|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2025 - 19:31 schreef bijft007 het volgende:We willen vaak meer van een eerste keeper dat is 1 maar toch behoort hij naar mn mening zeker top 3 beste keeper in eredivisie hoor is positief maar zegt anderzijds ook wel dat echt goeie keepers in eredivisie niet ruimschoots voorradig zijn. Dus koesteren als je niet zeker weet of een nieuwe aankoop echt beter is,, en dus beter elders in veld investeren in spelers Eensh |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Had ie z'n pech voorlopig opgemaakt |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Speelde okee. Alert en soms ook onhandig. |
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 april 2025 - 19:14 schreef Leon FR1908 het volgende:1 pass naar voren recht in de voeten van een AZ speler,gelukkig dat die werd afgefloten .Verders prima Dat was een apart moment ja, maar goed die liep(en) te vroeg in geloof ik, dan is het makkelijk drukzetten natuurlijk ;)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 april 2025 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Gerard_FR
|
|
|
Komen wij uit Rotterdam, kannst du das nicht hören dann. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Normaal keepen aub,en niet lopen zenuwen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Cruzcontrol
|
|
|
der Wahnsinnige ; der Vollidiot ; der Verrückte ; der Tollkopf ; der Schwächling ; der Schlappschwanz ;
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 april 2025 door Cruzcontrol -- |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Rijp voor het gesticht dus! |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Ja dillema Bijlow, of Wellie volgend seizoen? Ja kom maar op met het gillen om Bijlow...............maar wees wel redelijk Keeper van glas......ik zeg beide verkopen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zondag 13 april 2025 - 12:18 schreef piet de paler het volgende:Ja dillema Bijlow, of Wellie volgend seizoen? Ja kom maar op met het gillen om Bijlow...............maar wees wel redelijk Keeper van glas......ik zeg beide verkopen Idd nieuwe keeper vinden. |
|
|
|