstrijd. "Dat is geen verschil met deze of vorige week. Niemand verwacht dat wij de volgende ronde bereiken, maar dat is juist beter. We kunnen iedereen nu aantonen dat het niet waar is. We hebben het geloof erin en hebben ook een goed plan voor de wedstrijd. Als we het geluk hebben, zijn er dingen mogelijk." |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Had ook allang weg moeten wezen in plaats van opwaarderen en basis. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zijn nog wel een paar topics waar je dat plaatje kan plakken ;) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Kom op de laatste wedstrijden prima gekeept.... En niet geblesseerd !!!!'m Nog steeds blind op de naam en fysiek Bijlow ????? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Puur naar wellie kijkend is hij zeker 1 van beste keepers eredivisie hoor op 1 a 2 keepers na, dat wij meer hopen of verwachten ja is ook zo, we zijn lang Bijlow gewend die is mits fit😬 echt 1 Europese topkeeper |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
T's verdomde jammer dat het zo loopt, maar Bijlow verdient gewoon een goede periode en een mooie transfer. Voor Feyenoord en hem nu het beste, maar loopt helaas wat anders. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 - 16:19 schreef VVout het volgende:T's verdomde jammer dat het zo loopt, maar Bijlow verdient gewoon een goede periode en een mooie transfer. Voor Feyenoord en hem nu het beste, maar loopt helaas wat anders. Zou jij het risico nemen volgend seizoen? Als jij trainer was...................... |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 - 17:03 schreef piet de paler het volgende:[..] Zou jij het risico nemen volgend seizoen? Als jij trainer was...................... Nee. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 15 maart 2025 - 17:03 schreef piet de paler het volgende:[..] Zou jij het risico nemen volgend seizoen? Als jij trainer was...................... Ja |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
Nee natuurlijk niet. Het houdt een keer op hè. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Kan er echt geen kloten van. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Moeten toch dringend een fitte, betrouwbare keeper voor de komende jaren aanschaffen hoor! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Hebben ze die Andreev eigenlijk al een beetje getest in oefenpotjes ? Wellie zit weer 's in een dip |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, je hield weer de hele wedstrijd je hart vast. Nogmaals, werd ook meerdere keren in de problemen gebracht door teamgenoten, maar hij riep ook genoeg over zichzelf af. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
Ging weer als vanouds, houdt de spanning er in. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Bijlow weer in training, Wellie gaat weer raar doen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Eindelijk geen gekke fratsen. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
Weinig te doen gehad eigenlijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Ach na 2 wedstrijden is hij weer stuk exit met Bijlow |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Vond hem goed en alert keepen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Eens vandaag geen rare dingen gezien |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 pass naar voren recht in de voeten van een AZ speler,gelukkig dat die werd afgefloten .Verders prima |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
We willen vaak meer van een eerste keeper dat is 1
maar toch behoort hij naar mn mening zeker top 3 beste keeper in eredivisie hoor
is positief maar zegt anderzijds ook wel dat echt goeie keepers in eredivisie niet ruimschoots voorradig zijn. Dus koesteren als je niet zeker weet of een nieuwe aankoop echt beter is,, en dus beter elders in veld investeren in spelers
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 april 2025 door bijft007 -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Wellenreuther: "Hij duwde hem een beetje, maar dit is nooit een overtreding"

Met overwinningen op FC Twente, Go Ahead Eagles, FC Groningen én nu AZ, is Feyenoord bezig aan een sterke reeks in de Eredivisie. Tegen AZ werd er nauwelijks iets gecreëerd, maar door een eigen goal van Buurmeester werd het toch 0-1. Daarmee is het gat met AZ opgelopen tot tien punten.
"Ik denk dat wij wel veel ballen over en naast de goal hebben geschoten", reageert Timon Wellenreuther op het feit dat Feyenoord nul keer op goal wist te schieten. "Voor mij voelde dit echt als een 0-0 of 1-1 wedstrijd, maar dan is het alleen maar beter als je de wedstrijd gewoon weet te winnen. Alle lange ballen van de tegenstander waren erg lastig om te verdedigen. Het veld was ook heel droog om op te bouwen."
Wellenreuther ervaarde dat AZ er een echte vechtwedstrijd van maakte, net zoals Robin van Persie ook al vertelde na afloop. De goalie van Feyenoord werd verkozen tot man van de wedstrijd. "Het was een goede wedstrijd van mij ja", lacht de Duitser. De glimlach verdwijnt al snel als het gaat over de afgekeurde goal van Julián Carranza. "Hij duwde hem een beetje, maar dat is nooit een overtreding. Als je ziet hoe de scheidsrechter floot, liet hij veel overtredingen doorgaan. Dan is dit nooit een overtreding."
"De VAR hoort ook niks te doen, want het was geen clear mistake", doelt Wellenreuther op het feit dat er vanuit Zeist alleen nog iets gedaan mag worden bij overduidelijke fouten van de arbiter op het veld. Op de overwinning van Feyenoord had het gelukkig geen invloed. "Wij willen iedere wedstrijd winnen en beter worden. Natuurlijk hebben we ambities, maar we moeten het wedstrijd per wedstrijd bekijken." |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|